Mistä sais halvat käsipainot mieluiten noin 15-20 kg
ja olisi hyvä olla tampereen seudulta.
Mistä käsipainot?
8
1288
Vastaukset
- pjöö
Emmä tiiä tampereeelta. Mutta vi*tu ne on kalliita. Yks 9 kg käsipaino ilman käsipehmusteita maksaa 50 euroa stockal.. Että ite suosittelisin salia. Tullee halvemmaksi mun mielestä salilla.
Joskus ajattelin ostaa penkin ja painot himaan, mutta joopa joo.. Mikä hinta.. en kehtaa laittaa sitä edes tänne.... . .. ..- asdfsdfa
Mitä ihmettä on käsipehmusteet käsipainossa???
- mää
osta sieltä niin saat hyvät
- hjlh
Minä ostin kaverilta joka on metallipajalla töissä. Maksoin 20e, ihan hyvät tangot on ja lukkosysteemit, kiekkoja tuli noin 70kg
- 17,95e
Pirkkalan Hong Kong tavaratalosta!
Tänään tuli mainos 15kg kumipäällysteiset ja säädettävät käsipainot 17,95e kpl.- Juissi
Joo huomasin kans sen mainoksen äsken ja ajattelin käydä hakeen jos ei muita löydy ja tuskin löytyy kun oli suhteellisen halvat.
- VoimaManne
hantteli kassiin ja menoks
- jaa
Haista vit*u!
T: Salilla käsipainoja käyttävä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236798Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää391209Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka231011- 75881
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47814Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a59794Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93774Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38761Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14716- 43713