tänään tuli tampereen tullilta kirje jossa oli 2006 tuomani auton elv palautus tiedot.kirjeessä silloinen verotus päätös ja elvi, kokonaisuudessaan palautetaan korkoineen 1080 e korot. MAKSUJEN TAKAISIN MAKSU RUUHKAANTUNUT,ARVIOITU AJANKOHTA KAKSI VIIKKOA.
tänään tuli elv palautus tullilta
7
2804
Vastaukset
- ......
Oliko erittely mukana ja korot oikein laskettu. Tullilla on ollut tapana tyriä ihan noissa yhteenlaskuissakin, joten kannattaa tarkastaa.
oli lasketty kannettu ja kannetteva vero .korkoa ei oltu laskettu eikä koron suuredesta ollut mainintaa.elvin palautus summa oli mainittu ja tili numero mille palautus suoritetaan.
- Usko13301
timiasbella kirjoitti:
oli lasketty kannettu ja kannetteva vero .korkoa ei oltu laskettu eikä koron suuredesta ollut mainintaa.elvin palautus summa oli mainittu ja tili numero mille palautus suoritetaan.
Saitko rahat valituksen perusteella vai oliko kyseessä tullin oma oikaisu??
Usko13301 kirjoitti:
Saitko rahat valituksen perusteella vai oliko kyseessä tullin oma oikaisu??
rahaa ei ole vielä tullut tilille.tein valituksen aikoinaan ja kyseessä oli vuosi 2006 .tuli muuten toisesta autostakin samat paperit ja sen auton toin vuonna 2007.
alv palautus rahat tuli eilen tilille.mitään postia en saanut ,vain silloin kuukausi sitten tuli ilmoitus että tulli palauttaa alv osuuden tuomastani autosta.
onko joku muu saanut jo palautuksia?- Metallimies
Seuraavna tai sitä seuraavana päivänä tulee myös laskelma tullista. Korot on laskettu tullin "epämääräisen kaavan mukaan". Korkoa 0%, korkoa 1% ja lopuksi korkoa 2.5%. No joku kymppi kuitenkin -verotettavaa tuloa :(
- kaukonen
Metallimies kirjoitti:
Seuraavna tai sitä seuraavana päivänä tulee myös laskelma tullista. Korot on laskettu tullin "epämääräisen kaavan mukaan". Korkoa 0%, korkoa 1% ja lopuksi korkoa 2.5%. No joku kymppi kuitenkin -verotettavaa tuloa :(
Tuli elvipalautus.2004 tuotu auto,josta valitin 28.12.2007,taktisesta pari päivää ennen deadlineä.
elvit ja prosenttikorjaus,takaisin pari tonttua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854980- 983068
- 432916
- 1992422
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj302160- 1331979
- 1781580
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161511Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51449- 171355