Silloin joskus vuonna 2006 avasin tietokoneeni ensimmäisen kerran. Oliko se kevättä, voisin melkein vannoa..tirahdus fiilistä ja jotain koukutusta.
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Haluatko ettäUnohdetaan toisemme?
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Sut tahtoisinSinä senkin kusimutteri menit ja katkaisit kaiken yhteyden minuun. Tajuan nyt, että meidän roolit vaihtuivat ja sinä projektoit omia pelkojasi minuun. Anna minun välittää sinusta, älä työnnä mua pois. En oo vaatinut sul…
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
Vastaukset 30
Vanhimmat
Utsituttaisi, mahdatko muistaa vielä ensimmäiset kirjoittamasi sanat? Voisi olla monelle ylivoimainen muistitesti. :D
Ka, ei se niin vakavaa, mutta jos joku muistaisi omat heittonsa ja vielä kertoisi niistä stoorin:)
Minä muistelen lämmöllä ensimmäisiä haparoivia sanoja. Ei niissä mitään elämää suurempaa sanottu, mutta hemmetin otettu olin, kun niihin sanoihini vastattiin. Mutta enempi olin otettu, kun silloin aikojen alussa palstalle oli tehty avaus ja se koski minua. Sen avauksen luin moneen kertaa ja naureskelin tyytyväisenä itsekseni. :)
..sinun olisi pitänyt liikuttua kyyneliin asti ja menit mokoma naureskelemaan. :) Siitäkö se 'ura' sitten urkeni? (muistaa miten Waffe pyysi hiljattain riimua nimellään omana avauksenaan, vältinköhän jotain?)
En suoranaisesti naureskellut, mutta hymyä tuli suupieliin. Oli oikein pakko etsiä äsken avaus ja lukea se uudelleen.:) Yllätys, yllätys, avaus tehtiin joulun alla vuonna 02 ja paikka oli Hakkis. Urani oli alkanut jo aiemmin, ja avauksen tekijä tunsi minut palstojen kautta, ja siksi osasi minua kaipailla.
..pesunkestävä palstaveteraani sitten! Kaikki nämä vuodet - sanoja ja taas sanoja..ko?
Olen nähnyt paljon, sekä kokenut vielä enemmän kuin koskaan kuvittelin. Olen siitä erikoisen onnellinen, että seura jossa aloittelin, oli palstakirjoittajien eliittiä. Opin heiltä paljon, ja sain tutustua mielenkiintoisiin ihmisiin. Se kaikki vaati sanoja, ja taas sanoja. Mutta se vaati myös tekoja.
Nousiko ihokarvat pystyyn, ja kouraisiko samalla vatsan pohjasta, -oikein syvältä? Jos näin oli? Se oli varmaan kevättä, juuri ennen koivun silmujen puhkeamista. :)
mahla virtas..ehkä vain silloin katselin sivusta koivujen puhkemista silmuun. *miettii* Waffeni..;D
Ehkä vain annoit mielikuvituksesi viedä, ja silloin ne muistot tulee sydämestä:) Sitä se kevät tekee, itse kullekkin;)
nyt kyllä karahdin punaiseksi. *pyyhkii hikeä* Kevät on tullu´´´
Tiedän sen keväisen tunteen. Kuvittelet vain minut kuinka vedän silmät viiruiksi ja silloin tiedän että siellä reidet puristuu tiiviisti toisiaan vasten;)
Kevätpä kevät ja kohta kesä. Olin joskus koukussa, mutta nyt on ollu lähemmäs puoli vuotta, ettei oo enää kauheesti kiinnostanut. Kunhan poikkeilen satunnaisesti.
Samat kesät täälläkin. Aurinko paistaa;D
meni ekasta tietokoneesi avauksesta siihen kun päädyit Suomi24:n keskustelupalstoille? Oman koneeni avasin eka kerran syyskuussa 2004 ja joulukuussa samana vuonna kirjoitin ekan viestini keskustelupalstalle. Palsta oli Chat ja Irc / Chat-keskustelu :) Ekan viestini muistan hyvin, kävin allekirjoittamassa erään sefun laatiman "avoimen kirjeen ylläpidolle" chatin toimimattomuudesta :)) Olin siis pyyhältänyt ensin Suomi24:n chattiin, enkä tiennyt koko keskustelupalstojen olemassaolostakaan ennenkuin joku chat-huoneessa kehoitti porukoita käymään allekirjoittamassa tuon mainitsemani vetoomuksen.
mutta chätistä lienee kaikki alkoi? Tiiraillut ihmisten olemassaoloja siellä ja sitten täällä.Se nyt ole sääntö tietää kaikesta, mutta kivat kun joku viitsii vastata:)
..aktivisti! :) Muistatko miten adressin tavoite täyttyi, seurailitko enää?
ollut sen kummempaa välitöntä vaikutusta, mutta jossain vaiheessa tietääkseni chatin välityspalveluiden resursseja lisättiin. Sain muuten vasta jälkeenpäin tietää että tämä avoimen kirjeen laatinut sefu oli jonkun seksichatin sefu :))) Sii MÄ en chattaillut siellä, vaan ikäryhmissä :) Lopetin chattailun aika pian sen jälkeen kun löysin keskustelupalstat. Tää verkkaisempi tyyli sopii minulle paremmin.
2004 avasin ensi kerran Suomi24:n Chat-palstan, joka myöhemmin Hakkikseksi nimettiin, muualla olin jo ennen sitä ehtinut surffailla muutaman vuoden. Muistan hämärästi ensimmäisen Hakkisviestini, en löytänyt sitä enää. Olisikohan Varjoissa luutinut sen turboluudallaan, niin kuin 99% suolloksistani ;)
Minulle jäi aina arvoitukseksi Varjoisa. Kerran vaihdettiin muutama maili, jossa pyysin jättämään kirjoitukset rauhaan. Mutta ei hän suostunut, vaikka nätisti pyysin. Myöhemmin bongasin hänet chatissa ja lyöttäydyin juttusille. Tuntui loppujen lopuksi mukavalta naiselta.
Kiva, että kerroit hakkisten ajoista..usko heh..
..olin siellä minäkin,oli siellä joku muukin ...onneks en muista mittään
muistan jotain..
Mitäs muistat?
sulattelin. Muista sieltä ajoilta..*raapii päätään* mitään. Kertokaa ne hänelle, kun itse en mä voi;)
..käännyit nurinperin, vai jo aiemmin? :)
..Hyvä dementia on painonsa arvoinen kultaa ;)
mieli on valikoiva..mä bongasin jotain ihan muuta. Katso ja kuuntele. Summernights..hrr http://www.youtube.com/watch?v=ZilNtDNanpQ&feature=related
...Voi vide, nyt sitä vasta huomaa kuinka paljon sitä onkaan unohtanut....
kyllä lähtee tossu heilumaan ilmankin. Vasen käsi on ihan hervoton ja puuduksissa, olen pitänyt leukaa pystyssä sillä kädellä koko illan musiikkia samalla kuunnellen. Kerran viel ja sitten nukkumaan. Hyvää yöt teille kaikille:)