Nyt vinkkejä: miten isken naisen baarista?

Toiveikas miekkonen

Olen ensi viikonloppuna menossa todella pitkästä aikaa baariin tai yökerhoon. Olen päättänyt iskeä sieltä naisen, jos en nyt numeroa saa niin ainakin pääsen yökylään. Olen itsevarma kaveri enkä pelkää naisia eli uskallan lähestyä heitä. Mutta: en ole kauhean puhelias kaveri. Uskallan heittää melkein mitä vaan mutta se juttu vaan usein stoppaa. Ei vaan keksi mitään juttua. Tietty jos ollaan samalla aaltopituudella, sitä tulee molemmilta luonnostaan, mutta nyt koitan iskeä sen naisen eli mun tarttee olla aktiivinen. Mistä sen naisen kanssa voi jutella? Perusjutut kuten opiskelu, duuni, onks sinkku jne jne tietty mut noi voi olla aika helvetin tylsiä. Kun menee naisen luo on aika tympäsevää alottaa tyyliin: mitä teet työkses? Ja hei: missä vaiheessa voi ehdottaa että mitä jos lähdettäis meille vai teille? Kaikki vinkit erittäin tarpeen!:)

31

6154

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sikstinain

      1. Esitä kiinnostunutta, älä koita kuin sitä yhtä illan aikana. valitse siis tarkkaan. 2. Kännissä on aivan sama mitä jutellaan kunhan et;kehu itseäsi, puhu sitoutumisesta, arvostele muita, ole pessimistinen, valita, puhu liian sekavia 3. älä ole liian kännissä 4. muista flirttailla, mutta ei liikaa. Sen jälkeen onkin helppo ehdottaa ehkä noin kolmen aikaan tai aikaisemminkin että voidaanko mennnä teille. tai miksei meillekin. naiselle on paljon mukavempaa herätä omasta kodistaan. 5. juttelun aiheet voivat olla enemmänkin ajatusmaailmasta, arvoista, mielipiteistä. muttei mitään väittelyä kuitenkaan. ei saa kuitenkaan liikaa myötäilläkään. jos ihan eri mieltä kannattaa puhua jostain rennosta kuten itse baarista ja siellä tapahtuneista jutuista, kysellä miten alkuilta meni, oletko asunut kaupungissa pitkään, mitä elämältä haluaa. tietty jossain välissä on kiva kysyä myös niitä arkisempiakin juttuja. toivottavasti auttoi edes vähän. halusin vaan opettaa sillä minun yhdenyön juttuni ovat kehuneet itseään, olleet liian kännissä ja ovat olleet romanttisuuden vastakohtia. ja kannattaa ehdottomasti pestä hampaat ennenkuin lähdette esim. baarista. kamalin juttu on kun mies haluaa pussata enkä millään pysty vaikka muuten olisi halunnutkin.

      • kuitenkin

        "minun yhdenyön juttuni..." No jos niistä kuitenkin tuli yhdenyön juttuja, niin ei kannata muuttaa toimivaa kaavaa. "Älä ota huomioon mitä naiset sanovat, vaan mihin he reagoivat" Romanttiset miehet tuskin yhdenyön juttuja saavatkaan (tiedä sitten saavatko muitakaan). Liiasta kännissä olosta varmaan kannattaa jokaisen karsia.


    • iske muualta kuin

      baarista. Mulla kävi esim just mielessä purjehtia naantaliin ja katsoa, oisko kiinnostavia naisia jotka olsivat kiinnostuneita mun purjeveneestä. Ideani karitui naimisissa olemiseen.

    • puhuminen!

      Kyllä naisilla pitäisi juttua riittää.

      • hyvä neuvo

        Niin, opettele kysymään ja kysymään lisää. Kuuntelemaan ja kommentoimaan. Kyllä naisilla tosiaan juttua piisaa! (Esim. mun ei tarvitse uteliaalle ja puheliaalle tädilleni kertoa yhtään mitään omista jutuistani, ja silti voin puhua hänen kanssaan kaksikin tuntia.... olen kehittänyt taitoa vastata kiinnostuneena "joo" ja "niinkö" ja "kerro ihmeessä lisää".... täti ei edes huomaa, että mä en kerro ikinä mitään.....)


    • työstäkin

      kannattaa puhua tosi varovasti jos Neiti on vaikka juuri lomautettu tai joutunut jopa kokonaan pois töistä tilanteen ollessa mikä on tällä hetkellä....

    • näinkin

      Tuossa nuita jo tulikin ihan hyviä. Miehet vosivat myös lueskella hieman esim. astrologiasta tai muista perinteisesti naisia kiinnostavista aiheista. Senhän voisi sitten heittää vaikka avaukseksi: "Satutko olemaan horroskoopissa Oinas?" Nainen sitten varman kiinnostuu itse jatkamaan keskustelunaihetta,jos muutoin häntä kiinnostat ja aihe häntä kiinnostaa. Miksei sinulla voisi olla vaikka mukanasi tiskiltä haettu Iltalehti, josta luet hänelle päivän horroskoopin. Löytyyhän sieltä se ristikkokin, mihin voit apuja pyydellä.

      • Ei huutaata

        Horoskoopit on kyllä todellisia naisten karkoittajia jos nainen ei usko tollaiseen huuhaaseen. Itse ainakin katsoisin todella pitkään jos baarissa mies arvailisi tähtimerkkiäni ja lähtisin vähin äänin pois. Eli horoskoopit kannattaa vetää mukaan vain jos on varma että nainen on niistä kiinnostunut.


    • .............

      näin minut iskettäisiin: 1. älä ole liian kännissä, niin että horjut/sönkötät/silmäsi seisovat päässä 2. voit ensin hymyillä naiselle kauempaa tai sitten vaan mennä suoraan naisen luo ja sanoa esim " moi, voisinko mä tarjota sulle juoman?" ja sitten hymyilet ihanasti. tärkeintä on saada nainen poistumaan mahdollisesta kaveriporukastaan, että pääsette kahdestaan juttelemaan. 3. tiskillä voit sitten esitellä itsesi ja kysyä naisen nimee. sitten voit ohjata naisen juomineen jonnekin tyhjään pöytään istumaan. 4. pysyttele kevyissä aiheissa, mutta muista kysyä myös naisesta jotain, kuten asuuko kyseisessä kaupungissa, mitä opiskelee jne. ja kun nainen vastaa voi itse jatkaa juttua. kyllä se keskustelu siitä syntyy ihan itsestään. 5. jos nainen näyttää kiinnostuneen (ei pälyile ympärilleen vaan keskittyy sinuun, on kiinnostunut jutuistasi ja kuuntelee/katsoo sinuun ja hymyilee) voit istua lähemmäs, koska baarissahan kuulee huonosti toisen puheen! (toimii aina :D) 6. sitten kun istut lähellä naista, muista pitää luonnollinen katsekontakti (älä tuijota) ja hymyile paljon, flirttaile 7. jos nainen osallistuu flirttiin eikä ole juomansa jälkeen häipynyt "vessaan" voit alkaa lähestyä naista. esim, "lepuuttaa" käsiäsi naisen reisien päällä (jos istutte vastakkain) silitellä naisen käsivartta, olkapäätä tai reittä tai yleensä ottaa VAROVASTI kontaktia naiseen. sitten voit kehua jotain naisen ominaisuutta. silmiä, kasvoja, tuoksua jotain. mutta älä missään nimessä innostu kehumaan ylitsevuotavasti!! jos mulle joku mies sanoo että "mä en oo ikinä nähnyt noin ihania silmiä kun sulla" mä oon ihan sulaa vahaa. jos mies tuon lisäksi kehuu vielä persettäni ja tuoksuani ja vartaloani, mä häivyn samantien kun se alkaa kuulostaa liikaa vonkaamiselta ja mielistelyltä. 8. naisen eleistä huomaat varmasti tykkääkö hän siitä, että koskettelet häntä. ja älä missään nimessä kouri naista, vaan ole hellä! jos nainen vieläkin hymyilee ja ei laita vastaan ja osallistuu, olisi äärettömän seksikästä jos katsoisit naista suoraan silmiin ja kysyisit "saanko mä suudella sua" :) 9. jos et uskalla kysyä, ei ehkä kannata ainakaan ihan yllättäen moiskauttaa pusua. toinen hyvä vaihtoehto on pyytää tanssimaan (vielä parempi jos hitaat ovat alkaneet) ja siellä sitten. 10. jos nainen on koko illan viihtyt seurassasi ja vastaa suudelmiisi eikä pyristely vastaan, voit kysyä naiselta haluaisiko hän jatkaa vielä iltaa. jos teillä todella synkkaa ei kannata sänkyyn mennä (ellei nainen sitten halua :D) ja kannattaa tehdä selväksi, että haluat jatkaa juttelua ja voit nukkua lattiallakin :D siis jos nainen epäröi. mutta jos nainen ei halua, ei nainen halua. älä ala vonkaamaan vaan kysy haluaisiko nainen antaa numeronsa. onnea naisen iskemiseen! :) toivottavasti törmään sinuun baarissa :D

      • Von Kontje

        erektiosta, joka painautuu itseäsi vasten hitaita tanssittaessa?


      • Mies24v

        Vähän epäilen, ettei reittä hiplaaminen lukeudu varovaisen kontaktin ottamiseen. Sen verran lähellä intiimialueita kuitenkin aletaan olemaan, että esimerkiksi olkapään ja kyynerpään välinen alue on huomattavasti turvallisempi alue koskettaa, kun haluaa lähteä tutkimaan missä mennään fyysisen kontaktin sopivuuden suhteen.

        Lisäksi mainitsit, että liialliset kehut kuulostavat vonkaamiselta ja mielistelyltä. Sitähän ne toki ovatkin, mutta ylempänä suosittelet kuitenkin lähestymistä esimerkiksi juoman tarjoamisen varjolla. Eiköhän tuo tuntemattomille ostaminen ole melko pitkälle samansuuntaista toimintaa.

        Tuosta muistuikin mieleeni eräs tapaus vuoden alusta. Tapasin erään naisen ensimmäistä kertaa kaverini luona, ja esittelin itseni. No, ei ilmeisesti minkäänlaista kiinnostusta ollut asiaan silloin, mikä tuli ilmi myöhemmin baariin siirryttyä. Ostin ja toin nimittäin tarjottimella juomat pöytään koko porukalle, jonka jälkeen kyseinen nainen välittömästi kysyi "Mikä sun nimi on?". Voin kertoa, että romuttui yksi omista valtavirran mielipiteistä poikkeava kanta välittömästi. Kyllä se pienikin merkki varallisuudesta näkyy oikeasti herättävän kiinnostusta siinä "syvällisemmässä" sukupuolessa. Eikä ole ainoa tapaus aiheeseen liittyen kyseessä, mutta viimeisin ja niin selkeä, että riitti muuttamaan omaa näkemystä asiasta.


      • .....
        Mies24v kirjoitti:

        Vähän epäilen, ettei reittä hiplaaminen lukeudu varovaisen kontaktin ottamiseen. Sen verran lähellä intiimialueita kuitenkin aletaan olemaan, että esimerkiksi olkapään ja kyynerpään välinen alue on huomattavasti turvallisempi alue koskettaa, kun haluaa lähteä tutkimaan missä mennään fyysisen kontaktin sopivuuden suhteen.

        Lisäksi mainitsit, että liialliset kehut kuulostavat vonkaamiselta ja mielistelyltä. Sitähän ne toki ovatkin, mutta ylempänä suosittelet kuitenkin lähestymistä esimerkiksi juoman tarjoamisen varjolla. Eiköhän tuo tuntemattomille ostaminen ole melko pitkälle samansuuntaista toimintaa.

        Tuosta muistuikin mieleeni eräs tapaus vuoden alusta. Tapasin erään naisen ensimmäistä kertaa kaverini luona, ja esittelin itseni. No, ei ilmeisesti minkäänlaista kiinnostusta ollut asiaan silloin, mikä tuli ilmi myöhemmin baariin siirryttyä. Ostin ja toin nimittäin tarjottimella juomat pöytään koko porukalle, jonka jälkeen kyseinen nainen välittömästi kysyi "Mikä sun nimi on?". Voin kertoa, että romuttui yksi omista valtavirran mielipiteistä poikkeava kanta välittömästi. Kyllä se pienikin merkki varallisuudesta näkyy oikeasti herättävän kiinnostusta siinä "syvällisemmässä" sukupuolessa. Eikä ole ainoa tapaus aiheeseen liittyen kyseessä, mutta viimeisin ja niin selkeä, että riitti muuttamaan omaa näkemystä asiasta.

        Jaa, minulle ei tulisi mieleen varallisuus vaan huomaavaisuus ja anteliaisuus. Mutta tokihan Sinä tiedät paremmin, millainen minä nainen olen.


    • Glöginainen

      Ja kerro kavereillesi, vanhemmillesi ja muille sukulaisillesi kuinka tärkeitä he sinulle ovat ja kysy heiltä, tietäisivätkö he ketään sopivaa tyttöä sinulle aviopuolisoksi. Tällä konstilla, vaikka jättäisit tuon kuinka tärkeitä-osion pois, saat valtavasti numeroita ja tapaat aivan hullunhauskoja neiti-ihmisiä ja neideilläkin on hauskaa! Tosin älä koeta heti viedä sänkyyn ketään setäsi johtajan tytärtä.

    • keskustella yleensä

      vaikkapa ravintolan sisustuksesta. Sitten johdattele keskustelu musiikkiin, valoihin, ympärillä oleviin ihmisiin. Sitten yritä löytää joku yhdistävä tekijä, koska nainen ihastuu vain mieheen, jonka kanssa hänellä on jotain yhteistä esim. harrastus, työ, lapsuuden paikkakunta tms. Ensimmäisellä kerralla ei kannata esittää kysymystä "Meille vai teille? Tee treffit ja esitä kysymys sitten.

    • vinkki vain

      saa ilman mitään sen kummempia keskustelutaitoja, eikös sun tavoite ollutkin päästä yökylään? ;)

      • helppo juttu:

        Kysymyshän on vain viestimisestä.

        Menet kippolaan yksin. Katsot reitin, mikä halkaisee kippolan matkallasi tiskille. Kulje rennosti ja itsevarmasti, ei nopeasti muttei hitaasti. Älä pälyile ympärillesi vaan pidä katseesi eteenpäin, äläkä heitä silmää kelleen, vaikka joku yrittäisi.
        Tiskillä tilaa mitä sitten tilaatkin. Usko tai älä, niin selvänä kippolaan ja tilaa vain vettä, se toimii usein!

        Kun olet tilannut ja juomaasi tehdään, heitä pikainen selaus ympäristöön. Jos joku on jo kiinnostunut, hän odottaa, että käännyt, jolloin hän voi tehdä oman arvionsa. Mikäli huomaat jonkun katsovan, ota katsekontakti ja hymyile.
        Sitten voitkin jo kääntyä tiskille päin. Se ei ole epäkohteliasta, koska sinullehan on tulossa juoma, mikä täytyy maksaa.

        Tässä vaiheessa, jos joku on jo kiinnostunut, sinua haetaan tanssimaan. Toinen, ei niin suoraan toimiva tapa naisilla on tulla tiskille viereen ja odottaa sinulta aloitetta. Joka tapauksessa, koukussa on, tietenkin vain, jos ne kuulut kemiat pelaa. Ei tarvitse iskeä, hoitaa vaan jo pyörivä homma kotiin.

        Täällä valitellaan niistä hitaista, kun niitä ei ole.
        Kun hitaita soitetaan, minä olen jo kotona.
        Joko minun tai hänen...

        Ja kun menen iskulle, menen aina yksin.

        Aina ei kuitenkaan flaksi vain käy. Sitten vaan otat posket tai vaihdat paikkaa tai menet kotiin tai vaikka hyppäät jokeen.


    • etsä muka tiedä kuka mä

      Riittäisi se,että tekisit mulle sellaisen varman olon, että olet todellinen.En halua ghostia! Missään nimessä et pääse livahtamaan siinä vaiheessa kun olet jo avannut minua, etkä saa päästää Jennifer Garneria mua ihailemaan Gossardin mainosmallikuvana eläessäni.

      Jos multa kysytään lupaa itsensä tyydttämiseen,sanon F*** You,kohteliaasti ja sit lauleskelen Häivytään itsekseni ja paljastelen vähän peppuani, huviks, tai lahjaks, SinCityssä ollaan lievästi kivoja, ja sit menen.Iskemällä teetät jengille Burana 400mg - tilaa.

    • Hups!

      Kyllä tiedät milloin kolahtaa...
      Ei siinä tarvita mitään muuta, pakolla ei onnistu monikaan homma!
      Tsemppiä ja rennosti...

    • niin on

      Sillloin, kun harrastelin useammin noita yhden yön juttuja, niin annampa vinkit, miten esim. mut saatiin matkaan.

      1.Älä koskaan ehdota heti ekoilla lauseilla, että meille vai teille. Tai ole liian härski muutenkaan. Se tappaa kiinnostuksen heti ja saa olon ahdistuneeksi, vaikka kännissä olisikin.

      2.Mene rohkeasti sanomaan kiinnostavalle tytölle vaan "Moi". Voit sen jälkeen jutustaa mitä tykkäät tai heittää pienen small talkin. Tai vaikka kehua nätiksi. Voit kysyä vaikka tyttöä tanssimaan ja vaikka sen jälkeen tupakille jutustelemaan. Mun mielestä on ihan ok kysyä duunista, opiskelusta, asuinpaikkakunnasta, yhteisistä tuttavista, tms. Mun mielestä voi jutella ihan mistä tahansa, vaikka kaljasta tai kummipojasta.

      3.Voit pyytää muijaa taas tanssimaan, vähän kehua kuinka nätti tyttö on tai mitä tahansa. Flirtti saa olla. Ei liian.

      4.Kyllä jossain vaiheessa rohkenee jo kysyä, että teille vai meille. Ja joo, naisesta on mukavampaa herätä omasta kodistaan. Mikä sen kauheampaa kuin heräät ventovieraasta paikasta aamulla, eikä sulla ole mukana edes hammasharjaa.

      5.Jos muija menee vessaan/tupakille, älä mene heti yrittämään toista muijaa, ennenkuin olet varma, että jos vaikka nainen feidasi. Äläkä vilkuile koko ajan vieraisiin pöytiin.

      Älä kehu tissejä, vaikka oiskin kauniit tai jumbot. Se saa naisesta tuntumaan, että hän olisi vain tissi.

      Tässä huono esimerkki kiinnostavasta, mutta liian tunkeilevasta iskusta, joka on joskus sattunut kohdalle.

      Mies oli ihan komea ja vaikutti ekoilla minuuteilla mukavalta. Sitten hän sanoi, että "Sullahan on isot tissit". Siinä vaiheessa miehen arvo putoaa jo puoleen. Sitten hän otti käteni ja yritti työntää etmukseensa. Arvo putosi nollaan. Myöskin loppujen lopuksi liian kännissä, arvo putosi -50.

      • Eihän nuo edes olleet vinkkejä... Nuo oli juttuja joita ei tule tehdä.
        Kerro nyt hyvä mies niitäkin asioita joita tulee tehdä?


    • Voin antaa ihan todellisia neuvoja.

      Tutustu ensin linkkiin http://www.nobelprize.org/nobel_prizes/medicine/laureates/1998/illpres/

      Katso sieltä myös loput(n. 10 kpl) kommenteista.

      Googleta sitten 'pick up guide' ja 'speed seduction'

      Kun olet hahmottanut ja ymmärtänyt, kuinka paljon on sellaista mitä vielä et tiedä, osta minulta neljä noista parhaista opuksista(eng. Kielisiä)

      Käyn lisäksi vielä mielelläni keskusteluja chatitse näistä aihealueista.

      Siis todellista tietoutta ja osaamista pilkkahintaan(alle kahden sisäänpääsyn hinnalla). [email protected]

    • totuus.

      kyllä suomessa käytettyä huoranvittua riittää.

    • huomio

      1. Älä juo alkoholia paljoa.
      2. Joo, älä tosiaankaan jauha työasioita tai opiskeluasioita tms. ketä kiinnostaa?
      3. Mitä jos kysyisit ihan suoraan "mitä kuuluu?" niin että tarkoitat sitä todella ? Muista älä ole kännissä.
      4. Älä puhu itsestäsi ja lähde karkuun jos nainen puhuu vain itsestään.

    • Ihamedium..

      Tota, mä oon 14v poika nii et millä ''Repliikillä'' saisi naisen ihastumaan?

    • Poikaystäväni iski minut baarissa:
      "Moi, kattelin suo äsken ja näytit aika kivalta, lähtisitkö joku päivä mun kanssa vaikka kahville?"

      "Öö..okei."

    • cupcake123

      Hmm no siis riippuu hirveesti et mitä haet! Jos haet yhenillan juttuu ni helpoin tapa on iskee vaan joku sopivassa humalassa oleva, vähän lutkahtava tyttö. Ei siin ole kauheesti väli mitä sanot, jos se on kovas humalas.
      Jos taas etit jotai oikeeta seuraa, ni sit kannattaa ettii joku tyylikäs iloinen tyttö ja käyttäytyy tosi kunnioittavasti sitä kohtaan.
      Ja molemmis tapauksis kannattaa tarjota drinkit ja pitää keskusteluu yllä. Mä ainaki lähen aika nopeesti ettii parempaa seuraa jos jätkä on tuppisuu. Ja muista hymyillä ja olla ystävällinen koko ajan!

    • asejosjoh5082378towe

      Olen itse mies ja yhdyn edelliseen kirjoittajaan.. ns huorahtavat eli helpoihin naisiin ei tarvitse mitään taitoja.. Pyydät vain tanssimaan helpon naisen ja hetki niin suutelette jo, kokemusta jonku verran, mutta itse pidän haasteista ja samalla katon jos sattusisi joskus löytymään sellainen sopiva.. Mutta jos haluaa vakavaa tai haastetta niin suosittelen sellaista normaalia nättiä naista josta huomaa ettei erityisesti etsi seuraa.. Jos ujostuttaa mennä juttelee sille kun se on kavereiden seurassa voit mennä juttelemaan vaikka silloin kun hänen kaverit ovat tilaamassa tai jossakin.. Ei tarvitse mitään ihme miettimisiä vaan juttelemaan rennosti ihan normaalisti. esim kysyt vaik miten menee? se on mun perus aloitus, sitte siinä keskustelun ainesta tulee ja ole kohtelias,hymyile, kuuntele ja kerrot jotai itsestäsi ja värität vaikka hieman sanoin, ei siis valehtelua.. ja kun vaikka näät että hänen kaverit on tulossa niin sano että olisi kiva jutella myöhemmin ja kysyt että lähteekö tanssimaan jossakin vaiheessa.. Paras vinkki on älä mieti hirveesti mitään!!!

    • wqerefw

      Tämä on huono kokemus, mutta olin itse baarissa tässä jokin aika sitten, ja
      yks samaan porukkaan tuleva mies tuli meidän porukkaan, jätkä yrittää suoraan sormella lipaista mun haaroväliä!

      Ette arvaa kuinka teki mieli nuijia se jätkä tuon jälkeen tajuttomaksi!Ja kuinka loukkaavaa se oli. Olin kuitenkin samassa porukassa koko illan, ja tämä kännifucker oli samassa porukassa. Tappo fiilikset, ja tuun aina muistaan jos nään sen mitä se teki. Se niistä kännimokista.

      • king corvax

        Tyypillinen vastaus naiselta eli kerrotaan ettei pidä tehdä sitä tätä ja olla idiootti.

        Harvemmin naiset haluavat paljastaa, miten iskeminen tapahtuu. Yleensä 'jotenkin vain päädyttiin'.


      • awoman
        king corvax kirjoitti:

        Tyypillinen vastaus naiselta eli kerrotaan ettei pidä tehdä sitä tätä ja olla idiootti.

        Harvemmin naiset haluavat paljastaa, miten iskeminen tapahtuu. Yleensä 'jotenkin vain päädyttiin'.

        You can be bitter or better, it shows.


      • Hagrid asgardialaine
        awoman kirjoitti:

        You can be bitter or better, it shows.

        ::D:::DD haha, well said. Kuhan muistat olla itsevarma, ja luonteva ja löydät sen oman rohkeuden nii kyl se siitä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      29
      2225
    2. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      177
      1559
    3. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1495
    4. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      1294
    5. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1189
    6. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      924
    7. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      880
    8. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      290
      806
    9. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      38
      805
    10. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      69
      730
    Aihe