Olen vaihtamassa Elisan ADSL-liittymää Soneraan, mutta en voi lopettaa Elisan liittymää ennen kuin Sonera on saatu avattua. Estääkö voimassa oleva Elisan liittymä Soneran liittymän avaamisen - ts. onko Elisa pakko irtisanoa ensin? Kysyn tätä siksi, etten voi töiden takia odotella netin avautumista.
Soneran ja Elisan ADSL "päällekkäin"?
3
592
Vastaukset
soneralla on sopimus elisan kanssa että sonera sanoo liittymän sun puolesta irti ja tekee sen ilmeisesti niin ettei netti oo missään kohtaa poikki. itse tein niin että kun tilasin soneran ja toimitusaika n 6 viikkoa niin sanoin hyvissä ajoin irti edellisen. eli noissa on ainakin kuukauden irtisanomisaika. mulkkaa sitä vähän sen mukaan, joutuu ehkä maksamaan pari viikkoa päällekkäin, mutta jos työt on niin tärkeät niin onko sen sitten väliä :)
- ex-sånera-asiakas
Eikö sulla ole edes yhtään myötätuntoa niitä kohtaan joille ruåttalaanen sånera on ainoa vaihtoehto? såneran månåpålin uhrina ei ole kovin hauskaa!!!!!!!!!!!!!!!
- paras kun
velho ei toimi ja elisa tökkii stadissa kokoajan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833970
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t342983Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä992243Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?301930- 311770
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian231762Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell571699Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271537Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91497- 281491