Hengellinen sikainfluenssa - jo 2 tartuntaa

HENGELLINEN SIKAINFLUENSSA TARTUTTAA IHMISIIN AJATUKSEN ETTEI OLISIKAAN OLEMASSA IANKAIKKISTA RANGAISTUSTA ELI JUMALAN VIHAA - että Jumala olisikin vain puolitotuus En tiedä olenko ymmärtänyt oikein hirvaksen harjoittamaa spekulointia, mutta hirvas näyttää opettavan, että jumalaton ihminen loppuu totaalisesti siihrn, kun hän kuolee pois maan päältä. Epäilrmättä hirvas on pian pedon suosiossa, sillä mikäpä sen ihanampaa kuin vain odotella kuolemaa, niin vapautuu raskaista tunnontuskista, parannusta tekemättä. Ikuista sapatinlepoa! Toinenkin hengellinen sikainfluenssa-tartuntatapaus on palstalla havaittu. Sirkka-Iita lienee saanut alex-kasilta hänkin tuon vaarallisen hengellisen viruksen. Kun hänkin kiistää iankaikkisen rangaistuksen olemassaolon: ### Ihminen, joka on Jumalan tuomion ansainnut, tuntee niinkauan tuskaa helvetin piinassa, kun Jumala katsoo kunkin kohdalla oikeutetuksi,### (Sirkka-Iita) Ei siis iankaikkinen rangaistus ole Sirkka-Iitan mukaan oikeudenmukaista, vaan Jumalan täytyy ikuisuutta siltä osin lyhentää, kenties vai silmänräpäys-ikuisuudeksi? Sirkka-Iita edustaa kuitenkin oikeastaan päinvastaista kantaa kuin alex & hirvas, kun Sirkka-Iita sentään sallii Jumalan ainakin periaatteessa oikeudenmukaisesti rangaista. Vaikka ei Sirkka-Iita Raamatun mainitsemaa "iankaikkista rangaistusta" hyväksykään, vaan lyhentäisi sen. (Armahtaisi vielä ajan rajan tuolla puolen?) En mielelläni käytä helvetti-kohtia, enkä tulijärvi-kohtia, enkä rakkauden apostolin (Joh.) käyttämää piina tai kidutus sanontaakaan. Ennemmin käyttäisin minulle niin rakkaan profeetan, Danielin, sanontaa "iankaikkiseen kauhuun tai "iankaikkiseen kauhistukseen", (Dan 12:2). Mutta kun tuo koomikko kolmikko alati nostaa helvetti-sanan korokkeelle, niin otanpa tähän Jeesuksen käyttämän (Joh.Ilm.) tai "kidutus" -sanan. Päätelkää sitten, onko se Jumalasta ja Raamatusta vai mistä. Mutta ellei Raamatusta, niin osoittakaa sitten mistä. Minä en uskaltaisi määräillä tai määritellä Jumalan oikeudenmukaisuuden luonnetta. En siitä Jumalan vihaa rohkenisi pois ottaa. Lastansa Jumala ei saata hylätä, mutta jos jumalaton tahtoo pysyä Jumalan vihan alla, niin Jumalalla on oikeus tehdä asian kanssa niin kuin on Raamattuun kirjoittanut. "KIDUTETAAN" Ilm. 14:10     joutuu yhtä lailla juomaan Jumalan vihan viiniä, joka laimentamattomana on kaadettu Jumalan vihan maljaan. Häntä kidutetaan tulessa ja rikin katkussa pyhien enkelien ja Karitsan edessä. [Jes. 51:17; Jer. 25:15; Hes. 23:33 | 1. Moos. 19:24]     Ilm. 20:10     Saatana, noiden kansojen eksyttäjä, heitetään samaan rikinkatkuiseen, tuliseen järveen kuin peto ja väärä profeetta, ja siellä niitä kidutetaan yötä päivää, aina ja ikuisesti. [Ilm. 13:11, 14:10,11, 19:20]     "PITÄÄ VAIVATTAMAN" (1932/38 käännös) "VAIVATAAN" Ilm 14:10 niin hänkin on juova Jumalan vihan viiniä, joka sekoittamattomana on kaadettu hänen vihansa maljaan, ja häntä pitää tulella ja tulikivellä vaivattaman pyhien enkelien edessä ja Karitsan edessä.    Ilm 20:10 Ja perkele, heidän villitsijänsä, heitetään tuli-ja tulikivijärveen, jossa myös peto ja väärä profeetta ovat, ja heitä vaivataan yöt päivät, aina ja iankaikkisesti.    Tuossa ei esiinny Sirkka-Iitan suosimaa sanaa "piinataan", mutta Jeesustahan piinattiin, jotta meitä ei enää piinattaisi. Päättelen siis että Sirkka-Iita on noista kolmesta raamatullisin rangaistuksen asiassa. Jesaja 53:7-8 7 Häntä PIINATTIIN, ja hän alistui siihen eikä suutansa avannut; niinkuin karitsa, joka teuraaksi viedään, niinkuin lammas, joka on ääneti keritsijäinsä edessä, niin ei hän suutansa avannut.    8 Ahdistettuna ja tuomittuna hänet otettiin pois, mutta kuka hänen polvikunnastaan sitä ajatteli? Sillä hänet temmattiin pois elävien maasta; minun kansani rikkomuksen tähden kohtasi rangaistus häntä.    Lopputervehdykseksi - Päivän Sana:     Kunnioita Herraa antamalla varoistasi ja kaiken satosi parhaimmasta, niin sinun jyväaittasi täyttyvät runsaudella, ja viini pursuu sinun kuurnistasi. Sananl. 3:9-10 (KR33/38)    Uskonkirjat.net    Antti

20

384

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Psalmi 23. 1 Daavidin virsi. Herra on minun paimeneni, ei minulta mitään puutu. 2 Viheriäisille niityille hän vie minut lepäämään; virvoittavien vetten tykö hän minut johdattaa. 3 Hän virvoittaa minun sieluni. Hän ohjaa minut oikealle tielle nimensä tähden. 4 Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en minä pelkäisi mitään pahaa, sillä sinä olet minun kanssani; sinun vitsasi ja sauvasi minua lohduttavat. 5 Sinä valmistat minulle pöydän minun vihollisteni silmien eteen. Sinä voitelet minun pääni öljyllä; minun maljani on ylitsevuotavainen. 6 Sula hyvyys ja laupeus seuraavat minua kaiken elinaikani; ja minä saan asua Herran huoneessa päivieni loppuun asti. Olavi Rouheen Ilmestyskirja-sepustukset väittävät, että yksi puuttuu "Jumalan kansalta": sapattisinetti. Ja että voi puuttua eräs kieltäymyskin: "Minä en saa hyväksyä sunnuntain pyhyyttä". Monenlaisia puutteita näemme toisissamme, mutta Daavidilta ei puuttunut mitään, kun Herra oli hänen paimenensa eikä egw. YKSI HÄNELTÄ PUUTTUI Mark. 10:21 Niin Jeesus katsoi häneen ja rakasti häntä ja sanoi hänelle: "Yksi sinulta puuttuu: mene, myy kaikki, mitä sinulla on, ja anna köyhille, niin sinulla on oleva aarre taivaassa; ja tule ja seuraa minua". Tuskin tuota tarvitsee ottaa lain kuolleen kirjaimen mukaan. Sellaisenaan se oli takoitettu vain sdille rikkaalle nuorukaiselle, joka oli täydellinen lainnoudattaja, muttei rakastanut muuta kuin itseään ja omaisuuttaan. Yleisesti ottaen Jeesus tarkoitti sitä, että kun Pyhä Henki kehottaa jostain rakkaasta luopumaan lähimmäisen hyväksi, niin on paras totella. Muutoin puuttuu yksi koetus, joka olisi kestettävä.     Luopumisen taidossa on se hyvä puoli, että katkeruduen virus ei pääse pesiytymään sisuksiin. Siitä seuraa se hyvä, että rukoukset voivat tulla kuulluiksi Isän edessä. On siunattua kyetä tarvittaessa luopumaan oikeassaolemisen tarpeesta, rakkaasta tavarasta tai ihmisestä johon on kiintynyt. (Siis vain tarvittaessa, viitaten viime mainittuun.)

• etua ajavat

Sirkka ja Alex kieltävät kokonaan helvetin kärsimykset.

• alex-kasi

Antille ei elämä synnissä ja kärsimyksessä ja sen tuottama kuolema ole mikään rangaistus. Mitä pahempi ihminen sen pahempi on tulos .. ja tuskallinen - mutta Antti vaatii "ikuista piinaa" niile jotka eivät armoa ota vastaan - koska Antti katsoo että ikuinen häpeällinen kuolema syntisen elämän jälkeen ei ole riittävä rangaistukseksi hairahtaneille tähän pahuuden kyllästämään maailmaan syntyneille ihmis-paroille.. EI - VAAN HEITÄ TÄYTYY KIDUTTAA TULESSA - IKUISESTI - se on Antin mielipide.. Jumala ei kuitenkaan seuraa Antin epätäydellistä ajatusta vaan omaa täydellistä ajatustaan - eikä piinaa ketään.. vaan haluaisi että jokainen VOISI saada iankaikkisen elämän - siis aika mahtava ero - Antin ja Kaikkivaltiaan täydellisen Jumalan välillä.. eikö vain? alex anteeksi kirjoitusvirheet - ei näitä ehdi (jaksa aina tarkistaa) -...

• puolestasi

Mikä into ja auktoriteetin halu on sinulla toimia Antin aivoina?

• hämmästyttävää

Alex on suomen david koresh --- synnitön sellainen. Alex on mieltynyt helvettiin palvoen ellen whiteään totuuden valonaan.

• alex-kasi
        puolestasi kirjoitti:

mutta Antti itse kirjoitteelee tuota - täällä keskustelupalstalla. Mutta ikuisen piinan harha oppia vastustan - enkä sitä salaa. :) alex

• alex-kasi
        hämmästyttävää kirjoitti:

Alex on suomen david koresh --- synnitön sellainen. Alex on mieltynyt helvettiin palvoen ellen whiteään totuuden valonaan.

ja kolme virhettä. alex ei ole synnitön - eikä luule olevansa. alex ei ole mieltynyt helvettiin (ja eihän sellaista sanaa oikestaan edes Raamatusta löydy) alex ei ole adventisti - eikä tiedä (valitettavasti) paljoakaan Ellen G Whitesta. -------- kaksi ja puoli riviä kirjoitit - ja sait niihin mahtumaan kolme asiattomuutta - joissa ei ole perää alkuunkaan. Lienee jonkinlainen ennätys.. alex :)

• kymmenykset
        alex-kasi kirjoitti:

ja kolme virhettä. alex ei ole synnitön - eikä luule olevansa. alex ei ole mieltynyt helvettiin (ja eihän sellaista sanaa oikestaan edes Raamatusta löydy) alex ei ole adventisti - eikä tiedä (valitettavasti) paljoakaan Ellen G Whitesta. -------- kaksi ja puoli riviä kirjoitit - ja sait niihin mahtumaan kolme asiattomuutta - joissa ei ole perää alkuunkaan. Lienee jonkinlainen ennätys.. alex :)

Miksi paeta Ellenin hameen helmoihin ja uskoa väärän profeetan lupauksiin?

• puolestasi kirjoitti:

Ettei Antin aivot pysty Jumalan sanan syvempiin asioiden selityksiin. Näet Alex ja Iida ovat oppineen ymmärtämään tapahtuman kestoajan. Esimerkiksi eihän mitään isoa taloakaan rakenneta iankaikkisesti, vaan se tulee loppumaan, kun työ on suoritettu. Eiväthän Sodoman eikä Comorran iankaikkinen tuli enää pala. Työ on tehty ja iänkaikisuus on lopussa. Tämä on se vaikeus Antille ettei hän pysty käsittämään tapahtuman kestoaikaa.

• hämmästyttävää kirjoitti:

Käytöksestä: Alex on asiallinen kirjoittaja ja hän pysyy asiassa. Eikä hän lähde noin halpamisen panettelun linjoille. Sattuuko sinuun noin kauhian kovasti tuo kun alex on löytänyt tapahtuman kestoajan. Ei tällaisesta löydöstä pitäisi kenenkään suuttua. Koeta sinä itsekin päästä syvällisempään ajatteluun, niin kyllä nämä asiat selviävät. Ystävyydellä Hermanni-itse.

• SAA OLLA ERI MIELTÄ JA SAA ARVOSTELLA ALOITUKSEN AIHETTA SEKÄ KESKUSTELLA SIITÄ ASIALLISESTI ! ### Antille ei elämä synnissä ja kärsimyksessä ja sen tuottama kuolema ole mikään rangaistus. ### Tuota en ymmärtänyt. Sillä synnissä eläminen on aina rangaistusta epäuskoisuudesta Jeesus-nimeä kohtaan. Synti on epäuskon seurausta, epäuskon tekoja. Kaikki mikä ei ole uskosta on syntiä, vaikka kuinka hyvätä näyttäisi paperilla. Kyllä minä olen ansainnut ihan iankaikkisen rangaistuksen, mutta Jeesusta piinattiin, jotta saatana ei minua tulijärvessä voisi kiduttaa iät ja ajat. Minä vihaan epäuskoisuuttani ja syntiäni, ja sitä lujemmin painaudun Jeesuksen rintaa vasten. En tahtoisi missään asiassa epäröidä vaan olla vahva omaltatunnoltani. En sano niin, enkä sano näin - sellainen ailahtelevaisuus on minulle kauhistus. Mielipide täytyy olla ja varma. Mutta toinen saa olla eri mieltä. Ja jos hän on varma omassa mielessään niin hyvä. Room. 14:23 Mutta se, joka epäröi ja silti syö, on tuomittu, koska hän ei toimi uskon perusteella. Kaikki, mikä ei perustu uskoon, on syntiä. Room. 14:5 Toinen pitää yhden päivän toista parempana, toinen pitää kaikki päivät yhtä hyvinä; kukin olkoon omassa mielessään täysin varma. 2. Kor. 10:7 Nähkää, mitä silmäin edessä on. Jos joku on mielessään varma siitä, että hän on Kristuksen oma, ajatelkoon hän edelleen mielessään, että samoin kuin hän on Kristuksen, samoin olemme mekin. 4 Minulla ei ole mitään tunnollani, mutta ei minua vielä sen perusteella ole todettu syyttömäksi. Minun tuomarini on Herra. [Ap. t. 23:1] Muuten ... miksi vaihdoit aihetta, vaikka oli aloituksessani kyse sinun lempiaiheestasi???

• ### Jumala ei kuitenkaan seuraa Antin epätäydellistä ajatusta vaan omaa täydellistä ajatustaan - eikä piinaa ketään.. ### Minun Jumalani on jo saanut hyvityksen. Hänen oikeudenmukaisuutensa on tyydytetty, kun antoi piinata Jeesusta. Nyt on tilaa armolle. Mutta valitettavasti on paljon tyhmeliinejä, joille ei kelpaa ansaitsematon armo. Niiden kohtalosta Raamattu puhuu paljon ja murheellista. Mutta osoittakaamme Jumalan hyvyys, niin se vetää parannukseen vielä monia. Sanon sen taas: Jumala ei ketään piinaa, mutta minkäs sille teet, jos on semmoisia masokisteja, että tahtovat mieluummin kärsiä kuin tulla Herran kasvojen eteen puhdistautumaan. Alex - ainakaan minkään synnin tähden ei pidä Jeesusta karttaa.

• alex-kasi

Synnissä eläminen on aina seurausta (tai jos niin haluat rangaistusta) siitä että ihminen ei elä Jumalan tahdossa - vaan epäuskoisuudessa Jumalaa kohtaan ja Jeesusta - sillä Jumalan tahto on Jeesuksen .. usko tarkoittaa että uskomme että Jumala antaa Pojassaan anteeksi syntimme ja että me haluamme ottaa vastaan Jumalan AVUN .. jotta voisimme elää Jumalan tahdossa .. (jos lankeamme niin Jumala antaa anteeksi - niin kaun kuin sitä sydämmestämme pyydämme) .. MUTTA, SE EI muuta asiaa mistä aikaisemmin kirjoitin - että synti on vajavaisuutta ja tuottaa kärsimystä ja että vajavaisuudessa ei ole iankaikkista elämää. Jos ihminen ei enää voi katua ja kääntyä ei hän myöskään koskaan voi saada anteeksi ja iankaikkista elämää - siksi hän kärsii vajavaisuutensa seurauksena kunnes kuolee tai kunnes Jumala lopettaa hänen elämäsnsä.. Kun toisen ylösnousemuksen saaneet eivät saa Jumalalta tukea väärille pyrkimyksilleen he kärsivät tekojensa seuraukset kunnes heidän häpeällinen ja kauhistuttava loppunsa tulee.. Ihminen lankesi syntiin ja jokainen meistä on siksi synnin kirouksen alla - siis olemme synnin orjia siten että emme itse voi koskaan päästä synnistä eroon - vain Jumala voi pelastaa meidät tästä tilasta - koska vain Hänellä on kuolemattomuus (ja niilä jotka Hänessä ovat)... Hmm - sanot että "Kaikki mikä ei ole uskosta on syntiä, vaikka kuinka hyvätä näyttäisi paperilla" - No tietenkin - jos teemme on Jumalan tahtoa vastaan - sillä synti on tekemistä JUMALAN TAHTOA VASTAAN - (tai epäuskoa jos haluat sen siten ilmaista) ja siksi se on aina myös elämän tuhoamista - sillä vain Jumalan tahdossa on iankaikkinen elämä - ei muualla - lähes kaikki teot Jumalan tahtoa vastaan on kuolemaksi.. Ei kukaan joka ei elä Jumalan tahdossa voi olla iankaikkinen elämä - juuri siksi Jumala Poikansa lähettikin - lunastamaan meidät pois orjuudesta - maksamaan meidän velkamme jotta me voisimme välttyä synnin seurauksilta ja kärsimyksiltä ja välttää kuoleman ... On erittäin tärkeää että ymmärrämme että vain Jumalla on kuolemattomuus - ja että ymmärrämme MIKSI niin on - sillä muuten emme voi tunnustaa että me itsessämme emme ole kuolemattomia.. Vaan kuoleman omia, kärsiviä, pahoja .. toisin sanoen vajavaisia ja vailla iankaikkista elämää.. vajavaisuutemme tähden.. Tiedätkö sinä Antti MIKSI Jumala on kuolematon elämä? Eikö siksi että Hän On - sellainen joka ei kuole - täydellinen kaikessa. Se on syy miksi Hän ei kuole .. Jumalan täydellisyys .. Raamattu sanoo että Jumalan täydellisyyteen kuuluu oikeudenmukaisuus a rakkaus - siis SELLAINEN on Jumala - kaikessa muussakin täydellisyydessään .. sellaista on iankaikkinen elämä.. VAIN sellaista.. sillä VAIN Jumalalla on kuolemattomuus.. Siksi me tiedämme, että rakkaus ja oikeudenmukaisuus ovat välttämättömiä iankaikkiselle elämälle ja ilman niitä ihminen kärsii niin kauan kuin Jumala antaa hänelle anteeksi tai hän kuolee syntiensä seurauksena.

• alex-kasi
        AnttiVKantola kirjoitti:

### Jumala ei kuitenkaan seuraa Antin epätäydellistä ajatusta vaan omaa täydellistä ajatustaan - eikä piinaa ketään.. ### Minun Jumalani on jo saanut hyvityksen. Hänen oikeudenmukaisuutensa on tyydytetty, kun antoi piinata Jeesusta. Nyt on tilaa armolle. Mutta valitettavasti on paljon tyhmeliinejä, joille ei kelpaa ansaitsematon armo. Niiden kohtalosta Raamattu puhuu paljon ja murheellista. Mutta osoittakaamme Jumalan hyvyys, niin se vetää parannukseen vielä monia. Sanon sen taas: Jumala ei ketään piinaa, mutta minkäs sille teet, jos on semmoisia masokisteja, että tahtovat mieluummin kärsiä kuin tulla Herran kasvojen eteen puhdistautumaan. Alex - ainakaan minkään synnin tähden ei pidä Jeesusta karttaa.

ja Hän ei todellakaan piinaa KETÄÄN - ei sinua eikä minua - Jumala pelastaa - me itse teemme kaiken pahan, ei Jumala. Onko tämä niin vaikeaa .. On kysymys vain kuinka kauan Jumala sallii ihmisten tekevän syntejään .. sillä se ei ole ikuista - tulee aika jolloin kaikki pahuus on poissa, sitä ei ole missään .. eikä niitäkään jotka sitä haluavat tehdä.. Jumalan valtakunnassa vallitsee kaikessa Jumalan tahto .. esimerkiksi täydellinen oikeudenmukaisuus ja rakkaus - kaksi tiukasti toisiinsa liittyvää ominaisuutta - ilman toista ei ole toista.. ja ilman niitä ei ole iankaikkista elämää.. Tuo omaan kuolemattomuuteensa uskominen on oikea Raamatun lukko - jos hyväksyisit että vain Jumalalla on kuolemattomuus niin näkisit asioiden todellisuuden paljon selvemmin ... alex

• AnttiVKantola kirjoitti:

### Jumala ei kuitenkaan seuraa Antin epätäydellistä ajatusta vaan omaa täydellistä ajatustaan - eikä piinaa ketään.. ### Minun Jumalani on jo saanut hyvityksen. Hänen oikeudenmukaisuutensa on tyydytetty, kun antoi piinata Jeesusta. Nyt on tilaa armolle. Mutta valitettavasti on paljon tyhmeliinejä, joille ei kelpaa ansaitsematon armo. Niiden kohtalosta Raamattu puhuu paljon ja murheellista. Mutta osoittakaamme Jumalan hyvyys, niin se vetää parannukseen vielä monia. Sanon sen taas: Jumala ei ketään piinaa, mutta minkäs sille teet, jos on semmoisia masokisteja, että tahtovat mieluummin kärsiä kuin tulla Herran kasvojen eteen puhdistautumaan. Alex - ainakaan minkään synnin tähden ei pidä Jeesusta karttaa.

### Antti - on olemassa vain YKSI Jumala Kirjoittanut: alex-kasi 30.4.2009 klo 10.59 ja Hän ei todellakaan piinaa KETÄÄN - ei sinua eikä minua - Jumala pelastaa - me itse teemme kaiken pahan, ei Jumala. ### Kuinkahan monta kertaa olen oikaissut sinua, että ei Jumala piinaa, vaan on - niin kuin tuossa sanot. Sitäkin olen MINÄ korostanut ja sinua oikaissut, ettei meillä ole kolmea Jumalaa vaan yksi. Toisin sanoen: seuraavaa raamatunjaetta ei saa silpoa kolmeksi jumalaksi !!! : Jes 9:6 (9:5) Sillä lapsi on syntynyt meille, poika on annettu meille. Hän kantaa valtaa harteillaan, hänen nimensä on Ihmeellinen Neuvontuoja, Väkevä Jumala, Iankaikkinen Isä, Rauhan Ruhtinas. [Jer. 32:19; Sak. 9:10; Luuk. 2:11] EI JUMALA KETÄÄN PIINAA !!! Tässä elämässä ei saatana meitä piinaa Jumalasta puhumattakaan - v aan itse itseäsi piinaat, alex ! Jaak. 1:13 Älköön kukaan, kiusauksessa ollessaan, sanoko: "Jumala minua kiusaa"; sillä Jumala ei ole pahan kiusattavissa, eikä hän ketään kiusaa. Jaak. 1:14 Vaan jokaista kiusaa hänen oma himonsa, joka häntä vetää ja houkuttelee; IKUISUUDESSA jumalattoman oma tunto vaivaa kutakin ja saatana lisää löylyä lissää siihen. Jumala ei vaivaa eikä Jumalaa vaivaa asia enää silloin eikä pelastettuja, sillä Jumala on pyyhkivä kaikki uskovien kyyneleet pois. Meidän on tässä ja tänään itkettävä jumalattomain puolesta!

• IDENEB
        alex-kasi kirjoitti:

Synnissä eläminen on aina seurausta (tai jos niin haluat rangaistusta) siitä että ihminen ei elä Jumalan tahdossa - vaan epäuskoisuudessa Jumalaa kohtaan ja Jeesusta - sillä Jumalan tahto on Jeesuksen .. usko tarkoittaa että uskomme että Jumala antaa Pojassaan anteeksi syntimme ja että me haluamme ottaa vastaan Jumalan AVUN .. jotta voisimme elää Jumalan tahdossa .. (jos lankeamme niin Jumala antaa anteeksi - niin kaun kuin sitä sydämmestämme pyydämme) .. MUTTA, SE EI muuta asiaa mistä aikaisemmin kirjoitin - että synti on vajavaisuutta ja tuottaa kärsimystä ja että vajavaisuudessa ei ole iankaikkista elämää. Jos ihminen ei enää voi katua ja kääntyä ei hän myöskään koskaan voi saada anteeksi ja iankaikkista elämää - siksi hän kärsii vajavaisuutensa seurauksena kunnes kuolee tai kunnes Jumala lopettaa hänen elämäsnsä.. Kun toisen ylösnousemuksen saaneet eivät saa Jumalalta tukea väärille pyrkimyksilleen he kärsivät tekojensa seuraukset kunnes heidän häpeällinen ja kauhistuttava loppunsa tulee.. Ihminen lankesi syntiin ja jokainen meistä on siksi synnin kirouksen alla - siis olemme synnin orjia siten että emme itse voi koskaan päästä synnistä eroon - vain Jumala voi pelastaa meidät tästä tilasta - koska vain Hänellä on kuolemattomuus (ja niilä jotka Hänessä ovat)... Hmm - sanot että "Kaikki mikä ei ole uskosta on syntiä, vaikka kuinka hyvätä näyttäisi paperilla" - No tietenkin - jos teemme on Jumalan tahtoa vastaan - sillä synti on tekemistä JUMALAN TAHTOA VASTAAN - (tai epäuskoa jos haluat sen siten ilmaista) ja siksi se on aina myös elämän tuhoamista - sillä vain Jumalan tahdossa on iankaikkinen elämä - ei muualla - lähes kaikki teot Jumalan tahtoa vastaan on kuolemaksi.. Ei kukaan joka ei elä Jumalan tahdossa voi olla iankaikkinen elämä - juuri siksi Jumala Poikansa lähettikin - lunastamaan meidät pois orjuudesta - maksamaan meidän velkamme jotta me voisimme välttyä synnin seurauksilta ja kärsimyksiltä ja välttää kuoleman ... On erittäin tärkeää että ymmärrämme että vain Jumalla on kuolemattomuus - ja että ymmärrämme MIKSI niin on - sillä muuten emme voi tunnustaa että me itsessämme emme ole kuolemattomia.. Vaan kuoleman omia, kärsiviä, pahoja .. toisin sanoen vajavaisia ja vailla iankaikkista elämää.. vajavaisuutemme tähden.. Tiedätkö sinä Antti MIKSI Jumala on kuolematon elämä? Eikö siksi että Hän On - sellainen joka ei kuole - täydellinen kaikessa. Se on syy miksi Hän ei kuole .. Jumalan täydellisyys .. Raamattu sanoo että Jumalan täydellisyyteen kuuluu oikeudenmukaisuus a rakkaus - siis SELLAINEN on Jumala - kaikessa muussakin täydellisyydessään .. sellaista on iankaikkinen elämä.. VAIN sellaista.. sillä VAIN Jumalalla on kuolemattomuus.. Siksi me tiedämme, että rakkaus ja oikeudenmukaisuus ovat välttämättömiä iankaikkiselle elämälle ja ilman niitä ihminen kärsii niin kauan kuin Jumala antaa hänelle anteeksi tai hän kuolee syntiensä seurauksena.

\\\ Siksi me tiedämme, että rakkaus ja oikeudenmukaisuus ovat välttämättömiä iankaikkiselle elämälle ja ilman niitä ihminen kärsii niin kauan kuin Jumala antaa hänelle anteeksi tai hän kuolee syntiensä seurauksena \\\ Ei Jumala harrasta armomurhaa niin että pois nukkuminen vapauttaisi synnintuskassa liekehtivän! Olet inhottava lipilaariteologi a-kylliäinen. Vapautus tunnontuskista on vain Kristuksessa!!

• KAS SIINÄ PULMA

On äärimmäisen raskasta työtä myöntää erehdyksensä ja väärät tekonsa. Mieluummin kuolisin jos kuolema vapauttaisi tiedottomuuden tilaan tai peräti oskari olemattomaksi. Niin ettei tarvitseisi puhdistautua. Mutta kun ei. Tiedämme sisimmässä että nimenomaan kuoleman jälkeen tulee tuomio. Ollako vai eikö olla; kas siinä pulma

• Veli Herrassa
        IDENEB kirjoitti:

\\\ Siksi me tiedämme, että rakkaus ja oikeudenmukaisuus ovat välttämättömiä iankaikkiselle elämälle ja ilman niitä ihminen kärsii niin kauan kuin Jumala antaa hänelle anteeksi tai hän kuolee syntiensä seurauksena \\\ Ei Jumala harrasta armomurhaa niin että pois nukkuminen vapauttaisi synnintuskassa liekehtivän! Olet inhottava lipilaariteologi a-kylliäinen. Vapautus tunnontuskista on vain Kristuksessa!!

Jos kuolema vapauttaisi ikuisesti kauheista synnintuskista, niin ei Jumala Poikaansa olisi tapattanut edestämme, eihän?

• Luuk. 15:6 Ja kun hän tulee kotiin, kutsuu hän kokoon ystävänsä ja naapurinsa ja sanoo heille: 'Iloitkaa minun kanssani, sillä minä löysin lampaani, joka oli kadonnut'. Luuk. 15:24 sillä tämä minun poikani oli kuollut ja virkosi eloon, hän oli kadonnut ja on jälleen löytynyt.' Ja he rupesivat iloa pitämään. Luuk. 15:32 Mutta pitihän nyt riemuita ja iloita, sillä tämä sinun veljesi oli kuollut ja virkosi eloon, hän oli kadonnut ja on jälleen löytynyt.'" Luuk. 19:10 sillä Ihmisen Poika on tullut etsimään ja pelastamaan sitä, mikä kadonnut on".

• Levittämäsi sika viirus on erittäin vaarallinen. Onko tuo Antin luonne mennyt matalalle noiden sikojen kanssa paasatessa, Nyt meinaat koko palstasn turmella sikamaisuudellsi. Nyt ei auta enää nurkkaan meno kuten se tapahtui koulussa oltaessa. Olipa se hyvä, että olet tunnustanut tekosesi. Melko alas on luonteesi mennyt. Kaikkeahan me voimme odottaa Antilta, joka siatkin sairastuttaa. Nyt sitä Antin läskin hintakin varmaan kallistuu. Raamattu mainitsee Jeesuksen tuhonneen 3000 sikaa. Nyt on Antti rikkonut ennätyksen.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      74
      1350
    2. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      11
      920
    3. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      79
      862
    4. Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa

Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.
      Kajaani
      89
      769
    5. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      51
      674
    6. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      654
    7. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      46
      594
    8. Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia

https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot
      Maailman menoa
      132
      579
    9. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      41
      574
    10. Hurmasit sitten minut

kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.
      Ikävä
      45
      537
    Aihe