10819

..nyt 10820es... alkaa hikoottaa.. kädet on kovilla..hiplailen näppistä taas..

30

463

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pervi-lisko mittee touhuat siellä?

      • ..10821.. viestiä huuhaalle.. koko huuhaa olemassaoloni aikana.. näin väittää tilastot..


      • italia-4-ever

        mitä mitä mitä`? voisko joku vastata :>


      • pervokki kirjoitti:

        ..10821.. viestiä huuhaalle.. koko huuhaa olemassaoloni aikana.. näin väittää tilastot..

        Sinun tiedot ahaa..?jaaha


      • sammakko17 kirjoitti:

        Sinun tiedot ahaa..?jaaha

        ..suomi kakkosnelosen tilastot..


      • pervokki kirjoitti:

        ..suomi kakkosnelosen tilastot..

        Tilastot...tylsääääää


      • sammakko17 kirjoitti:

        Tilastot...tylsääääää

        ..jollakin ennustajalla on asiaa sammokolle..


      • pervokki kirjoitti:

        ..jollakin ennustajalla on asiaa sammokolle..

        Että sil on sulle asiaa --kantsii kysäistäDD


      • sammakko17 kirjoitti:

        Että sil on sulle asiaa --kantsii kysäistäDD

        ..vastas sun viestiin..kun kattot taaksepäin..


      • pervokki kirjoitti:

        ..vastas sun viestiin..kun kattot taaksepäin..

        Siis mitääää helekkariii??ei ylety nih..


      • sammakko17 kirjoitti:

        Siis mitääää helekkariii??ei ylety nih..

        ..no mouis-viestiisi jonka vastasit mulle ettämitä.. niin hän varmaan voi auttaa mut nyt jo tiedät mitä tarkoitin..mutta sulle hän vaa vastasi muuten olis tullu suora vastausrivi mutta se lähti sun merkistä oikealle ja sen alapuolella oli tuo italiatar..


      • pervokki kirjoitti:

        ..no mouis-viestiisi jonka vastasit mulle ettämitä.. niin hän varmaan voi auttaa mut nyt jo tiedät mitä tarkoitin..mutta sulle hän vaa vastasi muuten olis tullu suora vastausrivi mutta se lähti sun merkistä oikealle ja sen alapuolella oli tuo italiatar..

        Jymmärrät,mä olen blondiD


      • sammakko17 kirjoitti:

        Jymmärrät,mä olen blondiD

        ..no kun se ei ollu mulle..muuten se olis tullu mun alapuolelle..et vain halua vastata hänelle..hmm mikset? ei toki pakko..


      • italia-4-ever kirjoitti:

        mitä mitä mitä`? voisko joku vastata :>

        ..vastaan vaikka tämä ei vissiinkään tullut mulle?..no.. en mä tiiä mitä.. eh öhh öhh.. en tiedä..


      • pervokki kirjoitti:

        ..no kun se ei ollu mulle..muuten se olis tullu mun alapuolelle..et vain halua vastata hänelle..hmm mikset? ei toki pakko..

        Mun ketju on tossa yläpuolella tää on sun ketju pervii herää...


      • sammakko17 kirjoitti:

        Mun ketju on tossa yläpuolella tää on sun ketju pervii herää...

        ..juu draivv mii creizii.. kun katsot sot vastaustasi mulle..siitä lähtee pieni viiva alapuolellesi, siinä viesti ja siinä viestissä italiatar kysyy mitämitä..vastatkaa..ja sä kysyit mitä ja hää vastasi sulle.. että mitä.. mut etvaibn ahluu vastata hälle ja kiusaat? ei eme läpi..


      • pervokki kirjoitti:

        ..juu draivv mii creizii.. kun katsot sot vastaustasi mulle..siitä lähtee pieni viiva alapuolellesi, siinä viesti ja siinä viestissä italiatar kysyy mitämitä..vastatkaa..ja sä kysyit mitä ja hää vastasi sulle.. että mitä.. mut etvaibn ahluu vastata hälle ja kiusaat? ei eme läpi..

        Tolleenko mikä helekkarin viiva ootas katon?


      • italia-4-ever kirjoitti:

        mitä mitä mitä`? voisko joku vastata :>

        Sinulle ?kukaan ei tiedä kelle kirjoitit?


      • sammakko17 kirjoitti:

        Tolleenko mikä helekkarin viiva ootas katon?

        ..viestiin vastausviiva.. lähtee sun vastauksesta mut mä olin jo kiltti ja vastasin.. SUN..puolesta..


      • pervokki kirjoitti:

        ..viestiin vastausviiva.. lähtee sun vastauksesta mut mä olin jo kiltti ja vastasin.. SUN..puolesta..

        Kauniisti vastasin kans HAH


      • sammakko17 kirjoitti:

        Kauniisti vastasin kans HAH

        ..sulle vastauksen???


    • Ei saa hiplailla! Niih, mitä sä muuten olit hiplaamassa?

      • ..kun kirjoitin noin monetta viestiä huuhaalle..ja nyt ollaan taas vähän pidemmällä..suomikakkosnelonen laskee ja tallentaa.. surrurrurrurr plingg.. arkistoon..


      • pervokki kirjoitti:

        ..kun kirjoitin noin monetta viestiä huuhaalle..ja nyt ollaan taas vähän pidemmällä..suomikakkosnelonen laskee ja tallentaa.. surrurrurrurr plingg.. arkistoon..

        Pidä mielessä että tällä palstalla ei sit unohdeta mitään!!!!


    • Galtsuun wai?kattos omaas ekana ja kerro mulle

      • ..on muttei vastausta..


      • pervokki kirjoitti:

        ..on muttei vastausta..

        Kävi ,ei vastausta?saatiinkohan hyvä loitsu että onni potkaisis,D


      • sammakko17 kirjoitti:

        Kävi ,ei vastausta?saatiinkohan hyvä loitsu että onni potkaisis,D

        ..se sopisi kyllä kuin potku pers... kannikalle..


      • pervokki kirjoitti:

        ..se sopisi kyllä kuin potku pers... kannikalle..

        Kävis mullekkin onnenpotku persuuksiinDDD


    • Et kait sinä nyt noin paljon ole hiplannu? Ja missä se laskuri muka on?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      76
      590
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe