Olen koulutukseltani varanotaari (aiempi tutkinto markkinointimerkonomi), työkokemusta 15 vuotta, josta tutkinnon suorittamisen jälkeen 8 vuotta. Saan 1800 € / kk, ja meidän firmassa ei tunneta yleiskorotuksia, sama liksa ollut 3 vuotta jonka ko firmassa olen ollut. Luottamusmiestä ei ole, ja firma ay- vastainen. Uuden työn hakeminen ei ole onnistunut, lienenkö jo liian vanha ( 35 v ). Vai onko palkkatoiveet pilvissä, kun ajattelen että vastuullisesta hommasta sitoutunut työntekijä saisi sentään vähintään 2000 € / kk..... Vai olenko täysin väärässä,että kokemus ja koulutus mitä palkassa merkitsee....
Mitä muut varanotaarit saa palkkaa ?
9
4025
Vastaukset
- siitä
mitä hommaa teet.
Eihän lakimieskään tienaa siivouksesta neljää tonnia kuukaudessa...VAIHDA FIRMAA , PALKKASI ON KURJA....ÄLÄKÄ USKO NÄITÄ ÄÄRIOIKEISTOLAISÄLÄMÖLÖJÄ VERONKIERTÄJIÄ TÄLLÄ KOMMENTTIPALSTALLA
- sama
hoidan firman talousasiat kaikki ( verosuunnittelu, tilinpäätös), palkat yms, laatu- ja ympäristöasiat laatujärjestelmän ylläpito, viranomaisyhteydet,perinnät, oikeudelliset asiat jotenka kuvittelisin ainakin että ihan siivoojan hommia en sentään tee, vaikkakin omat roskikseni tosin tyhjennän !
- Rentun Ruusu
Kun tuolla tavalla tankkaat. Tee työtä ja tulosta, älä täällä sivuilla itke liksaasi. Turha ajatella politrukkeja avuksesi. Niiden aika päättyi N-liiton romahduksen aikoihin myös Suomessa.
Ole parempi kuin muut, yritä. Älä itkeskele vai oletko todella kumipää-varanotaari? - lähde
kyllä mielestäni pitäisi olla jossain 2500-3000
paikkeilla ellet sitten ole kioskissa töissä.
miettisin kyllä vaihtoa... toinen akateeminen - sama
lähde kirjoitti:
kyllä mielestäni pitäisi olla jossain 2500-3000
paikkeilla ellet sitten ole kioskissa töissä.
miettisin kyllä vaihtoa... toinen akateeminentässä firmassa on työntekijöitä yli 50, että ihan nakkikioskista ei ole kyse. Kyllä olen hakenut muuta duunia, mutta totuus on se että näin pienellä paikkakunnalla ei muutenkaan ole työpaikkoja avoinna, saati että ihan valitsemaan asti pääsisi. Ja yh:na en mielellään hae töitä kauhean kaukaa - ) pitenee työpäivät liikaa...
Toinen juttu: Ihmettelen ihmisiä joita toisten keskustelu ja kysely ärsyttää niin että heti tarttee olla haukkumassa. Ei ole pakko tulla näille sivuille ollenkaan, jos heti alkaa niin paljon ärsyttämään.... - OPSERVER
SINUN TULISI SAADA 1800 NETTONA TUOSTA TYÖSTÄ....
työntekijöillä tulisi olla luottamusmies....muutoin olette alipalkattuja
- calvin
Itse olen ollut samalla koulutuksella n. 7 vuotta valtiolla avustavana ulosottomiehenä.
Palkka vaihtelee, koska se perustuu osittain (n. 60 %) perimispalkkioihin, jotka muodostuvat
perityista summistä. Keskipalkka on n. 3.800 € /kk brt. Koska työ on aika vapaata ja
valtion lomapolitiikka on kohtalainen, niin ei kai tässä syytä ole valittaa. Paikkoja
ainakin valtakunnallisesti on auki melkoisen useasti.- komments
Noin vmäisestä hommasta tulee palkaa maksaakin tuon verran.....
siinä kun kohtaa kaikenlaisia taatelintallaajia jotka jättävät laskunsa maksamasta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131218
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1191062- 132948
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten299763Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81676Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514