Roosa

Pieni vihreä mies

Huomasitteko tämän päivän Metsoloissa Roosa Meriläisen? Näytteli pankinjohtaja Heikkisen tytärtä, Veeraa. Todellisuudessakin tuo pankinjohtajaa näyttelevä nainen on Roosan äiti.

11

2310

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lissu

No ei kai tämä nyt kenellekään mikään uutinen ollut, joka lehdessä kun viime aikoina ovat antaneet äiti ja tytär yhdessä ja erikseen haastatteluja!

• elliivo

Kyllä minulle oli uutinen! Huomasin eilen sen ja mietin että näin sitä saa vanhastakin sarjasta aina jotain uutta.

• "Tää uus

pankijohtaja"- ketjussahan joku "tiesi", että hän on Roosan täti! Mitä sukua on tuo eläinlääkäri Meriläinen?

• Mäkimaa,

Lena Meriläinen, on Rosan täti.

• kumpi

äiti vai täti?

• äiti on
        kumpi kirjoitti:

äiti vai täti?

näyttelijä Anneli Ranta, Lena Meriläinen täti.

• KIITÄN
        äiti on kirjoitti:

näyttelijä Anneli Ranta, Lena Meriläinen täti.

vastauksesta!

• kiitoksesta,
        KIITÄN kirjoitti:

vastauksesta!

Hauskaa Vappua!

• tämä juttu näin
        kiitoksesta, kirjoitti:

Hauskaa Vappua!

Entä mikä osuus tässä hommassa on eläinlääkäri Mauno Meriläisellä? Onko hän Roosa Meriläisen isä vai joku muu sukulainen?

• quququ
        tämä juttu näin kirjoitti:

Entä mikä osuus tässä hommassa on eläinlääkäri Mauno Meriläisellä? Onko hän Roosa Meriläisen isä vai joku muu sukulainen?

Siis Mauno Meriläinen on Metsoloissa roolinimi. Näyttelijän oikea nimi on Taneli Rinne eikä käsittääkseni mitään sukua Roosa Meriläiselle. Tuo näyttelijä kuuluu tuohon kuuluisaan Rinteen näyttelijä sukuun.

• Ristiin rastiin
        quququ kirjoitti:

Siis Mauno Meriläinen on Metsoloissa roolinimi. Näyttelijän oikea nimi on Taneli Rinne eikä käsittääkseni mitään sukua Roosa Meriläiselle. Tuo näyttelijä kuuluu tuohon kuuluisaan Rinteen näyttelijä sukuun.

Suomen tunnetuimmista näyttelijöistä valtaosa kuuluu johonkin noista kuuluisista näyttelijäsuvuista joko isänsä tai äitinsä kautta. On nimittäin hyvä muistaa, etteivät ainoastaan näyttelijän vanhemmat ole yleensä näyttelijöitä, vaan myös hänen isovanhempansa ja isoisovanhempansa molemmin puolin. Voidaankin sanoa, että koko Suomen tähtinäyttelijäkaarti on käytännössä vähintään pikkuserkkuja keskenään. Siksi ei ole mahdotonta, että Rosa Meriläinen olisi ihan oikeastikin Taneli Rinteen biologinen sukulainen. Mainittakoon vielä, ettei sukunimi välttämättä paljasta näyttelijäsukua, sillä miespuolisilla näyttelijöillä on yleensä myös äpärälapsia, joilla on äitinsä sukunimi. Geenit ovat sitten vetäneet heidätkin näyttämölle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      139
      2593
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      360
      1957
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1657
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      31
      1503
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1350
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1193
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1163
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      917
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      109
      913
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      772
    Aihe