Huumoria peliin vappuna!

Liinaharjas

Miten isket vappuheilan? Kertokaa parhaimmat ja ennenkaikkea hauskimmat iskurepliikit. Vappuna on syytä jättää estot nurkkaan ja rohkeasti lähestyä vastakkaista sukupuolta hulvattomilla repliikeillä!

122

49478

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naisasialuuseri

, mutta ei niitä estoja noin vain nurkkaan jätetä koska ne istuvat hyvin tiukassa korvien välissä. Tosin reilulla määrällä alkoholia asiaan voi vaikuttaa

• Vinkkiä miehille ja naisille!

• TOIMII JUURI VAPPUNA

• §§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§...

• Ei vaan toimi

Ihan mielelläänhän tuon idean toteuttaisi, mutta kun estot ovat nimenomaan sellaisia, joita ei tuosta vaan heitetä nurkkaan. Eihän ujo/estynyt ole sellainen siksi että haluaa olla tai on liian laiska lähestymään ketään, vaan siksi että ne estot on ja pysyy. Kyllähän noita repliikkejä on internet täynnä, mutta eipä ne paljon auta, jos ei niitä kykene käyttämään :( Kännit lupaan silti ottaa ja juhlistaa vappua :)

• jos haluat

Pukille niin sano nussitaanko? jos haluta vaan pitää hasukaa sano pidetäänkö hasukaa ja snussitaan jos siltä tuntuu sitten myöhemmin! Jos haluta hasukan repsliikin joka toimii ujoille tytöille sano: Fuck my baby, ja ne on ihna kuumana heti. kas ei ne ujot o ujoi ku siihen saakka kun saa homman käyntiin. Jos haluta tähän aikaan sopivan replan sano: Nyt sikaflunssa iskee koko kansaan parempi panna vielä kun ehtii.

• annanaanan aannapanen
        jos haluat kirjoitti:

Pukille niin sano nussitaanko? jos haluta vaan pitää hasukaa sano pidetäänkö hasukaa ja snussitaan jos siltä tuntuu sitten myöhemmin! Jos haluta hasukan repsliikin joka toimii ujoille tytöille sano: Fuck my baby, ja ne on ihna kuumana heti. kas ei ne ujot o ujoi ku siihen saakka kun saa homman käyntiin. Jos haluta tähän aikaan sopivan replan sano: Nyt sikaflunssa iskee koko kansaan parempi panna vielä kun ehtii.

Siinäpä niitä!

• .,.,.,.,.,,,,,,,,,,,,,,,,,,...
        annanaanan aannapanen kirjoitti:

Siinäpä niitä!

tekstistä päätellen olet niitä jotka joutuu tyytymään käteen tai kumidollyyn...

• Ookkona Oulusta ?????????
        .,.,.,.,.,,,,,,,,,,,,,,,,,,... kirjoitti:

tekstistä päätellen olet niitä jotka joutuu tyytymään käteen tai kumidollyyn...

Vai muuten vaan pöljä ??????????

• laita ankkaa hani !
        Ookkona Oulusta ????????? kirjoitti:

pervot poraa niitä kumiankkoja liukasteen kanssa, tsiigaa netistä jos et usko.

• Uutisankka ;)
        laita ankkaa hani ! kirjoitti:

pervot poraa niitä kumiankkoja liukasteen kanssa, tsiigaa netistä jos et usko.

Kumpi sulla on Aku vai Iines ?

• Että eläpä ala ku et kerta ...

Ookko nää??

• Miramatilda
        jos haluat kirjoitti:

no yhen illan seuraa saa vaikka miten helposti mutta miten sen kumppanin saa? Ite oon jopa kosinut mutta aina saa yksin mennä nukkumaan.. Kukaan lähtenyt vielä samana iltana maistraatin portille jonottamaan..

• karmea öinen..
        Että eläpä ala ku et kerta ... kirjoitti:

Ookko nää??

VIUHAHDUS !

• Mä oon sun mies !
        Miramatilda kirjoitti:

no yhen illan seuraa saa vaikka miten helposti mutta miten sen kumppanin saa? Ite oon jopa kosinut mutta aina saa yksin mennä nukkumaan.. Kukaan lähtenyt vielä samana iltana maistraatin portille jonottamaan..

Mä voin tulla sun kaa jonottaa :).........

• mikä on

Kumi dolly niin olet itse niitä jorka joutuu tyytyn sellasii, lisäksi täysin huumorintajuton idootti, ehkä joap tyhmäkin. Nuo edelliset tekstiti oli pelkkää huumoria.

• suomi 24
        mikä on kirjoitti:

Kumi dolly niin olet itse niitä jorka joutuu tyytyn sellasii, lisäksi täysin huumorintajuton idootti, ehkä joap tyhmäkin. Nuo edelliset tekstiti oli pelkkää huumoria.

älyllisen taon näkee tästä millaiset kommentit saa eniten vastauksia, ne on ne kaikista tyhmimmät heitot. Nusiikaa keskenänne niin tulee lisää suomi24_ään suomen älykkäimpiä vakaroita. Pukillehan te haluatte joka tapauksessa, niin mikis e sanoisi suoraan nussitaanko? Toimii joka kerta jos todellakin haöuaa vaan nussia! Mä en halua helppoja lutkia, siksi heitin vitsinä ne kommentit!

• nesittä
        Mä oon sun mies ! kirjoitti:

Mä voin tulla sun kaa jonottaa :).........

ja runkuttelen parvekkella koko illan, välillä otan oluen ja jatkan siinä on ohjelmaa ei tule pettymyksiä eikä tarvi lähtä hakuun, oon hansakmestarti voitin kerran runkun suomenmestaruuden. Joo ei vaineskaa mulla kestää kauan enenku tulee, enkä tee sitä muiden nähden. Halusi kylä panna kovaa ja korkealla. Ennen niin teinkin aina ja usein naiseilleni joitsa oli paljon. Nykyään avoliitto on heikko ja saamaton enkä pane enkä ota, enkä muiltakaan sitten saane. Orpoa meininkiä on on on. Taidan mennä kadulle ja vastaantulijoille hyväkroppailsille ja kauniille naikkosille pamauttaen suoraan, naidaanko, nussitaanko, teille vaiko meille, sitten sanon ei meille siellä on muija. Joten puskaan, mihin vaan, pillua on saatava ja pian.

• etttettet
        Miramatilda kirjoitti:

Kumppanin sa mut yhden illan jrrui ei, avoliitossa jo 10 vuotta ja viimesiet pari vuotta pillutta, alkaa vituttamaan tämä homma. Ennen oli monien naisten mies, haluttu ja haettu vaan toisin on nyt. Kaikki muuttui. Kyllä tässä uutta naista tarvitsisi, ei vanha enää kiinnosta.

• utelias???
        Uutisankka ;) kirjoitti:

Kumpi sulla on Aku vai Iines ?

mistä saa niitä ankkoja?

• Jussi__777
        etttettet kirjoitti:

Kumppanin sa mut yhden illan jrrui ei, avoliitossa jo 10 vuotta ja viimesiet pari vuotta pillutta, alkaa vituttamaan tämä homma. Ennen oli monien naisten mies, haluttu ja haettu vaan toisin on nyt. Kaikki muuttui. Kyllä tässä uutta naista tarvitsisi, ei vanha enää kiinnosta.

eiks se oo nii et hyvvee kannattaa uottoo? par vuotta o lyhy aika jos kerra tunnepuol o kondikses ja teil o pakko olla ei muute kukaa yl viikkoo tota kestä. .

• Maija M
        jos haluat kirjoitti:

Tuollainen viestin kirjoittaja ei varmaan pysty saamaan ketään. On noloa kun Suomessa käytetään englantilaisia kirosanoja ja aivan väärissä kohdissa. Puoleksi englantilaisena harmittaa että täällä on otettu käyttöön tuon scotlantilaisen kokin mielisana fuck, jota tavalliset ihmiset ei englannissa käytä.

• Pikkujuristi
        Maija M kirjoitti:

Tuollainen viestin kirjoittaja ei varmaan pysty saamaan ketään. On noloa kun Suomessa käytetään englantilaisia kirosanoja ja aivan väärissä kohdissa. Puoleksi englantilaisena harmittaa että täällä on otettu käyttöön tuon scotlantilaisen kokin mielisana fuck, jota tavalliset ihmiset ei englannissa käytä.

Maija, jäi epäselväksi mistä puhut. Yritin seurata viestin kulkua, mut et ainakaan mihinkään f**k viestiin ollut vastannut. Onko "scotlantilainen" kokki Gordon Ramsey? ALKUPERÄISEEN vastaisin että pitää pelata tilanteen mukaan ;-D

• Sikailu on poikaa
        suomi 24 kirjoitti:

älyllisen taon näkee tästä millaiset kommentit saa eniten vastauksia, ne on ne kaikista tyhmimmät heitot. Nusiikaa keskenänne niin tulee lisää suomi24_ään suomen älykkäimpiä vakaroita. Pukillehan te haluatte joka tapauksessa, niin mikis e sanoisi suoraan nussitaanko? Toimii joka kerta jos todellakin haöuaa vaan nussia! Mä en halua helppoja lutkia, siksi heitin vitsinä ne kommentit!

Tämä nörtti on ehkä kaikkien epätoivoisten iskuyrityksen äiti. Naiset petiin sikainfluenssalla. http://www.youtube.com/watch?v=-4vBJf54zck

• jään kotiin

Onhan joitakin iskulauseita tullu aikasempina vappuina kokeiltua, tuloksena vain vittuilua ja ylenkatsomista naisilta. Tänä vappuna aattelin jäädä kotiin ja tehdä illalla kovan kuntopiirin ja venyttelyn. Ja vappupäivä lähteeksin sitten liikkeelle aamulenkillä ilman rapulaa.

• Hyvällä fiiliksellä

Mä olen miettinyt ihan samaa, siis tipatonta vapun viettoa, meinaan. Kun on just hyvä kuntoilufiilis päällä, ei viitsisi pilata sitä dokaamisella. On niin paljon mukavampi herätä seuraavaan aamuun. Nykyään se vaan on niin, että kaikkeen juhlimiseen liittyy dokaaminen ja kamut katsoo vähän vinoon ja pitää tylsänä tms, jos on selvänä.

• urheilija..
        Hyvällä fiiliksellä kirjoitti:

Mä olen miettinyt ihan samaa, siis tipatonta vapun viettoa, meinaan. Kun on just hyvä kuntoilufiilis päällä, ei viitsisi pilata sitä dokaamisella. On niin paljon mukavampi herätä seuraavaan aamuun. Nykyään se vaan on niin, että kaikkeen juhlimiseen liittyy dokaaminen ja kamut katsoo vähän vinoon ja pitää tylsänä tms, jos on selvänä.

etkö voi / osaa ottaa kohtuudella. Itsekkin olen kova urheilemaan. Tänään lähetään rymyporukalla liikenteeseen, mutta silti otan vain korkeintaan six päkin. Välillä otan sitten oikein urakalla, kroppa "nollataan".. Mikähän siinä on kun ei hallita alkoholin käyttöä????? koskaan ei ole tarvinnut ottaa korjaavaa seuraavana aamuna...

• mikaela87

Toivottavasti törmään suhun sit aamulenkillä. Ajattelin tehdä saman ja jos nään että joku hullu juoksee vappuaamuna pururataa niin tuun juttelee!

• Liian hyvä naisille

samat suunnitelmat!

• Meitsimetsänreunassa

Mä teen puutarhahommia seuraavat kaksi päivää. :p Ei kiinnosta lähteä kattelemaan ördäileviä kanssaihmisiä, dokaaminen on niin nähty jo. Se on vähän niin kuin loppuun kulunut vitsi. Aikoinaan aloitin kohtuukäytön kun se "kuului asiaan" ja olihan se ujolle nuorelle ihmiselle ihan hyvä apu kohtuullisesti nautittuna. Muutamaan vuoteen ei taas ole tullut juotua ollenkaan, se vaan jäi pois kun vanhat syyt käyttää haalistuivat. T: Nainen 30v.

• jgidfjgjidi

Kyllä ei kiinnosta lähteä täysiin ravintoloihin. Vappu menee treenatessa ja lätkää katsellessa. Vanha minä olisi vetänyt 4 päivää putkeen viinaa, mutta ei enää nykyisin.

• hei hei
        urheilija.. kirjoitti:

etkö voi / osaa ottaa kohtuudella. Itsekkin olen kova urheilemaan. Tänään lähetään rymyporukalla liikenteeseen, mutta silti otan vain korkeintaan six päkin. Välillä otan sitten oikein urakalla, kroppa "nollataan".. Mikähän siinä on kun ei hallita alkoholin käyttöä????? koskaan ei ole tarvinnut ottaa korjaavaa seuraavana aamuna...

kohtuudella? kohtuus on niissä rajoissa, että nauttii sen 3 - 4 illassa. Kaikki muu on jo "väärinkäyttöä". :) Nou hätä, tiedän itse hyvin, koska käytän paljonki väärin. Nollaaminen toimii, yleensä se meikäläisellä vaan on se pää ei kroppa. :) Hauskaa vappua!

• :))

Oikein hyvä idea jäädä kotiin, eikä lähteä juomaan! :) Itsekin teen täysin samalla tavalla. Mukavaa vappua sinulle! ;)

• jää nurkkaan

siinä samalla kun vetää pään täyteen. Ja sitte aamulla kaduttaa, jos mitään muistaa. Joka vappu sama laulu.

• vesiperhonen

Kohtuus kaikessa niin syömisessä kuin juomisessakin niin kaikilla on mukavaa juhlistaa Vappua! Iskurepliikkejä en ole onneksi koskaan tarvinnut kokeilla... ;D Vappuheila on tullakseen jos tulee ilman mitään erikoisia iskulauseita. ;-)

• valmiina kotona

Ollut jo kohta 30v.vaimo. Ei tartte lähtee mihinkää sekoileen.

• On vaimo ja kakarat ;-)

...eksyit sinkut keskusteluun? Kumma juttu ;-)

• olunna
        On vaimo ja kakarat ;-) kirjoitti:

Vappuheila mutta haluan toisen heilan, usemmankin ei vanhaa tylsää kurppaa jaksa katsella.

• Myös 10v vapaaehtoisessa ko...
        olunna kirjoitti:

Vappuheila mutta haluan toisen heilan, usemmankin ei vanhaa tylsää kurppaa jaksa katsella.

...miksi olla yhdelle harmiksi kun voi olla monelle iloksi ;-)

• Mieluimmin en lähtis

Joo sanoo kun H moilanen mieluimmin en lähtis baariin.

• ei tartte eksyä
        On vaimo ja kakarat ;-) kirjoitti:

täähän on vielä pääsivulla suomi24lla

• hanskiko

saiskos vaiko eikös

• Gimma69-96

Mä oon hauskaa seuraa! Multa saa klamydian!

• hanskiko
        Gimma69-96 kirjoitti:

tietää saaneensa...hehehehehe.....

• Kannattapi kysyä ihan suoraan, saako sitä? jos saa hyvä on, ja ei, saa varmaan käsilaukkua mutta siis saanti on varmaa. heh

• ainahan sitä kysyä kannatta

Ja vastaus on et.Mutta eipähän jää kaiveleen ettei etes tullu yritettyä.

• Hyvää musaa !!!!!!!!!
        Gimma69-96 kirjoitti:

Ootsä joku bändi-manageri kun sulta saa Klamydian ?:)

• Jussi__777
        hanskiko kirjoitti:

tietää saaneensa...hehehehehe.....

et pantiinko me ku lekur kertoo assii iha papereihe kans ja hyväs lykys suap viel tutulekkii se ilon jakkoo. va rehellisyys ei kyl kannata, tollasii ei kannata huuella eiltä käsi, kyl sen kerkee sit soitoo myöhemmii. .

• tule juttelee

Olen kohta lähdössä terassille, tule juttelemaan vaikka iskurepliikeistä.. ihan mistä vain voit tulla juttelee, mä en tahdo olla terassilla ilman seuraa. Kaikki miehet tervetuloa juttelemaan. PS. Kamalassa kännissä olevat - tämä ei koske teitä :)

• hanskiko

terassille...

• simassa

oleva teekkari tyttö. Siinä on nainen kauneimmillaan.

• Ikisinkku27

Kun pysyy kotona sisätiloissa kun on muutenkin niin ruma niin ei ole kenenkään riesana kun naisille ei kelpaa mitkä tahansa tavikset jotka ei näytä yhtä hyviltä kuin itse ovat. Ikinä en ole seurustellut enkä kyllä varmaan aiokaan.

• ^*^

Vappuheilan isken tyhjällä pullolla ja jos se vielä on tajuissaan ni sitten nyrkillä.

• naisen näin
        ^*^ kirjoitti:

Vappuheilan isken tyhjällä pullolla ja jos se vielä on tajuissaan ni sitten nyrkillä.

v2.0 isken palpa-simapullolla jossei ei toimi -> niin patukalla 13,52cm!

• Meet baariin, vedät lärvit ja siinähän se istuu - mitä ihmeen repliikkejä?

• Toimii aina ! :)

Tää repliikki on hyvä osaa myös silloin kun seisoo ;)

• Lue suomennos myös !
        Toimii aina ! :) kirjoitti:

Tää repliikki on hyvä osaa myös silloin kun seisoo ;)

Pesää eli suomeksi pilluu ;)

• Entäs talvella ?
        Lue suomennos myös ! kirjoitti:

Kato tyttö mikä hanki, mulla on sulle kanki ;)

• Jussi__777
        Lue suomennos myös ! kirjoitti:

o se nii runolline aj romanttine, siin ikkää ku vähä vihjataa yhteisee pesää et viksu naine varmasti housut viskaa, siis mieheltä, eihä naiset näi kesä käytäkkää.

• täällä?

olisi sopiva aloitus...

• sitten

"Käynks MÄ usein täällä" Tai edes: olinks mää eilen täällä...

• hohhoijaaa

Mä ketään ala iskemään. Jos jotakuta kiinnostaa, niin tulkoot hakemaan kotoa. Oon mä sentään sen verran ylpeä ja täydellinen, että jätän iskemiset rahvaan ryyppäävän epätoivoisen kanssa pelleilyksi.

• Joo just noin

Suoraa puhetta.Ruveta tässä nyt kuunteleen kaikenlaisten honottajien lässytyksiä.

• jeopujee

tunnustat siis ettei sulla ole seurustelu viettiä joka onpi kaikkilla ihmisillä, mutta sinä olet evoluutiossa hypännyt askeleen eteen päin -> on puhuttu että luonto ohjaa ihmisen jossain vaiheessa apaattiseen suuntaan (ei mitään todisteita tosin) mutta kovaa spekulointia onpi. TAI sinä pyörit omassa itse säälissäsi hiukan mutkan kautta, nautit huomiosta jota saat (tai toivot) siitä silloin kun muut ihmiset ympärilläsi yrittää kaupata sinulle jotain räkästä jätkää TAI olet muuten vain paskan jäykkänä kun et uskalla lähteä ulos ihmisten ilmoille kun ajattelet että olet niin ruma/läski/tylsä jne. TAI jottain aivan muuta :) dunno KLAARA VAPPENA PERKSKULE!!! tää jätkä lähtee nyt vetämään hyvät humalat ja katteleen paikallista menoa :)

• hohhoijaaa
        jeopujee kirjoitti:

tunnustat siis ettei sulla ole seurustelu viettiä joka onpi kaikkilla ihmisillä, mutta sinä olet evoluutiossa hypännyt askeleen eteen päin -> on puhuttu että luonto ohjaa ihmisen jossain vaiheessa apaattiseen suuntaan (ei mitään todisteita tosin) mutta kovaa spekulointia onpi. TAI sinä pyörit omassa itse säälissäsi hiukan mutkan kautta, nautit huomiosta jota saat (tai toivot) siitä silloin kun muut ihmiset ympärilläsi yrittää kaupata sinulle jotain räkästä jätkää TAI olet muuten vain paskan jäykkänä kun et uskalla lähteä ulos ihmisten ilmoille kun ajattelet että olet niin ruma/läski/tylsä jne. TAI jottain aivan muuta :) dunno KLAARA VAPPENA PERKSKULE!!! tää jätkä lähtee nyt vetämään hyvät humalat ja katteleen paikallista menoa :)

Jeps, olit oikeassa. Olen täydellinen luuseri, joka ei saa sanaa suustaan ulkomaailmassa, joten pysyn mielummin kotona, surffailen netissä ja popsin shipsejä. Ai niin, en mä enää pysty kävelemäänkään, kun tuota ylipainoa on kertynyt...150/150. Totta puhuen, kaikkia ei vain kiinnosta katsella baareissa muiden örveltäminen. Siitä tulee vain sellainen häpeän tunne, kuinka ihminen voikin olla TYHMÄ!

• blääääh

johonkin teennäisen vammasiin iskurepliikkeihin? Jännä juttu kun ei ole sellasia tullu ikinä viljeltyä ja silti on seuraa riittänyt.. Ite ainakin repeisin vaan nauramaan, kun joku jollain omasta mielestään nokkelalla letkautuksella koittais huomiota kerjätä..

• stondis

eikös iskurepliikiksi sanota sitä aloitusta millä juttelu aloitetaan? Seinistäkö seuraa kun et koskaan juttele.. ai niin, onhan se netti... mutta pitäähän täälläkin..

• opojojpoijpo
        stondis kirjoitti:

eikös iskurepliikiksi sanota sitä aloitusta millä juttelu aloitetaan? Seinistäkö seuraa kun et koskaan juttele.. ai niin, onhan se netti... mutta pitäähän täälläkin..

ymmärrän noita näkemyksiä ehkä se että aloittaa vaan että moi,mitä kuuluu?on paras "iskurepliikki"ikinä.

• sitten näin:
        stondis kirjoitti:

Sulla on kauniit sääret, moneltako ne aukee?

• Lue heti !

haluutko imee mun munaa tuolla meitsin Ferrarin takapenkillä ? :) Tällä lausella lähtee naiset messiin.

• Kyllä maistuis !!!!!!!!!!!!...
        Lue heti ! kirjoitti:

haluutko imee mun munaa tuolla meitsin Ferrarin takapenkillä ? :) Tällä lausella lähtee naiset messiin.

Pilluu tuli viimeksi 2001 ja sit melkein heti perään 2004 ja nyt on ollu vähä hiljasempaa :))

• ...ois

"Hei tiieks mitä? Tapasin kerran menninkäisen ja sit se sano, et se toteuttas mulle toiveen ja saisin valita joko täydellisen muistin tai 20 senttisen molon... Äh, emmä muistakkaa, et miten tää menee."

• jimi22

Kesti hetken tajuta

• Iskua

suoraan otsaa vaan jos päälle tulee !

• ruudolffiH.

Näytän vain jäykän aisani!

• martti luhter

niin miten impivaaran-lyydia voi saa olla hauska?ja miksi sen lyydian pitää olla hauska? havumetsävyöhykkeellä pidämme hauskoja idiotteina,mutta jos lydia kullin puutteessa niin voi leikkii tuokion vaikka hauskaa, ennenkin lhuter ahistus taas löytä hänestä kodin.... mok..

• Nimetön

Uskoto rakkauteen ensi silmäyksellä... vai kierränkö mutkan ja tulen kohta uudestaan :) onhan noita tullu joskus läpällä kokeiltua :D - mut kyllä jos oikeasti jutella haluaa, niin menee vaan jutteleen, ja sanoo reipaasti ja kohteliaasti MOI tai terve... tai mitäs sun iltaas... tai mikä ny siinä kohtaa sattuu tuntumaan luontevalta... ja siitä sitten vaan...

• Jetska

nappaa hiivalta haisevat naikkoset...

• Monet tekee näin :)........

Tulee uusi flavour kun nuolet sitä :))

• dildo nurkkaan

niin josseon pitänyt sitä dildoo 5kk perseessään,kuin karhu pihkatappia talviunessaan,niin kyllä vaihtelee se haluu, kerjää vaik juopon löysää munaa jo vappuna..realy..

• Really ??????????
        dildo nurkkaan kirjoitti:

niin josseon pitänyt sitä dildoo 5kk perseessään,kuin karhu pihkatappia talviunessaan,niin kyllä vaihtelee se haluu, kerjää vaik juopon löysää munaa jo vappuna..realy..

Oletko just herännyt talviunesta ? :))

• Jetska
        Monet tekee näin :)........ kirjoitti:

Tulee uusi flavour kun nuolet sitä :))

lähinnä hiivanhajusta suuteloa, en mitään pimpannuoleskelua...:/

• Pastillit kehiiin !!!!!!!!!...
        Jetska kirjoitti:

lähinnä hiivanhajusta suuteloa, en mitään pimpannuoleskelua...:/

Nuole pilluu !!!!!!!! :))...............

• Wappu-nenä kännissä
        Pastillit kehiiin !!!!!!!!!... kirjoitti:

Nuole pilluu !!!!!!!! :))...............

Pastilli poskeen... Hyppää koskeen......... Runosuoni sykkii... Takaapäin lykkii...

• Millukka

Keneltä nää sillit parasta ennen 30.4.09 on pudonneet repusta? No eipä hätää, käydään me ainakin hakemassa mun kuoharipullo tuolta kolera-altaasta coolaamasta, come one ??

• Vappuuuuuuu tuleeeeeeeeeeee...

Kannan ravintolassa läppäriä mukana ja kun tulee hyvännäköinen misu vastaan niin avaan läppärin sen kanssa ja alan lukee näitä Suomi24 juttuja sille, uskon että naiset juoksee mun perässä kun ne näkee että mulla on läppäri.

• ni pysyy kotona eikä karkaile :D

• Naapurin setä tässä.....

On niin monta muijaa ja kaikki tarvii nahkanuijaa ;)

• Mee telkkariin ! ;))
        Naapurin setä tässä..... kirjoitti:

On niin monta muijaa ja kaikki tarvii nahkanuijaa ;)

Mee telkkariin pitää tietovisaa ! :)

• vaikka tällä vitsillä

Mitä yhteistä on blondilla ja > >Ikean huonekaluilla?> - Hyvännäkoisiä, mutta heti kun viet ne kotiin, jalat > >leviää ja huomaat että ruuveja puuttuu...>

• Mistä niitä saa ?

Blondit on hyvii ja sit ne brunettet on kanssa hyvii ja varsinkin ne hyvännäköset on hyvii

• vaalee
        Mistä niitä saa ? kirjoitti:

Blondit on hyvii ja sit ne brunettet on kanssa hyvii ja varsinkin ne hyvännäköset on hyvii

ehei merkkaa kunhan on kalevalainen ilmentymä: void woman(ehkä)ehkä_ei extends feature do you_to(i=o; i

• panimoko

Tokase 'kiinnostaako sinua seksi', mölöytä 'kiinnostaako sinua seksi' Näin ilmeisesti kerran reikää saanut jehovakin teki, lähempänä 100 vuotias pappa kehä kolmosen takaa pikkukaupungissa kysäisi. Siinä sitä humoria.

• vaapuvavappu

Noniin nyt kaikki joukolla vapputansseihin, sieltä niitä heilojakin irtohoo ^^

• ......

Mihin ihmeen tansseihin? Missä on tanssit ylipäätään?

• Nimetön
        ...... kirjoitti:

Mihin ihmeen tansseihin? Missä on tanssit ylipäätään?

Jokapaikassahan on tanssit :) niistä voi itse ottaa selvää :)

• ---
        Nimetön kirjoitti:

Jokapaikassahan on tanssit :) niistä voi itse ottaa selvää :)

En ole menossa tanssihin, ei ole autoa enkä kaupunkiin tungokseen.

• tää aina yhtä tehokas

jos pillua saa niin mä lähden mukaan, IKINÄ ei oo pettänyt ja tää on fakta. Junan vessassa, baarin vessassa, pusikossa, roskalavalla, rappukäytävässä, saunassa, paloautossa ja hytissä. Kaikkiin näihin mestoihin olen panoseuraa saanut tuolla lausekkeella. Sportin baaritiskiltä vessaan panemaan niin että wc-pöntön kansi hajosi ja muijalla lipsahti jalkapönttöön, jatkot menivät tosin pipariks ku muija voi pahoin linja-autossa ja oksensi mun päälle, mutta sainpa pillua.

• ---

No hyi. Tätäkö joidenkin ihmisten elämä on?

• werew

Nylonit voisi lakalla korjata tai hankkia hänelle uudet. Sitten vain pimu kainoloon. Iloista Vappua kaikille!!!!!

• matikanpyyntiin

ja lupaan saada saalista lammesta. yleensä lähes aina olen saanut ja monenkirjavaa saalista. mehukkaita,lähes lohenveroistakin on tullut ja joskus aivan rasvasilliä. voi pojat,se vasta on makiaa ja mehukasta.

• INRI

sillä olen onnellisesti naimisissa ja uskossa Jeesukseen. Jumalan siunausta

• humalassa

ja vetämällä alapäästänsä

• _timonen_

Vetäsee Nalle Luppakorva laulun hieman muokattuna. "Oooolen pieni nalle vain pillua"

• "Vauhkoontuminen"

"Hauskan vappuheilan" taitaa saada aika helpolla! Ei taida paljoa rebliikkejä tarvita! Mutta kevään tai elämän kokonaisuutta kestävää ystävää oikeasti on aika vaikeaa löytää sillä vappuna näyttää olevan aika moinen tarve olla jotain muuta kuin on? Mitä ihmettä, ihmiset pakoilee viinaan,"huumoriin", ym peittelyyn ja iskemiseen sekä sotkemaan omia ja toisten ihmisten tasapainoa? Montako prosenttia "vappusuhteista" päättyy aitoon ystävyyteen ja kehittykseen ihmissuhteissa? Ilonpito on oikeasti jes, ja kavereiden kanssa niin tuntemattomien kuin tuttujenkin. Päihteitä ja irtosuhteita siihen ei tarvita.

• kokenut konkari

laitan kenkäplankkia naamaan niin että näytän somalilta. Menestys on taattu, sillä suomalainen känni-ääliö nainen ei voi vastustaa mustaa miestä !

• Jussi__777

mä avaa vetskari ja näyttelen mustaa. joskus joku poikaystävä huomauttaa kateellisena muija vieres et toi jätkä o liia valakone mut sanon et oon albiino.

• kontakt

Niin olisi parasta jättää tää vappuheilajuttu opiskelijoille ja teekkareille. Muille ei voi suositella, tarjolla vain jämätavaraa.

• VAPPUVIUHKAA

Tekis mieli,tekis mieli laittaa siihen .........varsi

• parhaiten isken hauskaa vappuseuraa lyömällä itseäni turpaan XD

• Nimetön

jos ei vappuna vaolla ni ei koko kesänä

• Steolm

no halolla

• omaa

vaimoo mut-se,ottikin naapurin kissan hellittäväks mun sijaan.Joopas Olis kiva kumminkin että tälleen miun syntymäpäivän aattona kaikilla olisi hyvä ja juhlallinen mieli,huomenna juhlitaan kuitenkin koko valtakunnassa valkolakkeineen minun syntymäpäivää???

• ja määrittele

"isku".

• määrää talomaali

Mää sanoi lammas...

• Sampula79

Moi, mitä sä haluisit huomenna aamupalaks? :)

• VITTUAPÄÄHÄN

Olemalla natsikokoomuslainen, kalju ja vihreä hakaristi niskassa. Mut isketään, taajuutsä? Vitun håmå.

• Nimetön

Ei kannata edes yrittää, jo pelkästä tervehtimisestä saattaa saada ahdistelusyytteen.

• diidadaa

Aivan kuin ihmiset/heilat olisivat kuin jotain simaa, mitä nautitaan vappuna!!

• JamBooze

nuijalla....Tai sitten kysäsen,että otetaanko yhteinen hautapaikka?

• dfghfghgdg
    • ni mitäkä? tä?

no jos on mieshenkilö ni parhaite onnistuu nii et sanot heti ensteks kohteelle kuukausitulot ja et onko vakituinen työpaikka, toi tehoo parhaiten naisiin (ei nuoriin). Ja naisillahan riittää pelkästään se et sanoo vaan yhen sanan eli tissi, ni ukko ku ukko on het tohkeissaan t. :)

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      97
      4737
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      140
      3173
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3135
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      406
      2229
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      235
      1378
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1223
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1207
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      69
      1132
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      30
      1104
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      118
      1020
    Aihe