Kiireisen työpäivän alkaa liian usein pysäyttää enemmän tai vähemmän puhelimella lähestyvä kaupustelija tai gallup -tutkija.
Jokainen tienaa leipäänsä, ymmärrän hyvin.
Sitä en ymmärrä, ettei soittajat huomio
vastaajan kiireitä tai haluttomuutta
yleensäkkin ostaa puhelimessa mitään tai
osallistua erilaisiin gallup -kyselyihin, joissa
urkitaan yrityksen tietoja pikemminkin kuin kysytään mielipiteitä.
Mitäs muut sanotte asiasta ?
Puhelinmyynti ja -markkinointi kohta häirintää
7
191
Vastaukset 7
- yritysvakoilua
otsikossa kaikki.
- KalluP
Ainakin osa soittajista tuntuu olevan välikäden kautta CIA:n palkkalistoilla. Siksi sinnikkäitä ovat.
- juha210
Atk-katalogien ja muiden digitaalisten taskumemojen ym. jakajille voi sanoa suoraan, että kiitos hei.
- joku
Olet itse useaan kertaan todennut,että Suomessa
on paljon tekemätöntä työtä ja jokaisen työttömän
pitäisi ottaa vastaan työtä kuin työtä? - juha210
joku kirjoitti:
Olet itse useaan kertaan todennut,että Suomessa
on paljon tekemätöntä työtä ja jokaisen työttömän
pitäisi ottaa vastaan työtä kuin työtä?Miten toteamuksesi liittyy aiheeseen?
- joku
juha210 kirjoitti:
Miten toteamuksesi liittyy aiheeseen?
oli kieltämättä vähän kaukaa haettu. Mutta eikös
se ole parempi,että puhelinmyyjät yrittävät kaikin keinoin kerätä vähäisiä provikoitaan
agressiivisella myyntityylillä kuin löhötä toi-
mettomana sohvalla. ;-) - juha210
joku kirjoitti:
oli kieltämättä vähän kaukaa haettu. Mutta eikös
se ole parempi,että puhelinmyyjät yrittävät kaikin keinoin kerätä vähäisiä provikoitaan
agressiivisella myyntityylillä kuin löhötä toi-
mettomana sohvalla. ;-)Siksi onkin parempi sanoa kiitos hei kuin painu helvettiin.
Kohteliaisuus ja toisten kunnioittaminen kunniaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän44887Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl487755Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll14753- 45672
- 41624
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30576- 32543
Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37520Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE161498- 44460