Mitä muut varanotaarit saa palkkaa ?

Olen koulutukseltani varanotaari (aiempi tutkinto markkinointimerkonomi), työkokemusta 15 vuotta, josta tutkinnon suorittamisen jälkeen 8 vuotta. Saan 1800 € / kk, ja meidän firmassa ei tunneta yleiskorotuksia, sama liksa ollut 3 vuotta jonka ko firmassa olen ollut. Luottamusmiestä ei ole, ja firma ay- vastainen. Uuden työn hakeminen ei ole onnistunut, lienenkö jo liian vanha ( 35 v ). Vai onko palkkatoiveet pilvissä, kun ajattelen että vastuullisesta hommasta sitoutunut työntekijä saisi sentään vähintään 2000 € / kk..... Vai olenko täysin väärässä,että kokemus ja koulutus mitä palkassa merkitsee....
94034
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 9

Vanhimmat

mitä hommaa teet.

Eihän lakimieskään tienaa siivouksesta neljää tonnia kuukaudessa...

Äänestä
  • VAIHDA FIRMAA , PALKKASI ON KURJA....ÄLÄKÄ USKO NÄITÄ ÄÄRIOIKEISTOLAISÄLÄMÖLÖJÄ VERONKIERTÄJIÄ TÄLLÄ KOMMENTTIPALSTALLA

Äänestä

hoidan firman talousasiat kaikki ( verosuunnittelu, tilinpäätös), palkat yms, laatu- ja ympäristöasiat laatujärjestelmän ylläpito, viranomaisyhteydet,perinnät, oikeudelliset asiat jotenka kuvittelisin ainakin että ihan siivoojan hommia en sentään tee, vaikkakin omat roskikseni tosin tyhjennän !

Äänestä
  • Kun tuolla tavalla tankkaat. Tee työtä ja tulosta, älä täällä sivuilla itke liksaasi. Turha ajatella politrukkeja avuksesi. Niiden aika päättyi N-liiton romahduksen aikoihin myös Suomessa.
    Ole parempi kuin muut, yritä. Älä itkeskele vai oletko todella kumipää-varanotaari?

Äänestä

• kyllä mielestäni pitäisi olla jossain 2500-3000
    paikkeilla ellet sitten ole kioskissa töissä.
    miettisin kyllä vaihtoa... toinen akateeminen

Äänestä

• lähde kirjoitti:

kyllä mielestäni pitäisi olla jossain 2500-3000
    paikkeilla ellet sitten ole kioskissa töissä.
    miettisin kyllä vaihtoa... toinen akateeminen

tässä firmassa on työntekijöitä yli 50, että ihan nakkikioskista ei ole kyse. Kyllä olen hakenut muuta duunia, mutta totuus on se että näin pienellä paikkakunnalla ei muutenkaan ole työpaikkoja avoinna, saati että ihan valitsemaan asti pääsisi. Ja yh:na en mielellään hae töitä kauhean kaukaa - ) pitenee työpäivät liikaa...
    Toinen juttu: Ihmettelen ihmisiä joita toisten keskustelu ja kysely ärsyttää niin että heti tarttee olla haukkumassa. Ei ole pakko tulla näille sivuille ollenkaan, jos heti alkaa niin paljon ärsyttämään....

Äänestä

• SINUN TULISI SAADA 1800 NETTONA TUOSTA TYÖSTÄ....
    työntekijöillä tulisi olla luottamusmies....muutoin olette alipalkattuja

Äänestä

Itse olen ollut samalla koulutuksella n. 7 vuotta valtiolla avustavana ulosottomiehenä.
Palkka vaihtelee, koska se perustuu osittain (n. 60 %) perimispalkkioihin, jotka muodostuvat
perityista summistä. Keskipalkka on n. 3.800 € /kk brt. Koska työ on aika vapaata ja
valtion lomapolitiikka on kohtalainen, niin ei kai tässä syytä ole valittaa. Paikkoja
ainakin valtakunnallisesti on auki melkoisen useasti.

Äänestä
  • Noin vmäisestä hommasta tulee palkaa maksaakin tuon verran.....
    siinä kun kohtaa kaikenlaisia taatelintallaajia jotka jättävät laskunsa maksamasta

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Piksu kirjoitti:

Olen koulutukseltani varanotaari (aiempi tutkinto markkinointimerkonomi), työkokemusta 15 vuotta, josta tutkinnon suorittamisen jälkeen 8 vuotta. Saan 1800 € / kk, ja meidän firmassa ei tunneta yleiskorotuksia, sama liksa ollut 3 vuotta jonka ko firmassa olen ollut. Luottamusmiestä ei ole, ja firma ay- vastainen. Uuden työn hakeminen ei ole onnistunut, lienenkö jo liian vanha ( 35 v ). Vai onko palkkatoiveet pilvissä, kun ajattelen että vastuullisesta hommasta sitoutunut työntekijä saisi sentään vähintään 2000 € / kk..... Vai olenko täysin väärässä,että kokemus ja koulutus mitä palkassa merkitsee....

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu