Tulipahan tällainen mieleen kun on noita tunnin ja kahen paikkoja runsaasti. Eli laittaa kellon koneisto parkkikiekon taakse esim vanhasta vedettävästä kellosta.. Siten kiekon aika muuttuu ja on aina oikein.
Ei tarvis ravata eestaas vaihtamassa aikaa.
remonttimiehelle hyvä joka joutuu tekee duunia hesassa esim.
parkkikiekon koneistaminen
4
1753
Vastaukset
- lapa
juu hyvin toimii systeemi..ne oli kyllä jo liikenteessä vuosikausia sitten heti kun kiekot tuli käyttöön....
- lain mukainen
Pitäisi kehittää koneisto, joka osaa hyppyyttää kiekon viisaria puolen tunnin välein!
Sitten viritelmä olisi lähes täydellinen!- Seppo Susi
digi(video)kamera, läppäri ja kuvantunnistusohjelma. Järjestelmä osaa olla siirtämättä kiekkoa jos yhteiskunnan vihatuimman ammattiryhmän jäsen sattuu lonnimaan auton lähettyvillä.
Ehkä tulee halvemmaksi viedä auto parkkihalliin vaikka vuodeksi putkeen mutta huijaus on aina huijausta vaikka henki menisi ;)
- ja sitten noita vippaskonsteja
Olen vähän huonomuistisena naisena vaivannut pientä päätäni ajatuksella, että autossa olis vakiovarusteena pysäköintikiekko vaikka kuljettajan viereisen ikkunan yläkulmassa sisäpuolella. Ja se kiekko olisi kytketty auton kelloon ja auton kellossa olisi oikea aika.
Kun sitten pysäköisin autoni eli pistäisin sen ovet lukkoon, niin kiekon kello siirtyisi automaattisesti näyttämään sitä aikaa, johon se parkkikiekko olisi pitänyt veivata käsin.Kun tulisin takaisin ja lähtisin liikkeelle, ei tapahtuisi mitään.
Ja kun taas parkkaisin johonkin, niin kiekko asettautuisi itse parkkikiekolle asetettujen sääntöjen mukaan taas näyttämään parkkauksen alkamisaikaa. Tällöin siitä ei tarvitsisi jatkuvasti huolehtia eikä tulisi muistamattomuuden vuoksi parkkisakkoja eikä tarvitsisi ostella varakiekkoja, kun se ainoa tuntuu aina olevan jossakin kateissa tai pahimmillaan hajota kesken väännön.
Eli olen todella turhautunut tuohon parkkikiekkoon ja sen veivaamiseen ja etsimään sille sellaista paikkaa autossa, että varmaan maailman huononäköisimmät pysäköinninvalvojat näkisivät sen.
Eli olisikos jossakin joku minua fiksumpi, joka tietäisi, onko joku jo tuollaisen keksinyt. Ja jos ei ole, niin olisiko se mahdoton kehittää. Ja sitten teille vilunkiin taipuvaisille: Kun tuo kiekko olisi kehitetty, niin voisitte sitten kauko-ohjauksella ohjata tuota kiekkoa ja minä pääsisin eroon tuosta irtokiekosta. Se parkkikiekko voisi oikeasti olla aivan toisenlainen kuin nykyinen eli joku hienosti muotoiltu ja ohutkin riittäisi ja materiaali voisi olla aivan jotakin muuta kuin kovaa muovia. Luulisi todella nykyelektroniikan aikana tuollaisen olevan mahdollista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1785005Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,194397Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993107Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2532952Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432892- 522511
- 271929
- 221757
- 341743
- 681741