Miehet kertokaa

Naisellinen nainen

Kertokaapas miehet,miksi tuntuu että miehet jotka itse koen miellyttäviksi ihan kuin pakoilisivat minua.Minua on sanottu kauniiksi,naiselliseksi,mukavaksi ja nauravaiseksi.Olen hyvin ulospäin suuntautuva,juttelu on helppoa kaikkien kanssa,mutta silti olen ollut vuoden sinkku.Kyllähän miehiä on ympärillä,mutta ei vaan sytytä.Joten mikä minussa on vikana,olen myös suht hoikka ja úrheilullinen.

17

1602

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • N,,

Se on aika outoa,myöskin oon nätti,kauni,hoikka,ym, mut musta kiinnostuu ne miehet joista mä taas en, ja toisinpäin mä kiinnotun miehistä jotka ei todennäkösesti musta, toisin seurustelen nytkin ei niin kiinnostava miehenkaa..ja ei mun kiinnostus siihen ole suhteessa noussu.

• ..ehkä sitten..

..tehdä itse niitä aloitteita, niitä kohtaa, jotka itseä kiinnostavat.

• KAUHEAA!!!
        ..ehkä sitten.. kirjoitti:

..tehdä itse niitä aloitteita, niitä kohtaa, jotka itseä kiinnostavat.

vaan täällä kun oikeat miehet ei tee aloitteita. Vitun pelkuripaskat ruikuttajat.

• Jussi The Man.

Kaunis, ulospäinsuuntautunut,keskustelutaitoinen,valloittavan ihana, itsestäsi hyvin huolta pitävä, aina tip-top kunnossa ulkona ollessa, jne. sellainen varmaankin olet.Hyvä niin. Mies ihastuu helposti sinunlaiseesi ihanuuteen, mutta alkaa tavallaan pelätä sinua parin tapaamiskerran jälkeen. Me miehet olemme aika varovaisia "liian" kauniitten ja vahvojen naisten suhteen. Jos miehellä on sinunlaisesi nainen, hän joutuu koko ajan pelkäämään, että joku komeampi ja varakkaampi nappaa sinut mukaansa. Mies tuntee alemmuuttaa seurassasi! On myös ERITTÄIN ärsyttävää olla ulkona hyvännäköisen naisen kanssa. Ei muuten, mutta siksi, että kaikki samassa ravintolassa olevat kundit hieman päihdyttyään alkavat esittää kommenttejaan naisestani ja monet jopa tulevat käpälöimään häntä. Tietenkin se on naisesta mairittelevaa, että hänet huomioidaan ja häntä kehutaan, mutta seurassa olevasta miehestä se tuntuu kaikkea muuta kuin kivalta. Siksi mies valitsee kumppanikseen mielummin sen naisen, joka ei niin kauheasti ole ulkonäkönsä, mielipiteittensä, tai varakkuutensa takia niin esillä,eli sellaisen tavallisen "Mirkun". Puhun vain omakohtaisesti kokemaani, ei voi yleistää.

• M-80-

Toi on ihan 100% totta. Parempi vaan hommata se söpö naapurin tyttö. Ja niaset harvemmin edes ymmärtää mistä tässä on kyse vaikka se on selvästi sanottu

• on syy

"Kyllähän miehiä on ympärillä,mutta ei vaan sytytä." Kuulostat pirun pinnalliselta.

• mies24v.

...toimivat paradoksaalisessti ja osaavat olla mukavia sellaisille ihmisille jotka eivät oikeastaan kiinnosta, mutta jäykän viileitä niitä kohtaan, jotka ovat erityisen kiinnostavia. Kun ei luota kykyihinsä, niin ei uskalla laittaa itseään likoon sellaisten kohdalla, joilla oikeasti olisi väliä, koska silloin voisi mokailu sattua pahemmin kuin merkityksettömien kohdalla. Jos tuollaisessa pitkään on vellonut, niin ei kai siinä sitten auta kuin ottaa itseään niskasta kiinni ja ainakin vähitellen alkaa laittaa itseään likoon ja hyväksyä se riski, että saattaa tulla henkisesti köniin. Vaikkapa, kuten ylempänä ehdotettiinkin, tehdä niitä alotteita suorasanaisesti, jossei pysty hymyilemään spontaanin kauniisti yms tavoin viestimään nonverbaalisesti kiinnostustaan.

• KAUHEAA!!!

"Olen hyvin ulospäin suuntautuva,juttelu on helppoa kaikkien kanssa,mutta silti olen ollut vuoden sinkku.Kyllähän miehiä on ympärillä,mutta ei vaan sytytä." Hei oikeesti et kai o sentään itsemurhaa ajatellu ku elämäs on noin helvettiä? Tässä taas nähdään ettei naiset tiedä vittuakaan millaista on keskivertomiehen elämä.

• sinkkuutta takana

Hei. Olen minäkin ollut kohta lähes vuoden sinkkuna! Ei kai maailma siihen kaadu! Vaikka tiedän tuon tunteen..varsinki ku kaverit seurustelee tai jos ovat sinkkuja ni aina niillä on joku kiikarissa. Mä ainaki kiinnostun tosi harvoin kenestäkää tai ihastun. Ei sille mitää voi. Ja mä olen vaa sitä mieltä, että ehkä tapaan jonku hyvän miehen tai sitten en..mutta en ainakaan elä sitä varten,että miehen löytäsin. Olen myös nätti, urheilullinen ja hoikka. Tuskinpa ulkonäöstä kiinni siis..Ja keskityn itse nyt opiskeluun ja töihin ym.. Ja mä en tee aloitetta, vaan odotan sitä mieheltä..ehkä tyhmää sekin...

• täällä-

sanovat olevansa nättejä, urheilullisia ja hoikkia mutta silti vaan eepäkiinnostavat miehet piirittävät. tosiasiahan on että kyllä oikeasti hyvännäköiset naiset saavat niitä "kiinnostaviakin" miehiä. ehkäpä teissä on jokin vikana tai ette olekaan niin hyvännäköisiä kuin luulette..

• Naisellinen nainen

En minäkään elä löytääkseni miehen,olen vain ihminen joka haluaa elää parisuhteessa.Myöskään pinnallinen en ole,mulla vaan on rima korkealla ja sen pitääkin olla.Olen ihminen on joka sata varmasti uskollinen ei tarvis myöskään pelätä,että jättäisin.Mutta ehkä se oikea vielä löytyy hellittäväksi.

• Jonl
        Naisellinen nainen kirjoitti:

En minäkään elä löytääkseni miehen,olen vain ihminen joka haluaa elää parisuhteessa.Myöskään pinnallinen en ole,mulla vaan on rima korkealla ja sen pitääkin olla.Olen ihminen on joka sata varmasti uskollinen ei tarvis myöskään pelätä,että jättäisin.Mutta ehkä se oikea vielä löytyy hellittäväksi.

Jos se rima on liian korkealla, mietit samoja asioita vielä 45 vuotiaanakin. Semmoista kuin ilmainen lounas ei ole, eikä täydellistä miestä. Mutta tämän varmaan tiesitkin.

• sinkkumiehillä....

Kammo pesänrakentamista ja lapsentekoa kohtaan... näin sinkkumiehenä mulla ei ole tarvetta tuottaa jälkikasvua , mutta kivat naiset ovat kyllä hyvin tervetulleita elämääni. Ikää on kertynyt 44 vuotta ja olen lähinnä vapaaksi sieluksi tulkittava henkilö. Kiinalaisessa horoskoopissa olen Lohikäärme jos se jotakuta naishenkilöä kiinnostaa. En osaa sanoa oliko tämä vastaus kysymykseesi, mutta parhaani tein. =)

• Naisellinen nainen

Voi olla noinkin,mutta enhän minäkään ole perhettä perustamassa se vaihe on ohi,haluaisin vaan kunnollisen parisuhteen ,ilman pelkoa pettämisestä.Kunnon miehet on kyllä hyvin piilossa pysyneet.Ihmettelen miksei miehet halua samaa kuin naiset,lämmin kainalo olisi kova sana.

• jos kestätte
        Naisellinen nainen kirjoitti:

Voi olla noinkin,mutta enhän minäkään ole perhettä perustamassa se vaihe on ohi,haluaisin vaan kunnollisen parisuhteen ,ilman pelkoa pettämisestä.Kunnon miehet on kyllä hyvin piilossa pysyneet.Ihmettelen miksei miehet halua samaa kuin naiset,lämmin kainalo olisi kova sana.

Jos naisesta huokuu: olen hyvännäköinen, niin ei voisi vähempää kiinnostaa. Itsetunto toki on hyvä olla kunnossa, mutta sen todellakin näkee naamasta kun nainen on itseään täynnä. Mieluummin ihan kivan näköinen nainen joka sytyttää kaikin puolin, pelkällä ulkonäöllä ei pitkälle pötkitä. Ärsyttää sellaiset peilin edessä pyörijät ja joka helvetin paikassa korkokengillä kipittävät, pyhää arkea meikillä höystetyt naiset, ei vain ole mun juttuni.

• tiedät warmaan mitä tarkoitan? :=)

• Naisellinen nainen

Et näköjään osaa muita lauseita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      167
      2096
    2. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      14
      2002
    3. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      99
      1409
    4. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      120
      1403
    5. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      455
      1248
    6. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      69
      986
    7. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      881
    8. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      50
      876
    9. En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita

Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä
      Maailman menoa
      223
      780
    10. Syntymän ja kuoleman aallot

Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa
      Hindulaisuus
      354
      759
    Aihe