Espoo ei ole kaupunki! Espoo on maalaisille, jotka haluavat asua Helsingissä. Ei yhtäkään kunnon keskustaa, pelkkiä autoteitä ja omakotitaloja. Autoväylät ruuhkaantuu ja liikennettä ja palveluita on vaikea järjestää. Ympäristö kärsii ja rahaa palaa. Kaiken lisäksi Espoo on uskomattoman ruma.
Vaikka onhan se myönnettävä, että ikävä kyllä "espoolaisuuteen" syyllistyvät toisinaan myös helsinkiläiset.
Espoo on surkea paikka.
12
2771
Vastaukset
- Kilon Pete
Joo, ja paska lätkäjengikin siellä on...
- Maalainen
Espoo on isolle osalle maalaisistakin(ehkä noin puolelle) todellinen kauhistus. Kaupunkirakenne aivan hirveä ja liikaa epäaitoja ihmisiä, joista osa suoraan sanoen päästään sairaita. Espoo ei ole tervejärkisille vaan teeskentelijöille.
Sori että joudun lisäämään läsnäolollani Helsingin ylikansoitusta, mutta ympäryskunnissa on sen verran liikaa itsetunto-ongelmaista porukkaa etteivät sovi asuinpaikkoina minulle.
Oletettavasti joku kääntää kirjoitukseni minua itseäni vastaan. En silti välittänyt kirjoittaa turhan kaunistelevasti. Sen verran sairaita piirteitä ja yleistä asennoitumista olen kohdannut sielläpäin, ettei kaunisteleva sananvalinta auta asioita yhtään. Eihän sielläpäin edes kunnolla suvaita omia mielipiteitä omaavia ihmisiä.- tyttö
Monet on siellä ihan hulluja. Ikäväkseni tapasin espoolaisen miehen netissä ja ihastuin mutta jätkä oli ihan oikeasti ihan pimeä.
Satutti mua niin että en ikinä unohda.
Snobbailkaa siel rauhassa omissa ympyröissänne!
- espoon viisain mies
Espoo ei ole kaupunki, vaan esikaupunkialuetta jossa asuvat ne, jotka eivät halua olla helsinkiläisiä. Espoo ei tarvitse omaa keskustaa, voimme tulla kusemaan Helsingin kaduille kun siltä tuntuu. Espoossa on sopivassa suhteessa kerros- rivi- pari- ja omakotitaloja, tosin kaupungin vuokrataloja on liikaa. Vuokrakämppien sosiaalipummit voitaisiin siirtää Helsinkiin ja Vantaalle niin Espoo olisi vieläkin parempi paikka elää. Espoo on uskomattoman kaunis paikka, ihme että Helsingin läheisyydessä voi olla mitään niin kaunista.
- espoolainen ja ylpeä siitä
:) veit sanat suustani!:)
- oikein
Espoossa asuu kaikki paljasjalkaiset stadilaiset, jotka on lähtenyt Hesasta pois kun sinunlaisesi pölöset tulee sinne elvistelemään ja kuvittelemaan olevansa stadilaisia kun asuu Hesassa. Stadilaiseksi synnytään, sellaiseksi ei tulla.
Mee peelo takas Savoon!- Espoo/Stadi
Emmekö voisi pitää yhtä Espoolaiset ja Stadilaiset?? Haloo, itse olen syntynyt STADISSA, mutta muutimme Espoonpuolelle kuin olin pieni ja näen itseni pk-seutulaisena. En näe miksi meidän täytyy vetää tuommoinen raja, että espoo tai stadi olis paska paikka, en ymmärrä. Mielestäni espoon on hieno kunta niin ku on myös stadi omalla tavallaan. Vantaasta en niin pidä, mutta ne sitä haukkumaankaan ala. Joten emmekö voisi pitää yhtä?? PEACE!!!!!!!!!!
- Miki
Luojan kiitos, minusta ei siis voi stadilaista tulla!
- Espoo&Helsinki
Miki kirjoitti:
Luojan kiitos, minusta ei siis voi stadilaista tulla!
Mä en yksinkertaisesti ymmärrä tuota rajojen vetämistä. Espoolaiset on perseestä, tai toisin päin. Olen itse asunut koko ikäni vuorotellen Helsingissä ja Espoossa. Molemmissa on hyvät ja huonot puolensa. Pidän molemmista!
- espoolainen ja ylpeä siitä
...enkä ihmettele! Kai sua nyt harmittaa kun ei ole rahaa asua suomen parhaassa kaupungissa!:)
Eikä tollasia amiksia tänne kaivatakaan... - Anonyymi
Paska on espoo
- Anonyymi
>>Joo, ja paska lätkäjengikin siellä on...
Te Tšadin asukit puhutte nyt 10 vuotta vanhoista jutuista.
Muutama viikko sitten Hifki sai kotihallissaan nokilleen 1-2 lukemin. Espoolla on nyt jalkeilla sellainen kiekkojoukkue, että se etenee pudotuspeleihin, mitalipeleihin ja finaaliin saakka.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212267- 701146
- 1151036
- 491015
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72999Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57957KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.13918Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31900Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55898Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(50856