Mihin se auttaa ja valmistaako miehesi niitä myyntiin?
Homeherkkä mikä on
9
498
Vastaukset
- nisuiisu
kosteusvaurio vaurioittaa erittäin pahoin immuunijärjestelmää, jonka seurauksena kaikki taudit ovat mahdollisia. Sinä sairastut herkästi esim. flunssaan, jonka joku on sinuun tartuttanut. Nyt kun käytät tätä zapperia, niin kehosi läpi ohjattu heikko 9 V määrättyä värähtelyä pitävä heikko sähkövirta tappaa tuon "ötökän". Näin säästyt infektiolta, vaikka immuunijärjestelmäsi olisi heikko. Tämä laite on selostettu Hulda Clarkin kirjassa "Hoito kaikkiin sairauksiin". Sitä aikaisemmin mainostettiin jopa TYHOSAn sivuilla, muuta pj. Tuula Nevala poisti sen, kun siirtyi TTL-astma leiriin. Tämä muuten tehoaa niihinkin, joilla on tämä väärästä rahasta ainakin vielä toistaiseksi käyvä TTL-TYHOSA-astma. Pekka Nikkola
Tilatkaa vaan täältä; "Hoito kaikkiin sairauksiin" tuhat volttia ja se on sillä sökö. No problems any more.
- nisuiisu
sanasinko kirjoitti:
Tilatkaa vaan täältä; "Hoito kaikkiin sairauksiin" tuhat volttia ja se on sillä sökö. No problems any more.
on 9 V eli laitteessa on samanlainen litteä patteri kuin palovaroittimissa. Kun tätä käyttää, voin lainata sanomaasi "no problems" ainakaan vähään aikaan. Ihmettelin, kun "homeherkkä" tivasi minun infektioitteni määrää ja hänen miehensä tehnyt minulle laitteen, joka estää infektiot. Kyllä hänen olisi pitänyt muistaa, että minulla on tuo laite. PN
- PELASTETTU!
nisuiisu kirjoitti:
on 9 V eli laitteessa on samanlainen litteä patteri kuin palovaroittimissa. Kun tätä käyttää, voin lainata sanomaasi "no problems" ainakaan vähään aikaan. Ihmettelin, kun "homeherkkä" tivasi minun infektioitteni määrää ja hänen miehensä tehnyt minulle laitteen, joka estää infektiot. Kyllä hänen olisi pitänyt muistaa, että minulla on tuo laite. PN
Waude mikä keksintö. Se estää siis, että immuunikadosta kärsivät eivät saa infektioita. Ja kaiken lisäksi olet väittänyt, että AIDS ei ole mitään kosteusvauriomikrobien myrkyistä saatuun immuunikatoon verrattuna. NYT ON SIIS AIDSKIN VOITETTU - PUHUMATTKAAN SIKAINFLUENSSISTA JA MUISTA....
nisuiisu kirjoitti:
on 9 V eli laitteessa on samanlainen litteä patteri kuin palovaroittimissa. Kun tätä käyttää, voin lainata sanomaasi "no problems" ainakaan vähään aikaan. Ihmettelin, kun "homeherkkä" tivasi minun infektioitteni määrää ja hänen miehensä tehnyt minulle laitteen, joka estää infektiot. Kyllä hänen olisi pitänyt muistaa, että minulla on tuo laite. PN
Liimaan meille kummallekin, sekä pojalle että minulle, palovaroittimet päähän, että päästäisiin jo tästä homeongelmasta... Ja nappia painamalla saadaan vielä kovemmat tehosteet aikaan. Kyllä pötkii homeet karkuun :)
- ..............................
sanasinko kirjoitti:
Liimaan meille kummallekin, sekä pojalle että minulle, palovaroittimet päähän, että päästäisiin jo tästä homeongelmasta... Ja nappia painamalla saadaan vielä kovemmat tehosteet aikaan. Kyllä pötkii homeet karkuun :)
Eikö se mennytkin niin, ettei teillä edes ollut homeita. Sulla on kamatkin käytössäsi. Joten älä nyt houraile niistä homeista enää. Mene töihin.
- altistukset kunniaan
ja sipperi sapperit käyttöön ja kansa tulee terveeksi. Kitos homeherkkä ja hänen mies.
- Homeherkkä
Mieheni on rakentanut Clarkin piirustusten mukaan vain kaksi zapperia. Toisen minulle ja toisen lähetin LAHJAKSI nisuiisulle. Jos nisuiisu väittää maksaneensa zapperista edes HANKITTUJEN KOMPONENTTIEN HINTAA mukaan lukien postituskulut, niin siitä vaan esittämään pankkitositetta. JA PISTE.
- naapurin varikset
Homeherkkä kirjoitti:
Mieheni on rakentanut Clarkin piirustusten mukaan vain kaksi zapperia. Toisen minulle ja toisen lähetin LAHJAKSI nisuiisulle. Jos nisuiisu väittää maksaneensa zapperista edes HANKITTUJEN KOMPONENTTIEN HINTAA mukaan lukien postituskulut, niin siitä vaan esittämään pankkitositetta. JA PISTE.
jos se kerran auttaa. Näitä voisi myydä vaikka hyvinvointituotteina kosteusvaurioista sairastuneille ja työpaikalla kaikilla voisi olla tämä käytössä, eihän lääkäreillä ole parempiakaan neuvoja auttaa sairastuneita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47427