Puhelinmyyjien ja muiden häiriköiden numerot pystyy tsekkaan täältä: http://www.puhelinmyyja.info/
Puhelinmyyjien numerot
11
9959
Vastaukset
- melkoinen asianharrastaja
Ihailtavaa asianharrastusta. Mutta eikö olisi jokaisen aiheeseen kyllästyneen helpompi ottaa puhelinmarkkinointikielto? Kuin selata kaikki nuo numerot ja lisäillä niitä oman puhelimensa estolistalle? Ja huomata, että seuraava puhelinmyyjä soittikin taas jostain eri numerosta?
- Päivän Pelastus
Puhelinmyyjät ovat yhteiskunnan pohjasakkaa. On mukava haukkua naismyyjää huoraksi ja miestä homoksi. On hyvä miettiä jo etukäteen sopivia ilmaisuja. Kaikkein sienoita on kun puhelinmyyjä suuttuu oikein kunnolla.
- VAI NIIN; JASSOOO
Päivän Pelastus kirjoitti:
Puhelinmyyjät ovat yhteiskunnan pohjasakkaa. On mukava haukkua naismyyjää huoraksi ja miestä homoksi. On hyvä miettiä jo etukäteen sopivia ilmaisuja. Kaikkein sienoita on kun puhelinmyyjä suuttuu oikein kunnolla.
Se on herjausta. Ei ketää saa sanoa huoraksi tai homoksi.
- JEEEEEEEEEEEEEEEEEES
VAI NIIN; JASSOOO kirjoitti:
Se on herjausta. Ei ketää saa sanoa huoraksi tai homoksi.
Se on laitonta. Jää herjauksesta kiinni.
- kaikki sen ymmärtää
JEEEEEEEEEEEEEEEEEES kirjoitti:
Se on laitonta. Jää herjauksesta kiinni.
näin on asian laita. ei puhelimessa passaa sanoa ihan mitä vaan. voi joutua edesvastuuseen.
- exstraaja
Päivän Pelastus kirjoitti:
kaikki puhelin numerot näkyy,kaikki puhelut nauhoitetaan,osaa käytetään jopa koulutuksiin palvelun parantamiseksi tälläinen ei päivää pilaa,mukaviakin asiakkaita on
- tiedot
"Puhelinmyyjien ja muiden häiriköiden numerot pystyy tsekkaan täältä"
Ja mahdollisen häirikköfirman (ja muidenkin firmojen) tiedot löytää täältä:
http://www.ytj.fi/yrityshaku.aspx?path=1547;1631;1678&kielikoodi=1 - laiskimus 28v
emmä ainakaa jaksas tommosia numeroita pistellä ylös. kuitenki vaihtavat. ei se ny niin kauhiaa oo, jos joskus tulee puhelu
- on se turhaa.
Kyllä mä mieluummin vastaan, ku tukin kännykkääni läjän numeroita, joihin ei vastata :P Turhaa puuhaa sanon minä! :D
- ex
minulla on ollut puhelinoperaattori 123:n kanssa toistuvia ongelmia telemarkkintointikielto asian kanssa
olen tehnyt selkokielisen (yrityskohtaisen) telemarkkinointikiellon 123:lle
a.) heti 123 liittymä sopimusta tehdessä
b.) muistuttanut 123:ta telemarkkintointi kiellosta jopa useaan kertaa kirjeitse, sähköpostitse, asiakaspuheluin (123:n asiakaspalveluun), henkilökohtaisin asiakaskäynnein 123 myymälöissä
c.) tämän lisäksi olen lähettänyt ilmenneestä ongelmasta suoraa palautetta myös 123:n johdolle. 123:n johto ei ole vastannut asiakaspalautteeseeni
telemarkkinointikielloistani huolimatta 123 kohdistaa minulle aikaajoin telemarkkinointia. mainittakoon nyt ihan selvyyden vuoksi myös se, ettei minulla ole sellaista 123 liittymää joka antaisi 123:lle vapauden kohdistaa minulle telemarkkinointia tai lähettää sms-mainontaa.
tarkastaessani asiakastietojani 123 asiakasrekisterissä kyllä mainitaan kaikki kieltoni, mutta kieltojen noudattaminen ainakin telemarkkinoinnin (sms mukaan lukien) 123:lla ei toimi
olen totaallisesti kyllästynyt 123:han. viimeisten kuukausien aikana olen lähettänyt 123:lle ja 123:n johdolle monia kymmeniä muistutuksia asiasta. mitä pitäisi tehdä, jotta asia saadaan loppumaan? pitäisikö 123:lle lähettää jo tuhansia muistutusviestejä ilmenneestä ongelmasta ja olla heihin yhteidessä joka päivä vähintään 5-10 kertaa? ehdotuksia?- Innokas ostaja
Puhelinmyyjällä oli niin kova hinku saada lehdet myytyä että antoi halusi vielä palata myöhemmin asiaan kun en osannut siinä tilaneteessa tehdä ratkaisua. Sanoin että kun hän soitti suoraan minulle henkilökohtaiseen numeroon niin voin toki soittaa takaisin hänelle. Ja myyjä antoi siis numeronsa 050-3436638. Kai tästä numerosta voi muutkin tilata lehtiä kun vain minä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1991590Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1381354- 541123
- 72995
- 51950
- 106902
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52893Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82830
- 31764