koskaan ajatellut sitä,että mitä muut ihmiset olisivat menettäneet,jos juuri sinä et olisi syntynyt tänne maan päälle? Tämmöstä mietin töissä..Eikös ollutkin fiksua? ;))
Oletko
24
621
Vastaukset
- MuisQuuuuu
Ihmiset olisivat menettäneet valtavasti..Mun lasteni ihanan vaikutuksen;o)... Itseasiassa..Kamala ajatus..ettei mun jo aikuisia lapsia olisikkaan:o/...
Lapseni sain minäkin heti ensinnä mieleeni. Joten aivan kamalaa, jos just heitä ei olisi:-(
- MuisQuuuuu
NainenKirjoittaa kirjoitti:
Lapseni sain minäkin heti ensinnä mieleeni. Joten aivan kamalaa, jos just heitä ei olisi:-(
tämmäsiä..Lapset mielessä, vaikka ne olisikin jo maailmalla. He ovat elämän suola ja sokeri ;o)...
minullakin tuli heti muksut mieleen..On ihanaa,että on saanut antaa elämän omille tenaville..:)
Jos siis ajattelisin olevani vain yhden ja ainokaisen elämän "tuote" ilman sielun olemusta, niin varmaankin kysymyksesi näyttäytyisi erilaiselta kantilta:-) Toisaalta taas, jos en täällä olisi, niin kukapa silloin osaisi edes kaivatakkaan. Kuitenkin jokainen elämä ja siinä ilmenevä persoonallisuus on nähdäkseni ainutkertainen. Kysymykseksi jääneekin: mitä erityistä juuri minä olen antanut läheisilleni...? 'huh' Siihen voisivat ne muut paremmin vastata. Nuorin poikani totesi pikkuisena:- Ajatella, että jos se siemen, jossa minä olin ei olisi ekana päässyt maailiin, niin silloin en olisikkaan. Hymyä oli koko naamallinen tämän voittajan riemussa.
vaikka uskon muihin elämiin,niin tämä elämä kummiski on ainutlaatuinen..:) Tuo kysymys,että mitä erityistä olen antanut läheisilleni,niin sehän olisikin sopinut paremmin ku tuo mun kyssäri.. Oikeastaan jos ajattelisin oaa elämääni,niin kehtaan reilusti sanoa,että lasten lisäksi myös sisareni olisivat menettäneet jotain..siis sellaisen "psykologin" mitä olen usein heille..:)) Olipa muutes ihana tuo sun poikas huomio..:DD
koskaan ajatellut moista asiaa....mutta nyt kun kysyt niin :)) Paljon olisivat menettäneet, tietysti ekana äiti-ihmisellä tulee mieleen lapset..lapsenlapset.....mutta olen kerran myös pelastanut ihmishengen.
useilla,varsinkin äideillä tulla ensiksi lapset mieleen...:) Tuo ihmishengen pelastaminen..Voitko kertoa meille siitä?Kuiteski tuo on tosi upea juttu.. Nostan hattua vaikkei sitä olekkaan..:)
mii-su kirjoitti:
useilla,varsinkin äideillä tulla ensiksi lapset mieleen...:) Tuo ihmishengen pelastaminen..Voitko kertoa meille siitä?Kuiteski tuo on tosi upea juttu.. Nostan hattua vaikkei sitä olekkaan..:)
olin kaverini kanssa tulossa koulusta, pyörillä. Hän kaatui pyöränsä kanssa kun housunlahje oli mennyt kettingkin väliin. Hän alkoi repimään housua pois kettingin välistä. Huomasin että takaa lähestyi auto kovaa vaihtia eikä kaverini ilmaisesti huomannut sitä, joten juoksin paikalle ja raahasin kaverini pyörineen tien laitaan. auto mennä hurahti juuri siitäkohden missä hän oli hetki sitten ollut. ei me juuri silloin tajuttu miten lähellä onnettomuus oli.
TaikisN kirjoitti:
olin kaverini kanssa tulossa koulusta, pyörillä. Hän kaatui pyöränsä kanssa kun housunlahje oli mennyt kettingkin väliin. Hän alkoi repimään housua pois kettingin välistä. Huomasin että takaa lähestyi auto kovaa vaihtia eikä kaverini ilmaisesti huomannut sitä, joten juoksin paikalle ja raahasin kaverini pyörineen tien laitaan. auto mennä hurahti juuri siitäkohden missä hän oli hetki sitten ollut. ei me juuri silloin tajuttu miten lähellä onnettomuus oli.
Oisit ansainnu mitalin tuosta hyvästä! :O
eiwät mitään tai toiwoisiwat niin :=) sul on sitten ajattelu työ? :=)
sellainen työ,että siinä sivussa voi miettiä kaiken maailman juttuja..:)) Äläs sä ole noin vaatimaton.Sua ei ainaskaa olis täällä meidän ilona....;)
- Adria
Noin kakskytkolme kertaa. Dee dee.
- Adria
mii-su kirjoitti:
vähän salaisuuden verhoa ja kerro mihin tulokseen tulit? ;))
Paitsi verottajan kautta koko yhteiskunta.
...mutta nyt tässä aattelen paraillaan ;) Ja tuloksena on että tuskin mitään korvaamatonta.
Kossunen ois ainakin menettänyt huomisen korvasienikeiton ;)
aika negatiivinen koko kysymys. Jos tuon heittäisi toiseen valoon: Oletko ajatellut, että mitä kaikkea ihmiset ovat saaneet kun synnyit tänne maan päälle? Sori mii-su tein aloituksen tavallaan uusiksi.
mitenkään näe tuota kysymystä negatiivisena..Sen voisi enempikin ottaa vaikka huumorilla. :) Ei se kuiteskaa haittaa,jos laitat kyssärin uusiksi.Mahtuuhan tähän maailmaan näitä kaikenlaisia juttuja..:)
mii-su kirjoitti:
mitenkään näe tuota kysymystä negatiivisena..Sen voisi enempikin ottaa vaikka huumorilla. :) Ei se kuiteskaa haittaa,jos laitat kyssärin uusiksi.Mahtuuhan tähän maailmaan näitä kaikenlaisia juttuja..:)
Mennääks saarille ja kiljutaan yhtä lokkien kanssa?
tintti.kotivintti kirjoitti:
Mennääks saarille ja kiljutaan yhtä lokkien kanssa?
sitä kokeilla lähteekö meistä ääntä enempi,ku niistä? :D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857435- 965384
- 2574585
- 444485
- 623247
- 482666
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222338Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292312- 492303
- 412174