Tietäiskö / muistaisko joku... Kyseessä on muistaakseni Vaasalainen bändi jostain -80 luvun puolivälin tienoilta. Kyseessä on hidas biisi, nimeltään Angelique, ja siinä lauletaan hyvinkin suomalaisittain englanninkielellä, kertosäkeessä mm. näin : Angelique, let me stay I´m afraid of the darkness I´m afraid of the shadows I´m afraid of my mind Esittäjää / biisin oikeaa nimeä haetaan.. Kiitos jo etukäteen
Angelique
7
632
Vastaukset
- Mr. Hat
Mä mietin täällä ihan samaa! Kovasti yritin esim. youtubesta hakea mutta kun ei! Toi biisi on niin hyvä!!!! Kertokaa nyt joku kuka sen esittää!!!!!!
- K. Vaakku
Vaasasta ja 80-luvusta tulee mieleen bändi nimeltään Wild Force. Angelique nimistä biisiä ei tosin heidän tuotannostaan näytä löytyvän, mutta jospa se oikea nimi on jotain aivan muuta :-)
tuota samaa biisiä mäkin kuumeisesti etsiskelen tubesta. Kertokaa pliis jos joku tietää/muistaa
- Mimocita
Itse olen bongannut biisin joltain 80- ja 90-lukujen vaihteessa julkaistulta kokoelmalevyltä, mutten ole onnistunut löytämään sitä uudestaan toistuvista yrityksistä huolimatta...
- zoo
Bändi taitaa olla nimeltään Bush, mutta eipä siitä tietoa tunnu löytyvän. Kappale on "Smash 9"- kokoelmalla, oisko 1990 vuodelta.
- Kiiitooos
Bush-Angelique!
Kuuntelin kappaletta 90-luvun alussa ja jäi mieleen.
Nyt yrittänyt löytää varmaan kymmenen vuotta kunnes
löysin tämän bändin perusteella joten kiitos!
Löytyy YouTubesta myös.
http://www.youtube.com/watch?v=6rt3bZjyjxQ
ja tuostahan se löytyy, ellei kysyjä oo tätä biisiä bongannut jo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http3024893Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k953202Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1383119Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn341601Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2361309Yksikään persu ei ole saanut Nobelin palkintoa
Kertoo paljon persujen älyn puutteesta. Demareista mm. Ahtisaari on kyseisen palkinnon saanut.221296- 471229
Miten antaa merkki hyvin eri ikäiselle miehelle, että kertoisi toiveensa ja ajatuksensa?
Olen pitkään pitänyt miehestä, joka myös varmasti minusta. Hän ei tosin kerro ihastumisesta, eli voi hyvin olla, että tu801118Onko 65-vuotias liian vanha lähtemään rintamalle?
Suomessa reserviläisikä nousee ensi vuoden alusta 65 ikävuoteen. Jatkossa asevelvollinen kuuluu reserviin sen vuoden lop3261080Paskalaista valokuitulakiin
Nyt maksajiksi joutuvat kaupunkilaiset eivätkä mökkiensä ulkohuusseissa kakistelevat mummot. Nimittäin EU määrää jokais641067