Passat ja Avensis

Suomen yleisimmät

työsuhdeautot. Miksi mukava, hiljainen ja ylellinen uusi Citroen C5 ei vain menesty näissä karkeloissa?

8

1649

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • leesinkihinta

Onkohan liisinkihinta kalliimpi kuin muissa? Autohan tipauttaa tuoreena nopeammin arvoansa kuin kilpaveikot, joten näkyykö se sitten em:ssä

• meikäläinen tässä

Siis Passattia ja Avensista on ihan turhaa edes vertailla, ihan selvää ettei kukaan halua Tojoa. Saatikka Citikkaa! Sehän on aivan hirveä! Passatti ja C5 ovat ihan eri planeetalta. Meidän firmassa edellinen C5 oli jopa kieltolistalla, sitä EI saannut valita. Niin paljon ongelmia

• vastoin

Meillä taas on päinvastaisia kokemuksia Citikoilla ajetaan asiakkaille ja tienataan. Kukaan ei halua rivistä valita poikivaa pasuunaa allensa...

• on hirveä

vikapesä kuten myös C5. Menestyvän firman tavaramerkki on Toyota.

• syynä ole...

se, että Citroen menettää arvonsa nopeammin kuin kilpailijansa. Jos firma käyttää leasing-autoja, tuo näkyy korkeampina leasing-maksuina ja jos puolestaan firma ostaa työsuhdeautonsa, niin arvonpudotus näkyy suoraan tuloksessa.

• kiellettyjä

Olihan itänaapurissa kaikki autot kiellettyjä, sallittiin vain omaanmaan "virityksillä" piti ajella.

• viimasuojaa

kun sitikka pajalla ja vara sitikkakin jämähti

• järki käteen

Firmojen työsuhdeautopolitiikka on ekoajattelun ja laman myötä taatusti kiristynyt (= järkevöitynyt). On asetettu max CO2-raja, jota auton päästöt eivät saa ylittää ja ennen kaikkea auton leasingvuokran on oltava oikeassa suhteessa autoedun verotusarvoon, mielellään alle sen. Leasingvuokraan vaikuttavat mm. sopimuksen pituus, kilometrimäärä, huoltokulut ja etenkin arvonlasku. Esim. Citroenin suhteellisen nopeasta arvonlaskusta seuraa korkea leasingvuokra eli se on monelle firmalle yksinkertaisesti liian kallis vaihtoehto. Mikään merkki ei ole firmalle sellainen itsetarkoitus, että sitä suosittaisiiin halvempien kustannuksella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1682
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1498
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      37
      943
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      879
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      831
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      796
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      758
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      740
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      738
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      720
    Aihe