Mies: haluaisitko kuulla?

-nainen vailla menneisyyttä-

..Ajatellaas tilanne että me olemme jo hieman tutustuneet toinen toisiimme.. Tiedämme jopa jotain oleellista toisistamme ja ehkä molemmat haaveilemme parisuhteesta ja ihan perheestäkin.. ..haluaisitko tietää menneisyydestäni sen että olen nainut muiden miesten kanssa enkä ole neitsyt? ..olisiko se tietona suhteemme loppu?!

31

1484

Vastaukset 31

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • M26--

jättäisin tuommoisen käytetyn huoran samantien. Tai oikeastaan lopettaisin suhteen vasta sitten kun olen itsekin saanut häneltä.

• eli sinullakin siis poikuus...

Eli itse olet siis vielä kokematon seksin suhteen? Miksi naisen pitäisi muuten odottaa sitä oikeaa jalat ristissä, jos et sinäkään niin ole tehnyt? Aika ala-arvoista huoritella naisia. Onneksi on vielä niitä kunnollisia ja kohteliaitakin miehiä, joilla ei ole tarvetta puhua naisista tuolla tavalla.

• m26--
        eli sinullakin siis poikuus... kirjoitti:

Eli itse olet siis vielä kokematon seksin suhteen? Miksi naisen pitäisi muuten odottaa sitä oikeaa jalat ristissä, jos et sinäkään niin ole tehnyt? Aika ala-arvoista huoritella naisia. Onneksi on vielä niitä kunnollisia ja kohteliaitakin miehiä, joilla ei ole tarvetta puhua naisista tuolla tavalla.

näistä asioista ei kannata naisille ääneen puhuakaan ;) Sen tietävät kaikki "kunnolliset" ja "kohteliaat" kuten minä, ei näiltä käytetyiltä naisilta pillua tipu jos on oikeasti rehellinen.

• yes indeed
        m26-- kirjoitti:

näistä asioista ei kannata naisille ääneen puhuakaan ;) Sen tietävät kaikki "kunnolliset" ja "kohteliaat" kuten minä, ei näiltä käytetyiltä naisilta pillua tipu jos on oikeasti rehellinen.

Osuit naulankantaan..

• kestä naisessa
        m26-- kirjoitti:

sitä, jos näät hänessä omia piirteitäsi. Olet pillunhimoinen elukka. Mutta jos nainen on munahaukka, niin eihän se sovi... Et voi luottaa omaan uskollisuuteesi, joten et luota naisenkaan uskollisuuteen, jos hän on nauttinut seksistä ennen sinua. Säälittävää.

• sanottu
        kestä naisessa kirjoitti:

sitä, jos näät hänessä omia piirteitäsi. Olet pillunhimoinen elukka. Mutta jos nainen on munahaukka, niin eihän se sovi... Et voi luottaa omaan uskollisuuteesi, joten et luota naisenkaan uskollisuuteen, jos hän on nauttinut seksistä ennen sinua. Säälittävää.

Tämän palstan miehet on kovia solvaamaan naisia, mutta itse eivät näe omassa toiminnassaan vikaa.

• just just
        m26-- kirjoitti:

Mikä oikeus sinulla on ketään sanoa käytetyksi? Oletko itse käytetty? Ei tuollainen nimittely ole kohteliasta nähnytkään.

• zzzzzzzzzzz...

Ja taas tätä samaa sontaa. Joka neitsyitä nykypäivänä metsästää, saa tyytyä omaan käteensä. Näin vaan on näreet. Ellei sitten liity johonkin lahkoon...

• m26--

yksi sana: ulkomaat. ;) Suomihuorat kelpaa hyvin poikamiesten huvitteluun, mutta miehen vakiintuessa on syytä kääntä katse merten taakse.

• ..........................
        m26-- kirjoitti:

yksi sana: ulkomaat. ;) Suomihuorat kelpaa hyvin poikamiesten huvitteluun, mutta miehen vakiintuessa on syytä kääntä katse merten taakse.

Pitäisikö ottaa poliisiin yhteys, sillä joukossamme on ilmeisesti pedofiili, joka etsii "merten takaa" neitsyttä!!!!!!! Mies siis etsii lapsimorsianta, sillä "merten takana" asustavat tytöt/naiset menettävät neitsyytensä siinä 12-vuotiaana (jotkut nuorempanakin), kun alkavat n. 1€:n tuntipalkalla harjoittamaan tulevaa ammattiaan, joista te ihanat Suomi-miehetkin sitten saatte lomareissulla nauttia saksalaisten, ranskalaisten, tanskalaisten, amerikkalaisten (lista on loputon) ym. ohella... Siinä tuntee "Suomi-huora" itsensä neitsyeksi :D Hanki apua, vaikka pedofiili on aina pedofiili. Ammattiapua himoja taltuttamaan on kyllä tarjolla. Jätä Suomi-lapset rauhaan.

• kuulla ensimmäisenä sun äo:n, sen jälkeen kun saisin tietää että se on alle 70 niin voisin hyvällä omallatunnolla jättää sut.

• m26--

ole homo ja jos olet nainen, niin en pidä lihavista naisista mihin nimimerkkisi viittaa. Reaktiosi on tosin ymmärrettävä defenssi.

• siis mitä
        m26-- kirjoitti:

ole homo ja jos olet nainen, niin en pidä lihavista naisista mihin nimimerkkisi viittaa. Reaktiosi on tosin ymmärrettävä defenssi.

sä oikein sekoilet? :D

• totta kai!

Ja jos olet muiden äijien kullia sisälläs uittanut niin se on suhteemme loppu! Minä en tollasta loppuunpoljettua virtahepoa katso!

• No morjesta vuan

Nykymaailmassa se ettei puoliso/puolisot ole neitsyitä, on normaali asia. Ennen vanhaan oli rankemmat rajat ja ihannekuvat, joten eipä tuo nykymaailmassa nyt mikään suhteen loppu olisi jos sitä naista on kairannut joku muukin. Tosin jos holtittomasti olisi tavaraansa jakanut, niin kyllähän se häiritsisi. Mieluummin sitä esim. haluaa uuden vaatteen kuin rikkinäisen monenkäyttämän kirpparikuteen.

• sinusta..

rikkinäinen kirpparikude jos holtittomasti munaasi jakelet?

• Ja:

Ja se on muuten aivan totta, että vaimokseen mieluummin ottaa tämän ei-niin-poljetun yksilön kuin sen pistorasian, jossa on vieraillut ties minkälaista johtoa. Siitä ei pääse yli eikä ympäri, että alapäällään ajattelevia poljetaan ja yläpäätään käyttäviä sitten mieluummin mietiskellään sinne avioliiton satamaan. Näin se vain menee.

• saastapesäkkeitä
        Ja: kirjoitti:

Ja se on muuten aivan totta, että vaimokseen mieluummin ottaa tämän ei-niin-poljetun yksilön kuin sen pistorasian, jossa on vieraillut ties minkälaista johtoa. Siitä ei pääse yli eikä ympäri, että alapäällään ajattelevia poljetaan ja yläpäätään käyttäviä sitten mieluummin mietiskellään sinne avioliiton satamaan. Näin se vain menee.

"ties minkälaista johtoa"....Likaista saastaista johtoa..kyrpää... Mut tosissaan..Koska miehet ajattelevat kaikki alapäällään, niin mistäs naiset sitten löytävät niitä yläpäätään käyttäviä miehiä, eli parempi alkaa lespoksi.

• pesältä pesälle
        Ja: kirjoitti:

järvi soutamalla kulu!

• se...
        pesältä pesälle kirjoitti:

järvi soutamalla kulu!

mela kuluu ja lahoaa.

• oikea laitalinkki
        pesältä pesälle kirjoitti:

järvi soutamalla kulu!

Mutta jotkut eivät halua suodella niillä järvillä, joilla jo kaikki muut ovat soudelleet

• paljon ole..
        oikea laitalinkki kirjoitti:

Mutta jotkut eivät halua suodella niillä järvillä, joilla jo kaikki muut ovat soudelleet

Ehkä kourallinen.. Mutta oletko kuullut, että jos samaa melaa uittaa eri järvessä niin saasteet leviää..

• aikuinen mies

Aikuisella ihmisellä on kokemuksia. Terveellä itsetunnolla varustettu mies kestää sen että ei ole ensimmäinen. Jos itsetunnossa on vikaa, mikään vakuuttelu ei sitä voi auttaa. Itse haluan kuulla, jos on jotain sellaisia kokemuksia, jotka vaikuttavat elämään vielä vanhoinakin asioina. Se auttaa ymmärtämään, ei muuten väliä.

• .................

Ehdin lukemaan vain tuon m26:n keskusteluhaaran, mutta onneksi klikkasin tämän vielä auki ennen vastaamista ja samalla palauduin taas maanpinnalle, jättäen provot rauhaan. ;)

• heh joo
        ................. kirjoitti:

Ehdin lukemaan vain tuon m26:n keskusteluhaaran, mutta onneksi klikkasin tämän vielä auki ennen vastaamista ja samalla palauduin taas maanpinnalle, jättäen provot rauhaan. ;)

Minullakin meinasi usko miehiin mennä, kun luin tätä palstaa. Onneksi löytyi tuo fiksukin kommentti tuossa.

• ..............................

Mikset itse tee valintaa sen mukaan minkä itse näet parhaaksi? En tahdo kuulla. Eikun tahdon. Eikun en tahdo. Eikun tahdon. Mitä jos vaan kerrot jos olet kertoaksesi. Lupaan tulkata kaiken väärin. Ja jos et kerro niin lupaan miettiä että onko sulla ollut ennen mua satoja vaiko peräti tuhansia. Miksi asia edes kuuluisi minulle? Paitsi tietenkin olisi hienoa jos nainen on yltiörehellinen. Toisaalta sellaisen voisi tulkita myös heittäytymiseksi minun varaani joka on epäseksikästä. Tai sitten ei ole. Olennaiset asiat on muualla, uskotkos?

• menneisyydestään jos siltä tuntuu.

• oikea laitalinkki

"..Ajatellaas tilanne että me olemme jo hieman tutustuneet toinen toisiimme.. Tiedämme jopa jotain oleellista toisistamme ja ehkä molemmat haaveilemme parisuhteesta ja ihan perheestäkin.." -Voi miten ihquu. "..haluaisitko tietää menneisyydestäni sen että olen nainut muiden miesten kanssa enkä ole neitsyt?" -Haluaisin, tosin sillä neityydellä ei mitään merkitystä ole. ".olisiko se tietona suhteemme loppu?!" -Riippuu tietenkin siitä, onko niitä entisiä seksikumppaneita 10 vai 1000.

• ..siitä perusolettamuksesta, että nainen EI ole neitsyt! Itseasiassa se saattaisi olla suhteen loppu jos nainen kertoisi olevansa neitsyt..

• niiiiiinpä

Ei niin. Että siis naisen seksin harrastamista noin ylipäänsä verrataan miehen maksullisissa naisissa käyntiin..? Ei ole yhtään sama asia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      339
      1175
    2. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      399
      1104
    3. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      102
      905
    4. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      82
      827
    5. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      78
      792
    6. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      82
      746
    7. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      37
      676
    8. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      675
    9. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      103
      674
    10. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      39
      670
    Aihe