Miksi vaunu kolahtaa jarruttaessa eli silloin kun vaunun jarrut rupeaa jarruttamaan kuuluu kolahdus?Missä mahtaa olla vikaa tai väljää?Onko jarruissa liian paljon löysää alussa?Käsijarru kahvaa saa nostaa todella pitkälle ennen kun ottaa siis kun jättää vaunun paikalleen.Vaunu on kyllä katsastettu ihan moitteetta.
Vaunun jarrut
1
1039
Vastaukset
- sepän poika
Säädä jarrut, niin siitä ongelmasta pääset. Mutta säädä ne sieltä jarrukengistä eikä jarrutangosta. Jarrutankoa kannattaa säätää vasta kun kengät on ensin säädetty ja jos ei vielä sekään auta jarrutehoissa. Mietin kyllä vielä, että kannattaa tutkia se iskunvaimentimen kuntokin samalla, jos kerran jarruttaessa pahasti kolahtaa. Merkitsee siis sitä, että vaunu tulee vauhdilla kohti ja kolahtaa siis jarrun iskiessä päälle. Mietin myös sitä, että oletko rasvannut sen nipan siinä aisassa eli aisa ei saata liukua helposti sisään-ulos, vaan kolahtaa vasta, kun paine on kova. Näkemättä en osaa muuta neuvoa. Toivottavasti edes hivenen pääset eteenpäin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as593166Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232964- 512862
- 562668
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582548Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482530On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 452082
- 692078