mirena ja haittavaikutukset

mimmi82

mulla on ollut hormonikierukka noin vuoden. yllättäviä "oireita" on ilmaantunut n.pulenvuoden laiton jälkeen,en ole niitä yhdistänyt aijemmin kierukkaan mutta myt ovat epäilykseni kohdistuneet siihen. minulla on usein pahoinvointia(aivan samanlaista kun pojasta oli) rinnat ovat arat ja puristamalla tulee maitopisaroita, päänsärkyä on usein, paikat puutuvat helposti kun esim vähän kauemmin istuu jaloissa alkaa vishy vesi juosta, hiukset lähtee, västtää,itkettää ja mieliala heittelee.. kuulostaako tutulta? onko kellään ollut sivuvaikutuksia?

7

1445

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poissuljettu?

Itselläni samanlaiset oireet olivat kilpirauhasen vajaatoiminnassa, onko arvosi milloin katsottu? Prolaktiini pitäisi myöskin mitata.

• Mirenasta

johtua oireilusi

• mimmi82

raskaana, eikä ole kauaakaan kun arvot on tarkastettu. kaikki oli ok!

• oooo

ettet ole raskaana? Kierukkahan saattaa poistua itsestään.

• mimmi82

tein tänään juuri estin.

• meinenameist
        mimmi82 kirjoitti:

tein tänään juuri estin.

Tottakai voivat oireesi johtua Mirenasta. Oletko käynyt endokrinologilla, eli sisätautien erikoislääkärillä? Tavallisten lekurien, ja jopa gynekologien, asiantuntemus ei ehkä riitä. Älä turhaan kärsi, vaan poistata kierukka. Katso sitten vähintään 6 kuukautta ilman, että paraneeko olo.

• Anonyymi

Onko kokemuksia jos Mirena jää kehoon vatsaonteloon tai napatyrään aiheuttamaan tulehduksia? Kuka lääkäri sellaiset tapaukset suostuu tutkimaan? Onko neuvoja?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."

Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu
      Suomalaiset julkkikset
      103
      3124
    2. Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...

...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä
      Maailman menoa
      504
      2493
    3. Eräälle joka luulee itsestään liikoja

Pysy kaukana nainen. Palaa todellisuuteen.
      Ikävä
      89
      1653
    4. Vaikka pidät minua

Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on
      Ikävä
      50
      1346
    5. Nainen, tilanne on nyt tämä

että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä
      Ikävä
      70
      1228
    6. Jos jotain saisit muuttaa kaivatussa

niin mitä muuttaisit?
      Ikävä
      84
      983
    7. Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."

Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa
      Suomalaiset julkkikset
      17
      975
    8. Pandatalo

Pandatalo myyty. 👍👍👏👏
      Ähtäri
      34
      935
    9. Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan

Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal
      Maailman menoa
      77
      859
    10. Tänään Uutisnuotassa !

Ähtärin valtuustoryhmien Kokoomus, Keskusta, SDP ja KD kannanotto 27.3.2025 Ähtärinjärven Uutisnuotassa: *Rakentavaa yh
      Ähtäri
      41
      777
    Aihe