Homeherkkä mikä on

zapperi?

Mihin se auttaa ja valmistaako miehesi niitä myyntiin?

9

498

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nisuiisu

      kosteusvaurio vaurioittaa erittäin pahoin immuunijärjestelmää, jonka seurauksena kaikki taudit ovat mahdollisia. Sinä sairastut herkästi esim. flunssaan, jonka joku on sinuun tartuttanut. Nyt kun käytät tätä zapperia, niin kehosi läpi ohjattu heikko 9 V määrättyä värähtelyä pitävä heikko sähkövirta tappaa tuon "ötökän". Näin säästyt infektiolta, vaikka immuunijärjestelmäsi olisi heikko. Tämä laite on selostettu Hulda Clarkin kirjassa "Hoito kaikkiin sairauksiin". Sitä aikaisemmin mainostettiin jopa TYHOSAn sivuilla, muuta pj. Tuula Nevala poisti sen, kun siirtyi TTL-astma leiriin. Tämä muuten tehoaa niihinkin, joilla on tämä väärästä rahasta ainakin vielä toistaiseksi käyvä TTL-TYHOSA-astma. Pekka Nikkola

      • Tilatkaa vaan täältä; "Hoito kaikkiin sairauksiin" tuhat volttia ja se on sillä sökö. No problems any more.


      • nisuiisu
        sanasinko kirjoitti:

        Tilatkaa vaan täältä; "Hoito kaikkiin sairauksiin" tuhat volttia ja se on sillä sökö. No problems any more.

        on 9 V eli laitteessa on samanlainen litteä patteri kuin palovaroittimissa. Kun tätä käyttää, voin lainata sanomaasi "no problems" ainakaan vähään aikaan. Ihmettelin, kun "homeherkkä" tivasi minun infektioitteni määrää ja hänen miehensä tehnyt minulle laitteen, joka estää infektiot. Kyllä hänen olisi pitänyt muistaa, että minulla on tuo laite. PN


      • PELASTETTU!
        nisuiisu kirjoitti:

        on 9 V eli laitteessa on samanlainen litteä patteri kuin palovaroittimissa. Kun tätä käyttää, voin lainata sanomaasi "no problems" ainakaan vähään aikaan. Ihmettelin, kun "homeherkkä" tivasi minun infektioitteni määrää ja hänen miehensä tehnyt minulle laitteen, joka estää infektiot. Kyllä hänen olisi pitänyt muistaa, että minulla on tuo laite. PN

        Waude mikä keksintö. Se estää siis, että immuunikadosta kärsivät eivät saa infektioita. Ja kaiken lisäksi olet väittänyt, että AIDS ei ole mitään kosteusvauriomikrobien myrkyistä saatuun immuunikatoon verrattuna. NYT ON SIIS AIDSKIN VOITETTU - PUHUMATTKAAN SIKAINFLUENSSISTA JA MUISTA....


      • nisuiisu kirjoitti:

        on 9 V eli laitteessa on samanlainen litteä patteri kuin palovaroittimissa. Kun tätä käyttää, voin lainata sanomaasi "no problems" ainakaan vähään aikaan. Ihmettelin, kun "homeherkkä" tivasi minun infektioitteni määrää ja hänen miehensä tehnyt minulle laitteen, joka estää infektiot. Kyllä hänen olisi pitänyt muistaa, että minulla on tuo laite. PN

        Liimaan meille kummallekin, sekä pojalle että minulle, palovaroittimet päähän, että päästäisiin jo tästä homeongelmasta... Ja nappia painamalla saadaan vielä kovemmat tehosteet aikaan. Kyllä pötkii homeet karkuun :)


      • ..............................
        sanasinko kirjoitti:

        Liimaan meille kummallekin, sekä pojalle että minulle, palovaroittimet päähän, että päästäisiin jo tästä homeongelmasta... Ja nappia painamalla saadaan vielä kovemmat tehosteet aikaan. Kyllä pötkii homeet karkuun :)

        Eikö se mennytkin niin, ettei teillä edes ollut homeita. Sulla on kamatkin käytössäsi. Joten älä nyt houraile niistä homeista enää. Mene töihin.


    • altistukset kunniaan

      ja sipperi sapperit käyttöön ja kansa tulee terveeksi. Kitos homeherkkä ja hänen mies.

      • Homeherkkä

        Mieheni on rakentanut Clarkin piirustusten mukaan vain kaksi zapperia. Toisen minulle ja toisen lähetin LAHJAKSI nisuiisulle. Jos nisuiisu väittää maksaneensa zapperista edes HANKITTUJEN KOMPONENTTIEN HINTAA mukaan lukien postituskulut, niin siitä vaan esittämään pankkitositetta. JA PISTE.


      • naapurin varikset
        Homeherkkä kirjoitti:

        Mieheni on rakentanut Clarkin piirustusten mukaan vain kaksi zapperia. Toisen minulle ja toisen lähetin LAHJAKSI nisuiisulle. Jos nisuiisu väittää maksaneensa zapperista edes HANKITTUJEN KOMPONENTTIEN HINTAA mukaan lukien postituskulut, niin siitä vaan esittämään pankkitositetta. JA PISTE.

        jos se kerran auttaa. Näitä voisi myydä vaikka hyvinvointituotteina kosteusvaurioista sairastuneille ja työpaikalla kaikilla voisi olla tämä käytössä, eihän lääkäreillä ole parempiakaan neuvoja auttaa sairastuneita.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe