EU-vaalit tulee

valinnan paikka!

Nyt jos koska pitää ehdokkailta kysyä, haluavatko he eurooppalaisen Suomen vaiko peräkylällä tullipapereita pyörittelevän takapajulan. Ja maan, jossa EYT-päätöstä lähdetään heti kaventamaan kansalaisten turmioksi! Kommunistinen Kiinakin antaa kansalaisten hankkia autoja - Suomi vaikeuttaa miten parhaiten taitaa. Vatanen, jos olet ehdokkaana, olet symppis! Tavoitteesi on lähellä toteutumistaan. Pidä melua itsestäsi. Erling on oikeassa: auto on tavara siinä missä muutkin tavarat, eikä sen tuomisesta muusta EU:sta Suomeen tule rangaista. Kepu-ministereistä Vehviläinen kannattaa autoveron poistamista, Vanhanen selittää että autoja täytyy arvottaa jo ostovaiheessa pahoihin ja hyviin. Katainen venkoilee.

1

166

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • venkoilla. Kataisen lausunto siitä, että "autovero pysyy" sisälsi myös vision mitä käy, jos autovero kuitenkin poistuu. Elikkä vastuu siirtyy tässä tapauksessa kuulijalle. Jos olit sitä mieltä, että Katainen lupasi autoveron säilyvän, olet oikeassa. Jos taas sitä mieltä, että hän tarjosi sille vaihtoehdon (bensanhinnan ja vuosiveron korotuksen), olet myös oikeassa. Samoin ovat oikeassa ne, jotka pitävät tätä virallisena kieltämisenä tyyliin "Ei tuu devalvaatiota, lyödäänkö vaikka vetoa!". Vaikeita nuo savolaiset, ja varsinkin savolaiset valtiovarainministerit.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. 0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe