Aika läppä mesta tää...
No mut kai täs oli se tarkotus että tänne voidaa ahtaa kaikki lilla gein hysteeriset fanit. Eipähän tarvi enää noilla muilla palstoilla kenenkään alottaa mitää tähän kyseiseen poikaan liittyvää keskustelua. Ja se on hyvä!! :)
tulin poikkeen ja hyvältä näyttää!
2
377
Vastaukset
- jaa
minäkin toivon että pikku-fanit tulis tänne mutta kun ei! nytkin tuolla hiphop palstalla joku itkee miks tyypit ei diggaa lillaa,,,jos sille yhelle on oma palsta tehty niin voisitteko te myös pysyy täällä!!!
- *hash*
Aivan!!!
Tosiaan....Jo sinne hopin tai räpin puolelle oli joku vissiin tyttönen menny sanoo jotai tästä kys. pojasta.....
Ja mä ku luulin että ne kaikki hysteeriset tyttöset olis tulleet tänne höpöttelee pikkusesta mutta ei näytä paljoo olevan topicceja....hiljasta on... :)
No mut jos sanovat jotain pikkusesta niin olis paras pysytellä tällä osastolla!!!!
Ja toivottavasti kunnon räppi ja hoppi jutut pysyy niillä osastoillaan!!!
NÄIN TOIVON/TOIVOTAAN!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä323857- 1431619
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu111491- 751142
Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1931111- 581061
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy261017Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä38991Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.67950Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹78925