Kovasti kiinnostaisivat kokemukset Knaus -merkkisestä asuntovaunusta. Vuosimallin 2006 vaunua ollaan kateltu, kun pohjaratkaisu olisi lapsiperheelle sopiva (Royale 580 UK). Vaunussa on myös Alde. Kiitokset kommenteista jo etukäteen!
Knaus Royale laatu?
6
4427
Vastaukset
- vastuut loppui
Kuuluu isoon konserniin Knaus-Tabbert joka meni talvella konkuriissn. Sijoittajaryhmä ostin nimen ja tehttaat mutta ei vanhoja vastuita. Tuotanto jatkuu taas. Vahnojen takuu ym vastuiden kohtaklo auki, ovat edelleen konkurssipesällä. Niinpä takuu yms valmistajavastuu on sellainen että voit laskea sen päättyneeksi ihan riippumatta siitä onko esim tiiviystakuuta virakllisesti vielä jäljellä. Knaus on sellainen keskitason vaunu laadultaan valmistajallaan. Halvemman pään vaununa on ollut Knaus Südwind ja Wilk S3. Keskitasoa sitten Knaus Royale ja Wilk S4 ja Tabbert DaVinci. Yläpäätä Tabbertin Puccini ja Rossini. Jos kaapistojen ovet, saranat, kaasupullokotelon kansai ja pohja, kattoluukkujen malli ja määrä ym laatu ja tukevuus tyydyttää teitä niin ihan kelpo keskitason vaunu se on. Jääkääapit ym osat on kaikissa standardikamaa. Erot tulevat noista rakenneyksityiskohdista.
- ollut
tyytyväinen. Kosteus tai laatuongelmista en ole kuullut. Tilaa on ja paino pysynyt jossain rajoissa. Ei mikään "tingelitangeli" vaunu, jossa nitisee ja natisee muukin kuin akka. 580 UK on hyvä myöskin sen jälkeen, kun lapsille ei enää tarvitse petejä. Ja lämmityksenä Alde tottakait.
- haikailee vaunua taas...
eli ovet ja saranat ns.heikohkoa?netticaravaanissa ei juuri ole myynnissä kuin ihan uudehkoja.miten kyseinen malli vuoteet neljälle niin käytännössä pelittää.2 aikuista ja 2 lasta...onko kapea vaunu jos vertaa esim.solikkaan?
- +Solkun
haikailee vaunua taas... kirjoitti:
eli ovet ja saranat ns.heikohkoa?netticaravaanissa ei juuri ole myynnissä kuin ihan uudehkoja.miten kyseinen malli vuoteet neljälle niin käytännössä pelittää.2 aikuista ja 2 lasta...onko kapea vaunu jos vertaa esim.solikkaan?
levyinen. 248 Knaus,,,Solikka vähän leveämpi. Mielestäni Knaus on laadukkampi, ei nitise ja ole sisustukseltaan niin heppoinen, kuin esim 6 . Sisustuksen mallin toiminta on yksilöllistä. Leveys keittiön kohdalla ei solkun 6 luokkaa, mutta esim. u-ryhmän tilavuus, johtuen ovaalipöydästä on toimivampi, siis knaussissa. UE-yläsängyn kannattavuus kannattaa tarkastaa. Itsellä ei sille käyttöä, joten ei myöskään tietoa
- on jokunen
haikailee vaunua taas... kirjoitti:
Nettikaravaani.com:issa on jokunen noita myynnissä. Yläsänkyjen painoraja lienee 60 kg eli lapsille riittää hyvin ja parisängyn viereen voi myös tehdä pöytäryhmästä vuoteen. Meidän mielestä pohjaratkaisu on lapsi perheelle tosi hyvä. Itse pähkäillään tämän ja Soliferin NS:n ja Polarin DBD:n välillä. Niissä kaikissa on sama pohjaratkaisu.
- mietteitä
noin yleisesti. Minulla uutena, 2004, ostettu Knaus matkailuauto, jossa on kattovuodoista lähtien ollut runsaasti korjattavaa. Se on vain kesäkäyttöön, Aldesta huolimatta, vaikka myyjäliike muuta väitti. Esim. harmaan veden tyhjennyshana pakkaselle alttiina - en voi suosittaa Knaussilta mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201777
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991588Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481109Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?441000Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44822Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37790Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760