Tapsa telkkarissa!

Gilla*

Kesällä alkaa MTV3:lta uusi viihdeohjelma " Pitkä kuuma kesä". Se on kuvattu Särkänniemessä. Ohjelmassa on aina esiintymässä myös pari artistia. Ohjelman kotisivuilla oli artistivieraista mukavaa tietoa : " 14.6. Idols-tähti Hanna Pakarinen sekä legendaarinen Tapani Kansa "

12

672

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OK.

JEE! =D Hieno juttu ! Täytyy muistaa katsella se.

• Sepitini

Tuo pitää katsella. Toivottavasti Tapsa laulaisi siellä uuden levyn biiseistäänkin muutaman tai ainakin yhden kappaleen.

• Aivan loistavaa! :D Täytyykin merkata oikein tuo päivämäärä ylös ,etten vahingossa missaa sitä ohjelmaa.

• oikein...

Vai että oikein "jesh", olet naurettava.

• kiitos vaan

Kiitos tiedosta. Täytyykin merkata tuo päivämäärä ylös etten taatusti avaa telkkaria silloin. Harmi vaan että Hannan olisin halunnut nähdä.

• meikä vaan

Tuo on muuten suoralähetys.

• tapauksessa

jos on suora niin on ihan pakko katsoa:)Ikinä ei tiedä mitä siinä tapahtuu:))

• tapauksessa kirjoitti:

jos on suora niin on ihan pakko katsoa:)Ikinä ei tiedä mitä siinä tapahtuu:))

Tollanen pahanilman lintu voi kaikin mokomin jättää sen sitten katselemattakin. NIH!

• Oon tässä nyt vähän hunteerannut , että jos menisinkin paikanpäälle Särkänniemeen tuolloin. Riippuu ilmasta... jos kauheesti sataa vettä, niin sitten ehkä on mukavampaa kotisohvalta Tapsan esitystä seurata, mut muuten kyllä tykkaisin nähdä ja kuulla Tapsaa ihan livenä.

• Hunteeraja

Mäkin olen tässä HUNTEERANNUT jospa mäkin menisin tuonne Särkkikseen tuolloin - meinaan ihanaa Hannaa ihastelemaan! Harvahammas-Tapsukkaa meinaan sensijaan äänekkäästi rääpiä, haukkua ja buuaata. Lisämomenttina saisi arvuutella kuka paikalla olevista närkästyneistä hurmoksessa heiluvista kukkahattutädeistä on Justiinax. Tapaamisiin!

• Öynöy
        Hunteeraja kirjoitti:

Mäkin olen tässä HUNTEERANNUT jospa mäkin menisin tuonne Särkkikseen tuolloin - meinaan ihanaa Hannaa ihastelemaan! Harvahammas-Tapsukkaa meinaan sensijaan äänekkäästi rääpiä, haukkua ja buuaata. Lisämomenttina saisi arvuutella kuka paikalla olevista närkästyneistä hurmoksessa heiluvista kukkahattutädeistä on Justiinax. Tapaamisiin!

Jospa kuitenkin pysyisit ihan vaan kotosalla, etkä mene sinne häiriköimään jos et halua saada sakinhivutusta.

• Hunteeraja kirjoitti:

Etkä mene sinne meuhkaamaan ! >:( ps. Hanna on ihan jees.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      414
      9156
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      189
      3760
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      21
      2228
    4. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      87
      1393
    5. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      114
      1148
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      27
      1145
    7. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      66
      1122
    8. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      80
      1116
    9. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      75
      1110
    10. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55