Kuinka paljon nuoremman/vanhemman kanssa voisit olla kaverisuhteessa? Siis ihan oikeassa kaveri/ystävyyssuhteessa, työkavereita nyt on kullakin kaikenikäisiä. Millaisia ikäeroja sinulla on kaverisuhteissasi?
ikäerot
15
446
Vastaukset
- persona-non-grata
merkitystä silloin, kun se perustuu tasavertaisuuteen ja aitoon vastavuoroiseen suhteeseen.
- persona-non-grata
myöskään juurikaan ole, vanhempia kylläkin.
- lasketaan, niin
30 vuotta vanhenpia niitä on ja 15 vuotta nuorempia kans.
kaverisuhteessa kunhan muuten passaa. haarukka alkaa sieltä alaikäsistä teineistä ja ulottuu sinne keski-iälle, harmi vaan että ei niin paljo tuu silti nähtyä.
- KoppavaHoro
Yksi parhaista ystävistäni on 45-vuotias perheellinen mies, mikä on vastoin kaikkia hyväksyttäviä asioita. Luen kavereikseni myös muutaman kuusikymppisen sekä yhden seitsenvuotiaan.
jo edesmennyt, olisi voinut olla isoäitini. Nuorin lapsenlapseni.
- vänksy
nuorin - 2v., vanhin 1v. Kaikki kaverini ja ystäväni ovat aina olleet tuossa kolmen vuoden sisässä. Ei niin, että pakko olisi olla noinkin samanikäisiä, mutta en vaan ole tutustunut muun ikäisiin koskaan lähemmin. Kyllä voisin kuvitella olevani kaveri vanhemman ja nuoremmankin kanssa, jos vaan oltais samanhenkisiä.
on 15 vuotta nuorempi, ystävänä 20 vuotta vanhempi. Naispuolisia kumpikin.
Siis sellaisia ihmisiä, joita oikeasti pidän ystävinäni, en työ-, harrastus- tai jonain muuna tuttuna. Vanhin on 13 vuotta vanhempi ja nuorin 6 vuotta nuorempi.
tais viime vuonna täyttää 40 vuotta ja mä itse olen 22. Ollaan kuin paita ja peppu ja mennään kuin teinit konsanaan :P Sitten on ihan siinä kolmekympin tienoilla yksi ja muutamia mun ikäisiä. Mulle fyysinen ikä ei meinaa mitään ja mä olen muutenkin viihtynyt mua vanhempien seurassa enemmän, ellei kyseessä ole sitten mun ikäinen ja melko "pikkuvanha" tapaus, kuten nää keiden kanssa mä pyörin xD
- FiliaFerusFabulosus
tyttönä kaveerasin naapurin mummonkin kanssa. Oli kivaa käydä juttelemassa hänen kanssaan ja kuulla tarinoita menneeltä ajalta. Autoin myös häntä - siitä se ystävyys alunperin alkoikin. Sitten kun naapurin mummo kuoli, niin surin häntä, ystävääni. Hänellä oli kaunein näkemäni puutarha ja kun hän kuoli, kuoli se kaunis puutarhakin... :(
- MichikoXX
Jos sukulaisia voi ajatella kavereina, niin nuorimmat kaverini ovat 16-vuotiaita. Muuten nuorimmat ovat yli kaksikymppisiä. Toisessa päässä eli yli kuusikymppisissä on entinen soitonopettajani, joka tulee taas kesällä vähäksi aikaa Suomeen. Edellisellä kotipaikkakunnallani istuin monesti iltaa vanhan jazzkontrabasistin kanssa tai viisikymppisen ammattivalokuvaajan seurassa.
No mulla on aika paljo sellasia lähemmäs 10 vuotta vanhempia kavereita :D Ja oli mulla tässä yks vähä vanhempiki.. Ja itse olen siis 17.
Ikä on kokolailla epäoleellinen asia, jos ihmiset tulee juttuun keskenään.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315147- 343506
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833214- 112347
- 281967
- 121868
- 1611813
- 1051330
- 151195
- 1381134