mitä tänne...

..kuuluuuu?? vai KUULUUKO MITÄÄN!?? MITÄÄÄ???!!! sivupeilistä näen että korvastani roikkuu vaikkua.. vaikkuu roikkua..vai mitä se on??

25

464

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • impi-lempi

      Ei tartte huutaa...moikka, pervokki :) Toivottavasti se on vain vaikkua...ettei vaan aivot valu pois...huiii...:O/

      • ..ei mahdu korvaan.. huuhtelua huuhtelua..


      • impi-lempi
        pervokki kirjoitti:

        ..ei mahdu korvaan.. huuhtelua huuhtelua..

        Oletkos varma, jotta sinne ei joku pikkulintu oo tehnyt pesää...vapun aikaan, kun olit hieman huonossa hapessa kumminkin, et ees huomannu välttämättä ;O)


      • impi-lempi kirjoitti:

        Oletkos varma, jotta sinne ei joku pikkulintu oo tehnyt pesää...vapun aikaan, kun olit hieman huonossa hapessa kumminkin, et ees huomannu välttämättä ;O)

        ..luulenpa että siellä asuu myyrä..


      • impi-lempi
        pervokki kirjoitti:

        ..luulenpa että siellä asuu myyrä..

        paljon, toivottavasti et saa myyrästäsi sitä kuumetta :O/ Mitähän sun pitää antaa sille ruuaksi...ei se varmaan pelkällä pyhällä hengellä elä ??


      • impi-lempi kirjoitti:

        paljon, toivottavasti et saa myyrästäsi sitä kuumetta :O/ Mitähän sun pitää antaa sille ruuaksi...ei se varmaan pelkällä pyhällä hengellä elä ??

        ..täytyy olla..täytän korvat..ehkä se kuolee hapen puutteeseen..no ei sentään..mut poies se pitää saada..onko se mitä luulen vaikuksi myyrän häntä..se roikkuu ulos..


      • pervokki kirjoitti:

        ..täytyy olla..täytän korvat..ehkä se kuolee hapen puutteeseen..no ei sentään..mut poies se pitää saada..onko se mitä luulen vaikuksi myyrän häntä..se roikkuu ulos..

        Kun mullakin on kuulo menny?ja jalat kipiät oivoi


      • impi-lempi
        pervokki kirjoitti:

        ..täytyy olla..täytän korvat..ehkä se kuolee hapen puutteeseen..no ei sentään..mut poies se pitää saada..onko se mitä luulen vaikuksi myyrän häntä..se roikkuu ulos..

        Koitas pikkasen vetää...jos kuulet parkaisun, se on häntä . Ole varovainen, ettei se hermostu, puree vielä....Vedät silleen varovasti sitä ulos...tai jos suihkutat sinne vettä, jos se uis ulos...?? Jaa, mutta se voi hukkua ja se olisi eläinrääkkäystä :O/


      • sammakko17 kirjoitti:

        Kun mullakin on kuulo menny?ja jalat kipiät oivoi

        ..sitten kenties sisäsammakko korvassa?


      • impi-lempi
        sammakko17 kirjoitti:

        Kun mullakin on kuulo menny?ja jalat kipiät oivoi

        tai se on lähinnä pervokilla, mä vaan autan...parhaani mukaan...


      • pervokki kirjoitti:

        ..sitten kenties sisäsammakko korvassa?

        Sen mä olin ulkona eilen ja jeps hihhh


      • impi-lempi kirjoitti:

        tai se on lähinnä pervokilla, mä vaan autan...parhaani mukaan...

        Myyrän korvaan??


      • impi-lempi kirjoitti:

        Koitas pikkasen vetää...jos kuulet parkaisun, se on häntä . Ole varovainen, ettei se hermostu, puree vielä....Vedät silleen varovasti sitä ulos...tai jos suihkutat sinne vettä, jos se uis ulos...?? Jaa, mutta se voi hukkua ja se olisi eläinrääkkäystä :O/

        ..mitä voin asialle tehdä..kerron ehkä myöhemmin miten kävi..jos en ole aivo-kuollut päämyyräni takia..


      • impi-lempi
        sammakko17 kirjoitti:

        Myyrän korvaan??

        kun se on jo siellä...tarttis saada se pois pervokin korvasta...


      • impi-lempi
        pervokki kirjoitti:

        ..mitä voin asialle tehdä..kerron ehkä myöhemmin miten kävi..jos en ole aivo-kuollut päämyyräni takia..

        nälkäänsä...:O/ Huii, ole nyt kuule varovainen ....


      • sammakko17 kirjoitti:

        Sen mä olin ulkona eilen ja jeps hihhh

        ..taisi sitten sisälisko..sammakot tosin voivat hyppiä päänkorkeudelle..


      • pervokki kirjoitti:

        ..taisi sitten sisälisko..sammakot tosin voivat hyppiä päänkorkeudelle..

        Lisko yäk...sun juttus on liskot ei munDDD


      • impi-lempi kirjoitti:

        kun se on jo siellä...tarttis saada se pois pervokin korvasta...

        Hyi hittoDDDD MITÄS VIELÄ MUUTA LÖYTYYKÄÄNDDDDD


      • impi-lempi
        sammakko17 kirjoitti:

        Hyi hittoDDDD MITÄS VIELÄ MUUTA LÖYTYYKÄÄNDDDDD

        Älä muuta sano ! *huokaus*


      • impi-lempi kirjoitti:

        Älä muuta sano ! *huokaus*

        Nauraa ihana ystävä halitus ps.sen lempinimi on pervi se on itte sanonut


      • se tettää
        sammakko17 kirjoitti:

        Kun mullakin on kuulo menny?ja jalat kipiät oivoi

        kun ei voi koko päivää istua koneella ja lähetellä viestejä pakko tehdä välillä töitäkin siis OIKEITA TÖITÄ.


    • Päivää Pervokkinen;) Mitä kuuluu?

      • ..kohtalaista asiasta riippuen..


    • kalaturk

      Ei kuulu ku korvassa on vaikkua :o(

      • ..nyt ne on sulla..vaikut..vaikut..vaikuttaa hyvältä.. kuulen nääs paremmin..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      76
      590
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe