Jäätteenmäestä presidenttiehdokas?

Korhonen

meinaa tämmöstä.

12

599

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • edustavamman

näköinen on kuin halonen. mutta edustavin kaikista on vanhanen, mutta julkikuva taitaa olla liian suuri este ehdokkuudelle.

• puoluerajat ylittäjä

massiivisen karismaattinen johtaja maalle, ja yleisesti tunnettu.

• mitä mieltä?

Minä sanon ei. Sorry!

• Samaa mieltä

Ei AJ:tä presidentiksi, kiitos. En kannata, vaikka kuinka muka ajaa pohjalaisten asiaa Brysselissä. En ole myöskään valtapuolueen kannattaja. Ei ole Annelista lämminhenkiseksi maan äidiksi. Kylmät väreet menee pitkin selkäpiitä kun rouvaa muistelee. Verkkokalvolle on piirtynyt rouvan kaulaan saakka napitettu harmaa puku, joka yllään hän eduskuntatalon puhujapöntöstä vakuutti, että faksit tulivat yllätyksenä ja tilaamatta. Ja nytkö tämä asia olisi sitten pois pyyhitty kun Vanhasesta ei ole mihinkään? Kekkos-Urkki kaivetaan haudasta ja Jäätteenmäestä tehdään presidenttiä. HUOM! Ei ehdokasta... Kepun kannattaisi laittaa hynttyyt yhteen kokkareiden kanssa ja juntata Niinistöstä seuraava pressa.

• annelihan

lienee kepulaanen, äläkää ny hulluja puhuko

• pressa

Ollut jo noita sossu pressoja nyt saa piisata.

• miältä
        pressa kirjoitti:

Ollut jo noita sossu pressoja nyt saa piisata.

muttei ny sentäs kepulia

• Jory
        miältä kirjoitti:

muttei ny sentäs kepulia

Siitä tuleekin oikein titaanien taistelu, kun vastakkain ovat Anneli ja Sauli. Kuka uskaltaa veikata voittajaa? Olen varma, että jompi kumpi on meidän tuleva presidenttimme. Täydellisiä molemmat!

• Jory kirjoitti:

Siitä tuleekin oikein titaanien taistelu, kun vastakkain ovat Anneli ja Sauli. Kuka uskaltaa veikata voittajaa? Olen varma, että jompi kumpi on meidän tuleva presidenttimme. Täydellisiä molemmat!

Tosiaan titaanien taisto. Suomen ensimmäinen naispääministeri ja joutui eroamaan häpeällisesti.. :D Linkissä on kuuluisia möläyksiä.... http://fi.wikiquote.org/wiki/Anneli_Jäätteenmäki Jäätteenmäen puolustukseksi täytyy kyllä sanoa, ettei hän yllä vielä mestarin eli George W. Bushin tasolle lipsahduksissa.

• huomiot pois

alamäestä, sitä se vaan on. Soini Plokkaa kaikki tyyni kepum äänet . Yrittävät nyt jo pressaa tuykkia kehiin. Alamäki alkoi. Kun meittin anppi keksi perussuomalaiset. Sitä ME nyt vedetään koko perikunta.

• kun oman seudun

poliitikosta pressaehokasta meinataan.

• oman pressan

hyvä niin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      165
      2056
    2. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1962
    3. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      119
      1375
    4. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      98
      1362
    5. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      448
      1223
    6. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      67
      957
    7. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      50
      866
    8. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      861
    9. En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita

Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä
      Maailman menoa
      222
      757
    10. Syntymän ja kuoleman aallot

Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa
      Hindulaisuus
      339
      734
    Aihe