..kuuluuuu?? vai KUULUUKO MITÄÄN!?? MITÄÄÄ???!!! sivupeilistä näen että korvastani roikkuu vaikkua.. vaikkuu roikkua..vai mitä se on??
mitä tänne...
25
442
Vastaukset
- impi-lempi
Ei tartte huutaa...moikka, pervokki :) Toivottavasti se on vain vaikkua...ettei vaan aivot valu pois...huiii...:O/
- impi-lempi
pervokki kirjoitti:
..ei mahdu korvaan.. huuhtelua huuhtelua..
Oletkos varma, jotta sinne ei joku pikkulintu oo tehnyt pesää...vapun aikaan, kun olit hieman huonossa hapessa kumminkin, et ees huomannu välttämättä ;O)
impi-lempi kirjoitti:
Oletkos varma, jotta sinne ei joku pikkulintu oo tehnyt pesää...vapun aikaan, kun olit hieman huonossa hapessa kumminkin, et ees huomannu välttämättä ;O)
..luulenpa että siellä asuu myyrä..
- impi-lempi
pervokki kirjoitti:
..luulenpa että siellä asuu myyrä..
paljon, toivottavasti et saa myyrästäsi sitä kuumetta :O/ Mitähän sun pitää antaa sille ruuaksi...ei se varmaan pelkällä pyhällä hengellä elä ??
impi-lempi kirjoitti:
paljon, toivottavasti et saa myyrästäsi sitä kuumetta :O/ Mitähän sun pitää antaa sille ruuaksi...ei se varmaan pelkällä pyhällä hengellä elä ??
..täytyy olla..täytän korvat..ehkä se kuolee hapen puutteeseen..no ei sentään..mut poies se pitää saada..onko se mitä luulen vaikuksi myyrän häntä..se roikkuu ulos..
pervokki kirjoitti:
..täytyy olla..täytän korvat..ehkä se kuolee hapen puutteeseen..no ei sentään..mut poies se pitää saada..onko se mitä luulen vaikuksi myyrän häntä..se roikkuu ulos..
Kun mullakin on kuulo menny?ja jalat kipiät oivoi
- impi-lempi
pervokki kirjoitti:
Koitas pikkasen vetää...jos kuulet parkaisun, se on häntä . Ole varovainen, ettei se hermostu, puree vielä....Vedät silleen varovasti sitä ulos...tai jos suihkutat sinne vettä, jos se uis ulos...?? Jaa, mutta se voi hukkua ja se olisi eläinrääkkäystä :O/
sammakko17 kirjoitti:
..sitten kenties sisäsammakko korvassa?
- impi-lempi
sammakko17 kirjoitti:
tai se on lähinnä pervokilla, mä vaan autan...parhaani mukaan...
pervokki kirjoitti:
..sitten kenties sisäsammakko korvassa?
Sen mä olin ulkona eilen ja jeps hihhh
impi-lempi kirjoitti:
tai se on lähinnä pervokilla, mä vaan autan...parhaani mukaan...
Myyrän korvaan??
impi-lempi kirjoitti:
Koitas pikkasen vetää...jos kuulet parkaisun, se on häntä . Ole varovainen, ettei se hermostu, puree vielä....Vedät silleen varovasti sitä ulos...tai jos suihkutat sinne vettä, jos se uis ulos...?? Jaa, mutta se voi hukkua ja se olisi eläinrääkkäystä :O/
..mitä voin asialle tehdä..kerron ehkä myöhemmin miten kävi..jos en ole aivo-kuollut päämyyräni takia..
- impi-lempi
sammakko17 kirjoitti:
Myyrän korvaan??
kun se on jo siellä...tarttis saada se pois pervokin korvasta...
- impi-lempi
pervokki kirjoitti:
..mitä voin asialle tehdä..kerron ehkä myöhemmin miten kävi..jos en ole aivo-kuollut päämyyräni takia..
nälkäänsä...:O/ Huii, ole nyt kuule varovainen ....
sammakko17 kirjoitti:
Sen mä olin ulkona eilen ja jeps hihhh
..taisi sitten sisälisko..sammakot tosin voivat hyppiä päänkorkeudelle..
pervokki kirjoitti:
..taisi sitten sisälisko..sammakot tosin voivat hyppiä päänkorkeudelle..
Lisko yäk...sun juttus on liskot ei munDDD
impi-lempi kirjoitti:
kun se on jo siellä...tarttis saada se pois pervokin korvasta...
Hyi hittoDDDD MITÄS VIELÄ MUUTA LÖYTYYKÄÄNDDDDD
- impi-lempi
sammakko17 kirjoitti:
Hyi hittoDDDD MITÄS VIELÄ MUUTA LÖYTYYKÄÄNDDDDD
Älä muuta sano ! *huokaus*
impi-lempi kirjoitti:
Älä muuta sano ! *huokaus*
Nauraa ihana ystävä halitus ps.sen lempinimi on pervi se on itte sanonut
- se tettää
sammakko17 kirjoitti:
kun ei voi koko päivää istua koneella ja lähetellä viestejä pakko tehdä välillä töitäkin siis OIKEITA TÖITÄ.
Päivää Pervokkinen;) Mitä kuuluu?
- kalaturk
Ei kuulu ku korvassa on vaikkua :o(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi734665Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D1074151- 633730
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul382911Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa692670Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!282663- 552637
- 391977
- 471948
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun161916