Mitä maksaa metallivärisen lokasuojan maalaus?
Pohjia ei tarvitse tehdä koska uusi lokasuoja on pohjamaalissa. Maalarin siis tarvitsisi hommata maali, ja maalata irrallaan oleva lokasuoja. Hinta?
Lokasuojan maalaus
4
9914
Vastaukset
- juu
juu kyllähän se pohjavärin vaatii jos hyvin tekee, se musta on simmoinen varastointi väri.
ja hinta 0n 100 - 180 euron huikkeilla jos irto osa, joku voi tehdä halvemmallakin - Seppo Susi
Sanoisin, että about 200 erkkiä menee, ehkä ylikin. Metallivärit kun vaativat vielä pari kierrosta lakkaa päälle. Tuo reilu 200 oli aikas lailla vakio hinta jokunen kuukausi sitten kun vastaavasta hommasta kyselin. No, tein homman itse, kyseessä kun oli vanha ropponen, johon ei juuri ylimääräisiä viitsi sijoittaa. Lopputulos oli (ja on edelleen) ihan kohtuullinen. Ei valittamista. Maalit maksoi pohjamaaleja myöten 30-40 eeroa, tarkempaa en muista. Hiomatarvikkeet pakkelin kera vielä päälle, niin mentiin about johonkin 50 eeron tuntumaan.
- Anonyymi
Hei, ma veta se vari sulle 200euro !
- Anonyymi
Tukin alle 300 e saa paitsi joltain tee se itse maalarilta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle223028Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A112097Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.661968Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1001823Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761553Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta141282Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001265Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥361265- 1111055
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151036