Tähän AVATAAN...!

NainenKirjoittaa

Tähän latomon yhteyteen avataan kultivoitunut kirjallisuuskahvila! Sisustus on nyt vielä kesken, mutta valmistuu tuota pikaa. Viihtyisyyden hyväksi, voitte tuoda tänne omat lemppari tuolinne ja jos pöytäkin löytyy, niin hyvä. Jos teillä on jonkinlainen oma muki, niin senkin saa tuoda mukanaan. Kahvia saa keitellä kuka milloinkin on paikalla. Nyt sitten nimeä keksimään! Paras ehdotus palkitaan. Tervetuloa tutustumaan:-)

48

1303

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ----------->

• kultivoitunut kahvila, ehdotan nimeksi "Kahvila Pikkurilli" Toisena, kansainvälisenä vaihtoehtona "KafeeÒlee"

• TaikisN kirjoitti:

kultivoitunut kahvila, ehdotan nimeksi "Kahvila Pikkurilli" Toisena, kansainvälisenä vaihtoehtona "KafeeÒlee"

ovat TOSI hyviä:-D

• TaikisN kirjoitti:

kultivoitunut kahvila, ehdotan nimeksi "Kahvila Pikkurilli" Toisena, kansainvälisenä vaihtoehtona "KafeeÒlee"

Kannatan pikkurilli nimeä.:) Sehän tuo mieleen sellaisen ranskalaistyylisen kahvion joissa hienot ladyt istuskelee lyhyissä mekoissaan ja siemailevat terasilla kermakahvia.

• naisen istumassa
        Waffe kirjoitti:

Kannatan pikkurilli nimeä.:) Sehän tuo mieleen sellaisen ranskalaistyylisen kahvion joissa hienot ladyt istuskelee lyhyissä mekoissaan ja siemailevat terasilla kermakahvia.

Tamperelaisessa kahvilassa

• ------------->

• Dorodea

sohvaa, pöytää, kahvikalustoa.. mihis nää nyt sitte laitetaan? Ai, tuossapa mielenkiintoinen tissimuki, taidan asettautua lähelle sitä :D Joo ja kiva kahvila, yritän pinnistää nimee kunhan kotiudun ensin.

• Dorodea kirjoitti:

sohvaa, pöytää, kahvikalustoa.. mihis nää nyt sitte laitetaan? Ai, tuossapa mielenkiintoinen tissimuki, taidan asettautua lähelle sitä :D Joo ja kiva kahvila, yritän pinnistää nimee kunhan kotiudun ensin.

Tästä tulee varppina menestys. Kävin salaa kurkkimassa Taikun kristallipallosta ja tulevaisuus näytti...sanoisinkos: loistokkaalle. Tuolta ulkomailta (kuiskaa kursiivilla) on jo tullut kyseilyitä. Kirjalliset instanssit ovat myöskin osoittaneet erityistä kiinnostusta....niin ja kaiken muunkinlaiset elämäntaiteilijat. Tuota...se tisumuki on jo yhden asiakkaan nimikko. Olikos sinulla oma muki?

• Dorodea
        NainenKirjoittaa kirjoitti:

Tästä tulee varppina menestys. Kävin salaa kurkkimassa Taikun kristallipallosta ja tulevaisuus näytti...sanoisinkos: loistokkaalle. Tuolta ulkomailta (kuiskaa kursiivilla) on jo tullut kyseilyitä. Kirjalliset instanssit ovat myöskin osoittaneet erityistä kiinnostusta....niin ja kaiken muunkinlaiset elämäntaiteilijat. Tuota...se tisumuki on jo yhden asiakkaan nimikko. Olikos sinulla oma muki?

Siis kultturellia seuraa tiedossa, pitääpä yrittää käyttäytyä sen mukaan (saaks täältä väkeviä?) Onhan mulla oma muki enkä mää sitä tissimukia vaan sitä mukin omistajaa :D

• Dorodea kirjoitti:

Siis kultturellia seuraa tiedossa, pitääpä yrittää käyttäytyä sen mukaan (saaks täältä väkeviä?) Onhan mulla oma muki enkä mää sitä tissimukia vaan sitä mukin omistajaa :D

niiden väkevien kans on vähäsen hankalaa. Ennenmuinoin niiden tarjoilua taisi olla latomon nurkissa. Ois tuolla Vapusta ylijäänyttä ylikypsää simaa...käykös se?

• Dorodea

niiden väkevien kans on vähäsen hankalaa. Ennenmuinoin niiden tarjoilua taisi olla latomon nurkissa. Ois tuolla Vapusta ylijäänyttä ylikypsää simaa...käykös se?

että niinku ylikäynyttä simaata?! Vatsa ruikulilla sitten juosta.. missäs täällä wc on? Kuulkaas, kyllä teidän täytyy ensin kaikki paikat kuntoon saada, eihän tämmöinen käy.. :D

• Dorodea kirjoitti:

että niinku ylikäynyttä simaata?! Vatsa ruikulilla sitten juosta.. missäs täällä wc on? Kuulkaas, kyllä teidän täytyy ensin kaikki paikat kuntoon saada, eihän tämmöinen käy.. :D

suurta tynnöriä*''' Kas tässä. Tuolla pihalla tuo omia-aikojaan pyöriskeli. Kait sisältö on ihan hyvä vielä. Siitä nyt vaan pujottaa letkun sisään ja imeskelee!

• Dorodea

suurta tynnöriä*''' Kas tässä. Tuolla pihalla tuo omia-aikojaan pyöriskeli. Kait sisältö on ihan hyvä vielä. Siitä nyt vaan pujottaa letkun sisään ja imeskelee!

kultivoitunut kirjallisuuskahvila? Tynnyri keskellä lattiaa? Letku sisään ja imemään? Auts, nyt sattuu mahaan, ei saa naurattaa :D

• Dorodea kirjoitti:

kultivoitunut kirjallisuuskahvila? Tynnyri keskellä lattiaa? Letku sisään ja imemään? Auts, nyt sattuu mahaan, ei saa naurattaa :D

Tämä kultturillinen kahvilamme on juuri oikeanlainen ollakseen kirjallisesti kultivoitunut. 'kädet puuskassa' Katsokaapas kun kirjallisuutta ei synny muuta kuin suuren raaman ja kaaoksen keskipisteessä. Aamukahveella just luin Hesarista, kuinka kosminen taustasäteily on peräisin hyvin nuoresta maailmankaikkeudesta. Sillon aine ja säteily ovat neitseellisesti yhteisessä kuumassa alkuplasmassa. Tiheyden vaihtelut ovat johtaneet nykyiseen kehitykseen. Kas muutempa meitä ei olisikkaan. Joten miten yks tönnöri lattialla voisi muuttaa kultturillia tunnelmaa? Joten letku nyt suuhun ja mietiskelemään alkuplasman liikehdintää multiavaruudessa. *touhottaa menemään*

• Adria
        Dorodea kirjoitti:

Eihän tästä mitään tuu, ellet saa mestaa mun ja tissimukin viereen.

• raahasin tuolini tänne..Mukikin löytyy,joten missä sitä kaffeeta on? ;)

• NK:-
        Adria kirjoitti:

sun tissi kans:! Hiilaa tuolis sinne tissi-ihmisen viekkuun ja sillä selvä. Toisaalta tuollainen tissihinkuisuus voisi olla terapeuttisen session tarpeessa. *menee etsinään tuttia*

• mii-su kirjoitti:

raahasin tuolini tänne..Mukikin löytyy,joten missä sitä kaffeeta on? ;)

jus keittelin, kun ei kahvilanpitäjää näy missään. Olisko mennyt hermolevolle, hää on joutunut paimentamaan toimittaja Tökeröä :) *kaataa Miisun mukin piripintaan*

• NainenKirjoittaa kirjoitti:

muut pyhimykset! *läpsyttää innoissaan kännyjään* Noi kalusteet ja mukisi on herttasen ihanat:-)

nää kylttyyrijutut haltsaan :)) *yrittää pidellä pikkulilliä kultivoituneesti yläviistossa*

• TaikisN kirjoitti:

jus keittelin, kun ei kahvilanpitäjää näy missään. Olisko mennyt hermolevolle, hää on joutunut paimentamaan toimittaja Tökeröä :) *kaataa Miisun mukin piripintaan*

Otsikkosi oli moniselitteinen, mutta kahvia täällä vain jaettiinkin;) Mulle kanssa muki täyteen, ja kaunis kiitos palkaksi.:)

• TaikisN kirjoitti:

kiitti..:)) Kyllä kaffee ny maistuuki..;) Sun pitää ottaa kahvilanpitäjä sinne sykoloogin soffalle,jos meinaa häntä ahistaa..;)

• Dorodea
        Adria kirjoitti:

tsiikaas vähän, mä onnistuin valtaamaan paikan sun ja mukisi viereen. Voit nyt hiplailla suuntaan jos toiseen :D

• Dorodea

Tämä kultturillinen kahvilamme on juuri oikeanlainen ollakseen kirjallisesti kultivoitunut. 'kädet puuskassa' Katsokaapas kun kirjallisuutta ei synny muuta kuin suuren raaman ja kaaoksen keskipisteessä. Aamukahveella just luin Hesarista, kuinka kosminen taustasäteily on peräisin hyvin nuoresta maailmankaikkeudesta. Sillon aine ja säteily ovat neitseellisesti yhteisessä kuumassa alkuplasmassa. Tiheyden vaihtelut ovat johtaneet nykyiseen kehitykseen. Kas muutempa meitä ei olisikkaan. Joten miten yks tönnöri lattialla voisi muuttaa kultturillia tunnelmaa? Joten letku nyt suuhun ja mietiskelemään alkuplasman liikehdintää multiavaruudessa. *touhottaa menemään*

ymmyrkäisinä mietiskelen alkuplasmoja ja lutkutan letkua :D

• Adria
        Dorodea kirjoitti:

tsiikaas vähän, mä onnistuin valtaamaan paikan sun ja mukisi viereen. Voit nyt hiplailla suuntaan jos toiseen :D

Tää on passeli olotila. Paitsi mä oon aika korrekti yleisellä paikalla hiplaaja. Vahingossa tieteski voi tulla sipaistua kun puhuu paljon käsillään. Mitä saisi viehättävälle seuralaiselleni olla?

• Dorodea kirjoitti:

...pikkasen vähemmän kultivoitunut. Niissä tosikultivoituneissa ei oo tynnyriä ja letkua, vaan mortteli ja monenmoista jauhettavaa, joista voi sitten kukin tehdä nenän kautta itselleen sopivia allergiatestejä ;)

• Dorodea
        Adria kirjoitti:

Tää on passeli olotila. Paitsi mä oon aika korrekti yleisellä paikalla hiplaaja. Vahingossa tieteski voi tulla sipaistua kun puhuu paljon käsillään. Mitä saisi viehättävälle seuralaiselleni olla?

käsillä puhuja :) Toi NK tarjoili mulle käynyttä simaata tynnyristä, josko nyt saisin sitten shamppanjaa ja sitten joku sun bravuuri menyy. Mutta ennen kaikkea seuraasi, kiitos :)

• Dorodea
        Kossunen kirjoitti:

...pikkasen vähemmän kultivoitunut. Niissä tosikultivoituneissa ei oo tynnyriä ja letkua, vaan mortteli ja monenmoista jauhettavaa, joista voi sitten kukin tehdä nenän kautta itselleen sopivia allergiatestejä ;)

tämä sopii mulle paremmin, en mää jaksa nyt mortteloida, imeskely on vaivattomampaa :D

• Adria
        Dorodea kirjoitti:

käsillä puhuja :) Toi NK tarjoili mulle käynyttä simaata tynnyristä, josko nyt saisin sitten shamppanjaa ja sitten joku sun bravuuri menyy. Mutta ennen kaikkea seuraasi, kiitos :)

Raikas pikku Brunssi. Tuorejuustosydän passionhedelmäkastikkeen kera. Kuivaa samppanjaa ja loraus mantelilikööriä joukkoon. Tuoretta patonkia ja vaikka yrttijuustoa päälle. Nopeasti mä väännän vielä Provencen munakkaan jos niinkun ruokahalut kasvavat.

• Dorodea
        Adria kirjoitti:

Raikas pikku Brunssi. Tuorejuustosydän passionhedelmäkastikkeen kera. Kuivaa samppanjaa ja loraus mantelilikööriä joukkoon. Tuoretta patonkia ja vaikka yrttijuustoa päälle. Nopeasti mä väännän vielä Provencen munakkaan jos niinkun ruokahalut kasvavat.

Sydän, jalat, sanat ja nyt vatsakin meni sulle. Kyllä tässä jo halut kasvaa, vähemmästäkin :D

• Adria
        Dorodea kirjoitti:

Sydän, jalat, sanat ja nyt vatsakin meni sulle. Kyllä tässä jo halut kasvaa, vähemmästäkin :D

Taka-ajatuksia, oli varmaan ja on koko ajan. Enivei, tommoset pienet pikkuhetket piristää ainakin mun mieltä kummasti, niin livessä kun täälläkin.

• Dorodea
        Adria kirjoitti:

Taka-ajatuksia, oli varmaan ja on koko ajan. Enivei, tommoset pienet pikkuhetket piristää ainakin mun mieltä kummasti, niin livessä kun täälläkin.

mullakin, on ja enemmänkin :D Samoin, piristävää on ;)

• Adria

Kun mulla olis se tissimuki, mutta miten mä saan siitä kultivoidun.

• tissimukihan on jo ihan ilman mitään lisäyksiä, tai manauksia, tai rituaalisointeja täysantiikkinen kultti....ja voituneen voi lisätä loppuun halutessaan ja miinustaa yhden teen. Ihan yksselitteinen juttuhan tää nyt on. Kummasta hmmm n...stä yleisemmin juot?

• Adria

tissimukihan on jo ihan ilman mitään lisäyksiä, tai manauksia, tai rituaalisointeja täysantiikkinen kultti....ja voituneen voi lisätä loppuun halutessaan ja miinustaa yhden teen. Ihan yksselitteinen juttuhan tää nyt on. Kummasta hmmm n...stä yleisemmin juot?

Oikean käden peukalolla sitä on kiva sipasta silloin tällöin.

• Dorodea
        Adria kirjoitti:

Oikean käden peukalolla sitä on kiva sipasta silloin tällöin.

Ihmekös se onkin kulunut kun sä hiplaat sitä koko ajan :D

• Adria
        Dorodea kirjoitti:

Ihmekös se onkin kulunut kun sä hiplaat sitä koko ajan :D

Hiplauskäytössä ja monessa mutkassa mukana. Mitäs Doriksen päivään, aurinkoko paistelee? Kevään kukkia Sinulle suoraan kedolta. Ole hyvä.http://www.aijaa.com/v.php?i=4189425.jpg

• Dorodea
        Adria kirjoitti:

Hiplauskäytössä ja monessa mutkassa mukana. Mitäs Doriksen päivään, aurinkoko paistelee? Kevään kukkia Sinulle suoraan kedolta. Ole hyvä.http://www.aijaa.com/v.php?i=4189425.jpg

kiitos, ihania kukkia! Aurinko paistaa tänään. Eikä risukasoista tietoakaan :D

• Se on sitten vähän samaa kuin täällä kotonakin. Eli ei yhtään mitään. Kahvia saa jos ite keittää, paakkelsia voi syödä jos kaupasta ostaa ja .... no siinä ne tärkeimmät.

• Eihän tää nyt sentäs kuin kotonasi ole. Kattokaapas kun täällä voi törmäillä ja hinkata kultturellisten persoonien kanssa:-) Niin ja kihnuttaa kans.... *tupisee ittekseen*

• laitan termokseen :)

• Nämät uusavuttomat eivät meinaa millään oppia, jotta omatoimisuus ennenkaikkea. Tuossa hellalla voi vaikka keitellä pannukahvitkin. Tosin jonkun pitäisi pilkoa puut pienemmiksi ja jonku taas vahtia tulta. *pyyhkii kätösiään pitsiessuun*

• käynkin heti verottamssa kaffeeputelia..Onks pullaa kanssa? ;))

• mii-su kirjoitti:

käynkin heti verottamssa kaffeeputelia..Onks pullaa kanssa? ;))

ei tullut tänään leivottua, mutta kaapista saattaa löytyä korppuja :) Niiden ikää en kyllä mene arvailemaan...

• TaikisN kirjoitti:

ei tullut tänään leivottua, mutta kaapista saattaa löytyä korppuja :) Niiden ikää en kyllä mene arvailemaan...

käy mainiosti..;)) Sitä ku liottaa kaffeessa,nii se on nannaa..Kiitos..;))

• ole näkyvissä

niitä kirjallisia näytteitä? Kaikkea muuta kyllä?

• Paranoia.Vanhus

Hormoonien vai oliko se mormoonien hapituksesta verrattuna esimerkiksi nelos oksaisuuluokan kuusitukkiin noin niin kuin metsurin kannalta palkkapolitiikassa, ei oikein jäsennä latvavitosen osaamista täydellisimmillään. Mutta "munat pataan, vaikka tukka lähtis." Onha sitä sentään syöty rusinasoppaa useampiki ämpärillinen. Moon aina vetäny ysimillisen liikkuvat taakse, ku oon kuullu sanan "Gyldivöidyny!"

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskallanko vielä kaivata sinua?

Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun
      Ikävä
      23
      4127
    2. Heippa mies......

Milloin rakastellaan vai odotetaanko vielä 10 vuotta?
      Ikävä
      61
      3094
    3. Uskallatko katsoa pitkään silmiin

kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa
      Ikävä
      81
      3071
    4. Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus
      Maailman menoa
      301
      2477
    5. Elämäni rakkaus

Olet aina ollut ja luultavasti niin pysyykin 😘
      Ikävä
      41
      2202
    6. Huomenta rakas

Olet varmasti jo työn touhussa. Ahkera alfamies kun olet. 😅❤️
      Ikävä
      54
      2151
    7. Hymyilyttää

Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi
      Ikävä
      21
      1351
    8. Missä meetwursti on keksitty?

Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo
      Ruoka ja juoma
      7
      1270
    9. Oletko surullinen

Pahoillaan, pettynyt vai jotain muuta
      Ikävä
      43
      1229
    10. Riku Rantala OUT, Matti Rönkä IN - Hengaillaan visailuohjelmaan astuu kova nimi: "Olen kasvanut..."

Matti Rönkä jäi eläkkeelle yli 30 vuoden työuran jälkeen loppuvuodesta 2024. Uutistenlukija-toimittaja-kirjailija ei kui
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1141
    Aihe