..nyt 10820es... alkaa hikoottaa.. kädet on kovilla..hiplailen näppistä taas..
10819
30
441
Vastaukset
Pervi-lisko mittee touhuat siellä?
- italia-4-ever
mitä mitä mitä`? voisko joku vastata :>
pervokki kirjoitti:
..10821.. viestiä huuhaalle.. koko huuhaa olemassaoloni aikana.. näin väittää tilastot..
Sinun tiedot ahaa..?jaaha
pervokki kirjoitti:
..jollakin ennustajalla on asiaa sammokolle..
Että sil on sulle asiaa --kantsii kysäistäDD
sammakko17 kirjoitti:
Että sil on sulle asiaa --kantsii kysäistäDD
..vastas sun viestiin..kun kattot taaksepäin..
pervokki kirjoitti:
..vastas sun viestiin..kun kattot taaksepäin..
Siis mitääää helekkariii??ei ylety nih..
sammakko17 kirjoitti:
Siis mitääää helekkariii??ei ylety nih..
..no mouis-viestiisi jonka vastasit mulle ettämitä.. niin hän varmaan voi auttaa mut nyt jo tiedät mitä tarkoitin..mutta sulle hän vaa vastasi muuten olis tullu suora vastausrivi mutta se lähti sun merkistä oikealle ja sen alapuolella oli tuo italiatar..
pervokki kirjoitti:
..no mouis-viestiisi jonka vastasit mulle ettämitä.. niin hän varmaan voi auttaa mut nyt jo tiedät mitä tarkoitin..mutta sulle hän vaa vastasi muuten olis tullu suora vastausrivi mutta se lähti sun merkistä oikealle ja sen alapuolella oli tuo italiatar..
Jymmärrät,mä olen blondiD
sammakko17 kirjoitti:
Jymmärrät,mä olen blondiD
..no kun se ei ollu mulle..muuten se olis tullu mun alapuolelle..et vain halua vastata hänelle..hmm mikset? ei toki pakko..
italia-4-ever kirjoitti:
..vastaan vaikka tämä ei vissiinkään tullut mulle?..no.. en mä tiiä mitä.. eh öhh öhh.. en tiedä..
pervokki kirjoitti:
..no kun se ei ollu mulle..muuten se olis tullu mun alapuolelle..et vain halua vastata hänelle..hmm mikset? ei toki pakko..
Mun ketju on tossa yläpuolella tää on sun ketju pervii herää...
sammakko17 kirjoitti:
Mun ketju on tossa yläpuolella tää on sun ketju pervii herää...
..juu draivv mii creizii.. kun katsot sot vastaustasi mulle..siitä lähtee pieni viiva alapuolellesi, siinä viesti ja siinä viestissä italiatar kysyy mitämitä..vastatkaa..ja sä kysyit mitä ja hää vastasi sulle.. että mitä.. mut etvaibn ahluu vastata hälle ja kiusaat? ei eme läpi..
pervokki kirjoitti:
..juu draivv mii creizii.. kun katsot sot vastaustasi mulle..siitä lähtee pieni viiva alapuolellesi, siinä viesti ja siinä viestissä italiatar kysyy mitämitä..vastatkaa..ja sä kysyit mitä ja hää vastasi sulle.. että mitä.. mut etvaibn ahluu vastata hälle ja kiusaat? ei eme läpi..
Tolleenko mikä helekkarin viiva ootas katon?
italia-4-ever kirjoitti:
Sinulle ?kukaan ei tiedä kelle kirjoitit?
sammakko17 kirjoitti:
Tolleenko mikä helekkarin viiva ootas katon?
..viestiin vastausviiva.. lähtee sun vastauksesta mut mä olin jo kiltti ja vastasin.. SUN..puolesta..
pervokki kirjoitti:
..viestiin vastausviiva.. lähtee sun vastauksesta mut mä olin jo kiltti ja vastasin.. SUN..puolesta..
Kauniisti vastasin kans HAH
Ei saa hiplailla! Niih, mitä sä muuten olit hiplaamassa?
..kun kirjoitin noin monetta viestiä huuhaalle..ja nyt ollaan taas vähän pidemmällä..suomikakkosnelonen laskee ja tallentaa.. surrurrurrurr plingg.. arkistoon..
pervokki kirjoitti:
..kun kirjoitin noin monetta viestiä huuhaalle..ja nyt ollaan taas vähän pidemmällä..suomikakkosnelonen laskee ja tallentaa.. surrurrurrurr plingg.. arkistoon..
Pidä mielessä että tällä palstalla ei sit unohdeta mitään!!!!
Galtsuun wai?kattos omaas ekana ja kerro mulle
pervokki kirjoitti:
..on muttei vastausta..
Kävi ,ei vastausta?saatiinkohan hyvä loitsu että onni potkaisis,D
sammakko17 kirjoitti:
Kävi ,ei vastausta?saatiinkohan hyvä loitsu että onni potkaisis,D
..se sopisi kyllä kuin potku pers... kannikalle..
pervokki kirjoitti:
..se sopisi kyllä kuin potku pers... kannikalle..
Kävis mullekkin onnenpotku persuuksiinDDD
Et kait sinä nyt noin paljon ole hiplannu? Ja missä se laskuri muka on?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa752813- 572726
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun172453- 412052
- 502000
Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus2761972Hymyilyttää
Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi211291- 381129
Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo01060Aamun Trump
"DR: Trumpin väki lahjoi kodittomia grönlantilaisia esittämään Trump-faneja" Sillä lailla.96989