Tapani Kansa laulaa Helatorstaina Lemun kirkossa. Esiintymässä on myös joitakin muitakin laulajia. Konsertti alkaa klo. 16.00.
Tapani Lemussa !
6
459
Vastaukset
- kaikkeen sitä joutuu
Tapsakin. T: Lähikuntalainen
- Varsinais-suomalainen
Lemu on niin syvältä kuin olla ja voi. Ei kulje bussit, ei ole baareja ja kyykäärmeitäkin enemmän kuin ihmisiä...toisaalta: Tapsukka sopii joukkoon. Jos ei ole kuulijoita niin voi vedota edes siihen, että ei ole koko kunnassa edes ihmisiä. Ja jos konserttiin tulee edes 100 keppikansalaista niin sehän on jo saavutus: yli 50 % koko kunnan asukkaista.
- Musamaker
Kirkko on varmasti tupatentäynnä kuulijoita, kun Tapani siellä esiintyy. Porukkaa kun tulee paikalle naapurikunnistakin ja jotkut varmasti vielä kauempaakin.
Mä oon käynyt Lemussa. Se on ihan mukava paikka. Porukkaa saapuu sinne konserttiin takuula runsaasti paikalle.
- Kaasujalka...
"...joitakin muitakin laulajia" - Voi herran pieksut sentään! Nuo mainitsemasi "muut" ovatkin (ehkä) OIKEITA LAULAJIA mutta tämä yksi nimeltä mainittu on kaukana siitä. NIH!
- Öynöy
T.Kansa on loistoluokan laulaja isolla L:llä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4179171Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1893780- 212248
- 871393
- 1161168
- 271155
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta661122Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791118- 751110
- 551063