Olen nyt syönyt Mini-pill pillereitä kolme viikkoa ja nyt on tiputteluvuotoa ollut 1,5 viikkoa ja saman ajan myös ollut rinnat todella kipeät. Myös vasta ollut muutaman päivän todella turvonnut. Onko teillä muilla ollut vastaavia oireita ja ovatko hävinneet pidemmän käytön jälkeen. Muuten käyneet hyvin ei mm mitään mielialanvaihteluita mitä monet muut pillerit aiheuttivat.
Mini-pill
4
2860
Vastaukset
- Misty
Se, tuleeko minipillereistä sivuoireita ja minkälaisia, riippuu hyvin paljon ihmisestä. Tiputteluvuoto ja välivuodot ovat tosin yleisempiä kuin ye-pillereitä aloittavilla. Kun itse aloitin Mini Pill:n käytön kohta kaksi vuotta sitten, ei minulle tullut ylimääräisiä vuotoja ja kuukautiset olivat poissa puolisen vuotta..näinkin voi käydä ;) Myöhemmin kuukautiskieroni vakiintui noin 35-40 päiväiseksi. Toivottavasti sivuoireesi loppuvat ajan myötä, koska itse olen ainkin ollut tyytyväinen Mini Pilleihin!
- Ei kuukautiskipuja
Olen syönyt Mini Pillereitä viitisen vuotta. Ensimmäisen vuoden aikana tuli tiputteluvuotoja epäsäännöllisesti ja sen jälkeen tilanne vakiintui siihen, ettei minulla ole kuukautisia eikä tiputteluja ollenkaan, ei juurikaan valkovuotoakaan. Rinnat ovat aika-ajoin kipeät ja "turvoksissa", kuten kuukautisvuodonaikaankin olivat. Painonnousua tao päänsärkyjä ei ole ollut. Itse olen ollut pillereihin erittäin tyytyväinen, kuukautisten poisjäänti on jättänyt luonnollisesti pois myös kuukautiskivut, jotka meikäläisellä oli jokseenkin voimakkaat. En osaa sanoa että pillerit tekisivät mielialavaihteluita minulle. Saattaa olla, että halut on vähentyneet...
Nyt viiden vuoden käytön jälkeen olen ruennut miettimään, onko kuukautisten pitkäaikaisesta poisjäännista haittaa?? Tarkoituksenani on käydä tänä vuonna perustarkastuksessa naistentautien erikoislääkärillä ja kysyä samalla asiasta. - mini-pilleritön
Itse olen syöny mini-pillejä nyt vuoden ja pillereiden vaihto edessä. Koko vuoden kuukautiset tulleet viikon välein, eivät siis sopineet ollenkaan. Harmi vain että noita minipillereitä on vain kolmea eri merkkiä, nyt lähtee itsellä viimeinen:/
- mimi-pillerit..
Olen siis vaihtamassa Cerazette minipillerit Mini-Pill pillereihin. Vaihdoitko itse mini-pilleihin jostain muusta minipilleri valmisteesta, jos niin voiko mini-pill pillerit aloittaa heti esim cerazette levyn loputtua vai pitääkö odottaa menkkojen alkamista?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231845
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1261579Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras761365- 301312
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne1271146Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet481035Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221011- 22987
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n66858- 46783