Miten RKP ry toimii Ahvenanmaalla? Onko siellä lainkaan oikeita puolueita?
Vastaukset 2
- Tapio.Rautalapio
"Onko siellä lainkaan oikeita puolueita?" Wikipedian mukaan Ahvenanmaan puolueet ovat: Nimi Lyhenne Aate Ahvenanmaan keskusta Center (keskustalaisuus, liberalismi) Ahvenanmaan liberaalit Lib. (liberalismi, porvarillisuus) Ahvenanmaan sosiaalidemokraatit SD (sosiaalidemokratia) Vapaamielinen yhteistoiminta FS (porvarillisuus, konservatismi) Sitoutumaton kokoomus Obunden (sitoutumattomuus, keskustalaisuus) Ahvenanmaan tulevaisuus Åf (nationalismi, reformismi, populismi) Ahvenanmaan edistysryhmä ÅFG (keskustalaisuus, vennamolaisuus, alkiolaisuus) Persujen tyylisin voisi kai olla tuo Åf.
Nuo kaikki muut puolueet toimivat täällä ja ovat edustettuna maakuntapäivillä, paitsi ÅGF, josta en edes koskaan muista kuulleeni. Ålands Framtidin toinen maakuntapäiväedustaja loikkasi (tai palasi entiseen) keskustaan juuri eilen. Vaalimenestys ei ollut odotettu ja nyt Harry Janssonin lähtö taitaa tietää puolueen häviämistä puoluekartalta. Ja ei kai se mikään outo juttu ole, että Ahvenanmaan keskustan edustaja on vaaliliitossa RKP:n kanssa, eikö siellä mantereellakin perussuomaliset ja kristilliset ole vaaliliitossa, eikä kukaan silti väitä niitä yhdeksi ja samaksi puolueeksi. Ahvenanmaan demareita taas edustaa mantereen demareiden listalla oleva Fredrik Almqvist, jolla on kiinteät suhteet Ahvenanmaahan. Eli ihan oikeita puolueita on, mutta ei RKP:ta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791712
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109903En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo103684Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207654- 133628
- 51575
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51552- 37546
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä16522