oisko kellään sabluunaa opel vivaron/nissan primastar tavaratilan verhoilusta (lähinnä katosta)
tavaratilan verhoilu sabloonat
3
934
Vastaukset
- -a-
eli itse teetin Hesan tattarinsuolla olevassa autosisustusfirmassa vanerit omaan Vivaroon. Ei olleet kovin kalliit, joten leikkuutin vanerit (ja muut tarvittavat kiilapalat yms.) valmiiksi siellä - ja ruuvasin vaan kiinni.
Firman nimi vaan on jo kaikonnut mielestä, mutta jos liikut sielläpäin niin pidä silmät auki...- vielä
Verhoomo Sorsa varmaankin ollut kyseessä.
Osta halvinta vaneria parilevyä ja rupea veistämään. Tee vaikeat kohdat irtopaloista jotka sitten ruuvaat kiinni isoon palaan. Näin saat sapluunan jolla piirtelet sitten siihen lopulliseen levyyn kaavat. - Anonyymi00003
vielä kirjoitti:
Verhoomo Sorsa varmaankin ollut kyseessä.
Osta halvinta vaneria parilevyä ja rupea veistämään. Tee vaikeat kohdat irtopaloista jotka sitten ruuvaat kiinni isoon palaan. Näin saat sapluunan jolla piirtelet sitten siihen lopulliseen levyyn kaavat.DIY - do it yourself
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1001713- 551113
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4371087- 1701023
- 58801
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126782- 83730
- 51698
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38675- 57671