Elikkäs oli viime kesänä tai keväänä manhattanilla rudy streetillä, no oltiin kaverin kanssa sit vähä ihmeissään ku Sarah "sexy" jessica parker käveli siinä jonku vanhemman naisen kanssa ohitsemme. No äkkiä perään ja pyytää nimmareita Kaveri sai suudella sen kättä. Vähän vitutti ku en ite kehannu. Mut oli kokemus.
Kättelin Sarah Jessica Parkeria
8
2128
Vastaukset
- +++++
kaamee noita, niinku kaikki ne ämmät siinä sarjassa.
- kättelit
joo
- jepu
...siis oonhan mäkii jubannu Räikkösen kaa... (siis niin paljon kuin hänen kanssaan voi...) ei mut oikeest se on tosi hyvä tyyppi, puhuu ihan eri tavalla, ku kamerat ei pyöri...
- just
jepu kirjoitti:
...siis oonhan mäkii jubannu Räikkösen kaa... (siis niin paljon kuin hänen kanssaan voi...) ei mut oikeest se on tosi hyvä tyyppi, puhuu ihan eri tavalla, ku kamerat ei pyöri...
Jo on jutut. Jos mä tapaisin joskus julkkiksen kadulla, menisin vaan toiseen suuntaan. Hehehe.. voi teitä raukkoja. "Mä tapasin sen ja sen.. puhuinkin sille. Nyt en pese mun kättä ikinä. Pyysin nimmarin ja pääsin samaan kuvaan.. iiikkk.." :DD Kiitos nauruista!
- julkkisten kaveri
just kirjoitti:
Jo on jutut. Jos mä tapaisin joskus julkkiksen kadulla, menisin vaan toiseen suuntaan. Hehehe.. voi teitä raukkoja. "Mä tapasin sen ja sen.. puhuinkin sille. Nyt en pese mun kättä ikinä. Pyysin nimmarin ja pääsin samaan kuvaan.. iiikkk.." :DD Kiitos nauruista!
Bailaan usein suomalaisten julkkisten kanssa. Aina joku on jonkun kaverin kaveri. Niin se toimii ulkomaillakin, kun liikkuu tietyn alan ihmisten kanssa samoissa piireissä, niin väkisin tutustuu.
- timantti
julkkisten kaveri kirjoitti:
Bailaan usein suomalaisten julkkisten kanssa. Aina joku on jonkun kaverin kaveri. Niin se toimii ulkomaillakin, kun liikkuu tietyn alan ihmisten kanssa samoissa piireissä, niin väkisin tutustuu.
mun mielestä suomalaisilla tähdillä kehuminen on säälittävää. esim parker on kuule sen luokan tähti, et sinä ei paljon salkkareiden kentsu paina.
- Minäpä
kävin mummon kanssa kylvyssä ja join lämmintä maitoa, sitten heräsin ja laskin kissan pihalle
- nimetön
Vähä siistiä!!! Ite oon unelmoinu törmääväni sarah jessica parkeriin, oon niin fani!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1062585
- 1072042
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee221867Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2051570Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41565Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991507Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1031121- 581011
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi126983- 64976