Puhelinmyyjien numerot

selville

11

10835

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • melkoinen asianharrastaja

      Ihailtavaa asianharrastusta. Mutta eikö olisi jokaisen aiheeseen kyllästyneen helpompi ottaa puhelinmarkkinointikielto? Kuin selata kaikki nuo numerot ja lisäillä niitä oman puhelimensa estolistalle? Ja huomata, että seuraava puhelinmyyjä soittikin taas jostain eri numerosta?

      • Päivän Pelastus

        Puhelinmyyjät ovat yhteiskunnan pohjasakkaa. On mukava haukkua naismyyjää huoraksi ja miestä homoksi. On hyvä miettiä jo etukäteen sopivia ilmaisuja. Kaikkein sienoita on kun puhelinmyyjä suuttuu oikein kunnolla.


      • VAI NIIN; JASSOOO
        Päivän Pelastus kirjoitti:

        Puhelinmyyjät ovat yhteiskunnan pohjasakkaa. On mukava haukkua naismyyjää huoraksi ja miestä homoksi. On hyvä miettiä jo etukäteen sopivia ilmaisuja. Kaikkein sienoita on kun puhelinmyyjä suuttuu oikein kunnolla.

        Se on herjausta. Ei ketää saa sanoa huoraksi tai homoksi.


      • JEEEEEEEEEEEEEEEEEES
        VAI NIIN; JASSOOO kirjoitti:

        Se on herjausta. Ei ketää saa sanoa huoraksi tai homoksi.

        Se on laitonta. Jää herjauksesta kiinni.


      • kaikki sen ymmärtää
        JEEEEEEEEEEEEEEEEEES kirjoitti:

        Se on laitonta. Jää herjauksesta kiinni.

        näin on asian laita. ei puhelimessa passaa sanoa ihan mitä vaan. voi joutua edesvastuuseen.


      • exstraaja
        Päivän Pelastus kirjoitti:

        Puhelinmyyjät ovat yhteiskunnan pohjasakkaa. On mukava haukkua naismyyjää huoraksi ja miestä homoksi. On hyvä miettiä jo etukäteen sopivia ilmaisuja. Kaikkein sienoita on kun puhelinmyyjä suuttuu oikein kunnolla.

        kaikki puhelin numerot näkyy,kaikki puhelut nauhoitetaan,osaa käytetään jopa koulutuksiin palvelun parantamiseksi tälläinen ei päivää pilaa,mukaviakin asiakkaita on


    • tiedot
    • laiskimus 28v

      emmä ainakaa jaksas tommosia numeroita pistellä ylös. kuitenki vaihtavat. ei se ny niin kauhiaa oo, jos joskus tulee puhelu

      • on se turhaa.

        Kyllä mä mieluummin vastaan, ku tukin kännykkääni läjän numeroita, joihin ei vastata :P Turhaa puuhaa sanon minä! :D


    • ex

      minulla on ollut puhelinoperaattori 123:n kanssa toistuvia ongelmia telemarkkintointikielto asian kanssa

      olen tehnyt selkokielisen (yrityskohtaisen) telemarkkinointikiellon 123:lle

      a.) heti 123 liittymä sopimusta tehdessä
      b.) muistuttanut 123:ta telemarkkintointi kiellosta jopa useaan kertaa kirjeitse, sähköpostitse, asiakaspuheluin (123:n asiakaspalveluun), henkilökohtaisin asiakaskäynnein 123 myymälöissä
      c.) tämän lisäksi olen lähettänyt ilmenneestä ongelmasta suoraa palautetta myös 123:n johdolle. 123:n johto ei ole vastannut asiakaspalautteeseeni

      telemarkkinointikielloistani huolimatta 123 kohdistaa minulle aikaajoin telemarkkinointia. mainittakoon nyt ihan selvyyden vuoksi myös se, ettei minulla ole sellaista 123 liittymää joka antaisi 123:lle vapauden kohdistaa minulle telemarkkinointia tai lähettää sms-mainontaa.

      tarkastaessani asiakastietojani 123 asiakasrekisterissä kyllä mainitaan kaikki kieltoni, mutta kieltojen noudattaminen ainakin telemarkkinoinnin (sms mukaan lukien) 123:lla ei toimi

      olen totaallisesti kyllästynyt 123:han. viimeisten kuukausien aikana olen lähettänyt 123:lle ja 123:n johdolle monia kymmeniä muistutuksia asiasta. mitä pitäisi tehdä, jotta asia saadaan loppumaan? pitäisikö 123:lle lähettää jo tuhansia muistutusviestejä ilmenneestä ongelmasta ja olla heihin yhteidessä joka päivä vähintään 5-10 kertaa? ehdotuksia?

      • Innokas ostaja

        Puhelinmyyjällä oli niin kova hinku saada lehdet myytyä että antoi halusi vielä palata myöhemmin asiaan kun en osannut siinä tilaneteessa tehdä ratkaisua. Sanoin että kun hän soitti suoraan minulle henkilökohtaiseen numeroon niin voin toki soittaa takaisin hänelle. Ja myyjä antoi siis numeronsa 050-3436638. Kai tästä numerosta voi muutkin tilata lehtiä kun vain minä...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      543
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      182
      401
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    Aihe