Eli käytin yli 4 vuotta e-pillereitä ja nyt jätin ne pois, koska en enää seurustelekaan ja nyt menkkoja ei näy? Onko tälläinen normaalia jos on noinkin kauan käyttänyt hormoni valmisteita ja sitten yhtäkkiä on ilman? Nyt vaan vatsa on ihan turvonnut ja outoa alavatsakipua, mutta ei mekkamaisia kipuja.. :(
e-pillerit pois ja menkat myöhässä...
whaaa...
4558
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 4
Vanhimmat
Itselläni ei menkkoja kuulunut yli puoleen vuoteen pillereiden lopettamisen jälkeen... Ja oli kaikenlaisia muitakin oireita niiltä tiimoin, hormonit sekaisin. Tarkista kuitenkin mahdollinen raskaus.
Minulla samat oireet!mietin jo, voinko oolla raskaana? Olen ennenkin jättänyt e-pillerit pois kuukaudeksi, mutta kuukautiset ovat silti alkaneet ajallaan ja olen alkanut syömään taas pillereitä normaalisti. Toisaalta toivon salaa, että olisin raskaana, mutta toisaalta melkein tiedän, että kysymys on vain siitä, että hormonitoiminta on sekaisin. Koskaan ei kuitenkaan tiedä varmaksi ja siksi ajattelinkin tehdä testin, menkat myöhässä kuiitenkin jo 5päivää ja minulla on AINA ollut säännölliset menkat eli kierronpituus 28 päivää!
että niistä pidetään silloin tällöin kuukauden pausseja, ehei...keho menee aivan sekaisin
olet mitä todennäköisemmin raskaana