Mietin rasvaimuun menemistä, mutta en osaa päättää, minne menisin. Laatukirurgia näyttää olevan suht halpa... Onko siitä kokemuksia? Mitä paikkaa suosittelisitte ja miksi? Minne ei kannata mennä ja miksi? Tahtoisin rasvaa pois vatsasta ja lantiolta.
Minne rasvaimuun?
18
8106
Vastaukset
- imutettu parikin kertaa
Kirurgi Peltoniemi ja esim. Klinikka 22. Uuusi WAL- rasvaimu on todella hellävarainen muihin vastaaviin verrattuna.
- rasvaimussa käynyt
suosittelen myös saattajaa. aika itsenäistä menoa se on, hoitajat ei käy koko ajan kattomassa, eivät neuvo samalla lailla kuin suomessa. omatoimista meona eli ole varma siitä mitä haluut! kirurgiani näin 5min ennen leikkausta ja jälkitarkastuksessa (pikakäynti klo 7 aamulla) minuutin... kysele vaan lisää!
- laserilla
Itse kävin city käytävällä sijaitsevalla klinikalla ja siellä on uusi systeemi käytössä. Rasvaimu tehtiin ilman nukutusta, puuduttivat ensin ja ennen rasvaimua ihon alta laseroitiin rasvaa. Itseltäni lähti vatsan alueelta yli litra rasvaa, näyttää aika sileeltä.
- telletuulia
Tehtiinkö sinulle ylä- sekä alavatsa. Montako sisäänmenoaukko tarvittiin. Joudutko nyt pitämään tukiliiviä?
- tutkiskellut...
telletuulia kirjoitti:
Tehtiinkö sinulle ylä- sekä alavatsa. Montako sisäänmenoaukko tarvittiin. Joudutko nyt pitämään tukiliiviä?
Olen itse harkinnut laser imua... en oo kyl kuullu et keltää ois silti lähtenyt noin iso määrä rasvaa? :O ja mistä tiedät sen määrän? sehä lähtee luonnollisesti niin et rasvasolut hajoaa ja menee maksaan poistuakseen... mistä voit tietää paljon lähti?
- hhhhhhhhhh
tutkiskellut... kirjoitti:
Olen itse harkinnut laser imua... en oo kyl kuullu et keltää ois silti lähtenyt noin iso määrä rasvaa? :O ja mistä tiedät sen määrän? sehä lähtee luonnollisesti niin et rasvasolut hajoaa ja menee maksaan poistuakseen... mistä voit tietää paljon lähti?
Taitaa olla höpö puhetta taas tuo City käytävän laser. Eihän siellä kai ole plastiikkakirurgiakaan. Mainos mikä mainos !
- beekootee
Hei sinä joka kävit Citykäytävällä...kertoisitko lisää kokemuksia..paljonko maksoi ja onko tulos kestänyt?
- Paikalla käynyt
Ensinnäkin, kyseisessä paikassa ei ole plastiikkakirurgia. Kas kun ei kyljistä imetty samantien 5 litraa. Olet näköjän ainokainen, joka on käynyt SmartLipossa.
Ihmetyttää myös, miksi kukaan muu sairaala/klinikka Suomessa ei ole ottanut ko. tekniikkaa käyttöön eli herättää suurta epäilystä.
Älkää olko niin sinisilmäisiä ja valitko klinikkaa perättömien kommenttien perusteella. Näillä palstoilla kaikki on lukijan vastuulla. Jonkun hyvän tutun sanaan on enemmänkin luottamista kuin... - että sellasta
hhhhhhhhhh kirjoitti:
Taitaa olla höpö puhetta taas tuo City käytävän laser. Eihän siellä kai ole plastiikkakirurgiakaan. Mainos mikä mainos !
- Suosittelen
Moido!
Suosittelen ehdottomasti Klinikka 22 (Bulevardi 22 Helsinki) ja plastiikkakirurgi P.Popov. Itselläni erinomainen tulos rasvaimusta. Kaikinpuolin positiivinen kokemus!- tietoa
Moido, tehtiinkö sinulle monen alueen rasvaimu? Tuliko sinulle tasainen lopputulos, entä kestikö toipuminen pitkään?
- Suosittelen
tietoa kirjoitti:
Moido, tehtiinkö sinulle monen alueen rasvaimu? Tuliko sinulle tasainen lopputulos, entä kestikö toipuminen pitkään?
Heip!
Parisen kertaa on tehty. Kevään rasvaimun tulos on erittäin tasainen, suorastaan loistava. Viimeisestä toimenpiteestä on kulunut niin vähän aikaa, että lopputulosta on vaikea täysin arvioida - mutta hyvältä näyttää jo nyt! :)
Toipuminen on nopeaa -vaikka seuraavana päivänä olisin kyennyt menemään töihin. Toki tukitekstiili näin kesäaikaan on melkoisen kuuma, vaikkakin laadukkaasta materiaalista tehty. - toimii..
Suosittelen kirjoitti:
Heip!
Parisen kertaa on tehty. Kevään rasvaimun tulos on erittäin tasainen, suorastaan loistava. Viimeisestä toimenpiteestä on kulunut niin vähän aikaa, että lopputulosta on vaikea täysin arvioida - mutta hyvältä näyttää jo nyt! :)
Toipuminen on nopeaa -vaikka seuraavana päivänä olisin kyennyt menemään töihin. Toki tukitekstiili näin kesäaikaan on melkoisen kuuma, vaikkakin laadukkaasta materiaalista tehty.Mä suosittelen kyllä kanssa Klinikka 22:sta. Mut leikkasi P. Lassus ja olen erittäin tyytyväinen toimenpiteeseen, hoitohenkilökuntaan ja lopputulokseen. Vesisuihkutekniikka on todella lempeä ja toipuminen on nopeaa. Mulle on tehty kerran aikaisemmin perinteisemmällä menetelmällä ja olin sen jälkeen huomattavasti kipeämpi. Klinikka22 toimenpide tehtiin paikallispuudutuksessa ja pääsin samana iltana kotiin. Töihin menin jo seuraavana päivänä joka oli perjantai. Hyvin jaksoin, lepäilin sitten viikonloppuna.
- zcvsgsds
toimii.. kirjoitti:
Mä suosittelen kyllä kanssa Klinikka 22:sta. Mut leikkasi P. Lassus ja olen erittäin tyytyväinen toimenpiteeseen, hoitohenkilökuntaan ja lopputulokseen. Vesisuihkutekniikka on todella lempeä ja toipuminen on nopeaa. Mulle on tehty kerran aikaisemmin perinteisemmällä menetelmällä ja olin sen jälkeen huomattavasti kipeämpi. Klinikka22 toimenpide tehtiin paikallispuudutuksessa ja pääsin samana iltana kotiin. Töihin menin jo seuraavana päivänä joka oli perjantai. Hyvin jaksoin, lepäilin sitten viikonloppuna.
jäi minulle, kun tehtiin polvien rasvaimu wal-tekniikalla suomessa, siis aikaisemmin rasvapussi, nyt tyhjä ryppyinen nahkapussi. Lääkäri arvioi, että kudokset kyllä kutistuvat, mutta minulle ei käynyt niin, vaikka pidin tukitekstiiliä aivan ohjeiden mukaisesti ja pituus 161 cm, paino silloin 52 kg ja nyt 51 kg, joten ylipainoinen en ollut. Onko kellään vastaavaa kokemusta veltosta kudoksesta rasvaimun jälkeen?
- Kolmekymppinen_naine
zcvsgsds kirjoitti:
jäi minulle, kun tehtiin polvien rasvaimu wal-tekniikalla suomessa, siis aikaisemmin rasvapussi, nyt tyhjä ryppyinen nahkapussi. Lääkäri arvioi, että kudokset kyllä kutistuvat, mutta minulle ei käynyt niin, vaikka pidin tukitekstiiliä aivan ohjeiden mukaisesti ja pituus 161 cm, paino silloin 52 kg ja nyt 51 kg, joten ylipainoinen en ollut. Onko kellään vastaavaa kokemusta veltosta kudoksesta rasvaimun jälkeen?
Uskaltauduin lokakuussa rasvaimuun! Kirurgin löysin siten, että menin Mehiläiseen plastikkakirurgin konsultaatioon ja kyselin häneltä suosituksia. Sain nimiä sekä Mehiläisestä että parista-kolmesta muusta sairaalasta Helsingistä. Ko. plastikkakirurgi oli itse erikoistunut rintoihin, eli ei tehnyt näitä.
Hinnat olivat melko samoja kaikilla, joten päädyin Klinikka22:een Peltoniemelle. Minulta imettiin vain ratsupaikat, listahinnan 2200 euroa mukaan. Operaatio tehtiin paikallispuudutuksessa ja WAL-tekniikalla.
Ensimmäisen reiden Imu sattui käsittämättömän paljon, koska reagoin hitaasti puudutteeseen. Toinen meni paremmin. Muutaman tunnin lepäilyn jälkeen pääsin kotiin. Vapaata olin varannut 4 päivää. Olisi kannattanut ottaa viikko, koska minulta imettin todella paljon tavaraa ja toivuin aika hitaasti.
Tukihousuja ostin yhdet ja pidin niitä paljon pidempään kuin suositus oli, koska heti, jos olin ilman, reidet tulivat kipeäksi (itse asiassa tulevat edelleen). Ensimmäisen parin viikon aikana tuloksia ei nähnyt ollenkaan, sillä turvotus kudoksissa oli mielettömän voimakasta. Sitten seuraavan 2-4 viikon aikana turvotus alkoi laskea ja tulos on huikea!
Laittaisin mielellään kuviakin tänne, mutta kun ei pysty lataamaan :/ Mutta saavuttamani tulos on melko lähellä tätä brittikuvaa:
http://www.el-s.demon.co.uk/webpages/infosheet/before_after/suction_lipectomy.htm
Pelkäsin kovasti infektiota, mutta onneksi sellaista ei tullut. Reidet ovat myös melko symmetriset, taisi jäädä 0,5 cm kokoero, kun se aiemmin oli 1,5 senttiä. Iho on myös palautunut suhteellisen hyvin - tosin puolen vuoden päästä tietää kunnolla. Mitään roikkuvaa säkkiä ei ole jäänyt, mutta hieman veltompaa ihoa kuin muualla reisissä. Toivotaan, että tuosta vielä kiinteytyy.
Imutulos ei ole täysin sileä, mutta sileämpi kuin alkuperäiset selluliittipaikat.
Menin leikkaukseen hetken mielijohteesta ja itse operaation kipujen aikana jopa alkoi kaduttaa, mutta näin jälkeenpäin tämä oli huippuveto - agaddsgsa
Kolmekymppinen_naine kirjoitti:
Uskaltauduin lokakuussa rasvaimuun! Kirurgin löysin siten, että menin Mehiläiseen plastikkakirurgin konsultaatioon ja kyselin häneltä suosituksia. Sain nimiä sekä Mehiläisestä että parista-kolmesta muusta sairaalasta Helsingistä. Ko. plastikkakirurgi oli itse erikoistunut rintoihin, eli ei tehnyt näitä.
Hinnat olivat melko samoja kaikilla, joten päädyin Klinikka22:een Peltoniemelle. Minulta imettiin vain ratsupaikat, listahinnan 2200 euroa mukaan. Operaatio tehtiin paikallispuudutuksessa ja WAL-tekniikalla.
Ensimmäisen reiden Imu sattui käsittämättömän paljon, koska reagoin hitaasti puudutteeseen. Toinen meni paremmin. Muutaman tunnin lepäilyn jälkeen pääsin kotiin. Vapaata olin varannut 4 päivää. Olisi kannattanut ottaa viikko, koska minulta imettin todella paljon tavaraa ja toivuin aika hitaasti.
Tukihousuja ostin yhdet ja pidin niitä paljon pidempään kuin suositus oli, koska heti, jos olin ilman, reidet tulivat kipeäksi (itse asiassa tulevat edelleen). Ensimmäisen parin viikon aikana tuloksia ei nähnyt ollenkaan, sillä turvotus kudoksissa oli mielettömän voimakasta. Sitten seuraavan 2-4 viikon aikana turvotus alkoi laskea ja tulos on huikea!
Laittaisin mielellään kuviakin tänne, mutta kun ei pysty lataamaan :/ Mutta saavuttamani tulos on melko lähellä tätä brittikuvaa:
http://www.el-s.demon.co.uk/webpages/infosheet/before_after/suction_lipectomy.htm
Pelkäsin kovasti infektiota, mutta onneksi sellaista ei tullut. Reidet ovat myös melko symmetriset, taisi jäädä 0,5 cm kokoero, kun se aiemmin oli 1,5 senttiä. Iho on myös palautunut suhteellisen hyvin - tosin puolen vuoden päästä tietää kunnolla. Mitään roikkuvaa säkkiä ei ole jäänyt, mutta hieman veltompaa ihoa kuin muualla reisissä. Toivotaan, että tuosta vielä kiinteytyy.
Imutulos ei ole täysin sileä, mutta sileämpi kuin alkuperäiset selluliittipaikat.
Menin leikkaukseen hetken mielijohteesta ja itse operaation kipujen aikana jopa alkoi kaduttaa, mutta näin jälkeenpäin tämä oli huippuvetoitse olin 44-vuotias kun, tehtiin toukokuussa 2009 wal-tekniikalla ratsupaikkojen ja polvien rasvaimu Helsingissä. Ratsupaikkoihin olen suht tyytyväinen, vaikka tulos on epäsymmetrinen ja iho puristaessa velttoa, mutta polvet ovat iso pettymys, vaikka ympärysmitta
pieneni niissä on tyhjää pussimaista kudosta, joka roikkuu ja myös ihon tuntoaistimus on madaltunut. Aikaa on nyt kulunut yli puolivuotta eikä tilanne ole muuttunut. En tiedä voisiko jollain muulla rasvanpoistotekniikalla saada parempaa jälkeä kiinteyden suhteen esim. liposmartilla?
- s.wind
hei !
Olen käynyt citykinkan laser rasvaimussa mutta ei vielä tässä alkuvaiheessa näy tuloksia (6kertaa) ja sitten seuranta 10pv koska imu tehoo jälkeenkinpäin. - Savonmuan Hilima
Onko kellään kokemusta Kuopion vastaavista paikoista, esim. Mehiläinen tai Lasaretti?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236975Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421249Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271052- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93794Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733