Mitä muut varanotaarit saa palkkaa ?

Piksu

Olen koulutukseltani varanotaari (aiempi tutkinto markkinointimerkonomi), työkokemusta 15 vuotta, josta tutkinnon suorittamisen jälkeen 8 vuotta. Saan 1800 € / kk, ja meidän firmassa ei tunneta yleiskorotuksia, sama liksa ollut 3 vuotta jonka ko firmassa olen ollut. Luottamusmiestä ei ole, ja firma ay- vastainen. Uuden työn hakeminen ei ole onnistunut, lienenkö jo liian vanha ( 35 v ). Vai onko palkkatoiveet pilvissä, kun ajattelen että vastuullisesta hommasta sitoutunut työntekijä saisi sentään vähintään 2000 € / kk..... Vai olenko täysin väärässä,että kokemus ja koulutus mitä palkassa merkitsee....

9

4025

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siitä

      mitä hommaa teet.

      Eihän lakimieskään tienaa siivouksesta neljää tonnia kuukaudessa...

      • VAIHDA FIRMAA , PALKKASI ON KURJA....ÄLÄKÄ USKO NÄITÄ ÄÄRIOIKEISTOLAISÄLÄMÖLÖJÄ VERONKIERTÄJIÄ TÄLLÄ KOMMENTTIPALSTALLA


    • sama

      hoidan firman talousasiat kaikki ( verosuunnittelu, tilinpäätös), palkat yms, laatu- ja ympäristöasiat laatujärjestelmän ylläpito, viranomaisyhteydet,perinnät, oikeudelliset asiat jotenka kuvittelisin ainakin että ihan siivoojan hommia en sentään tee, vaikkakin omat roskikseni tosin tyhjennän !

      • Rentun Ruusu

        Kun tuolla tavalla tankkaat. Tee työtä ja tulosta, älä täällä sivuilla itke liksaasi. Turha ajatella politrukkeja avuksesi. Niiden aika päättyi N-liiton romahduksen aikoihin myös Suomessa.
        Ole parempi kuin muut, yritä. Älä itkeskele vai oletko todella kumipää-varanotaari?


      • lähde

        kyllä mielestäni pitäisi olla jossain 2500-3000
        paikkeilla ellet sitten ole kioskissa töissä.
        miettisin kyllä vaihtoa... toinen akateeminen


      • sama
        lähde kirjoitti:

        kyllä mielestäni pitäisi olla jossain 2500-3000
        paikkeilla ellet sitten ole kioskissa töissä.
        miettisin kyllä vaihtoa... toinen akateeminen

        tässä firmassa on työntekijöitä yli 50, että ihan nakkikioskista ei ole kyse. Kyllä olen hakenut muuta duunia, mutta totuus on se että näin pienellä paikkakunnalla ei muutenkaan ole työpaikkoja avoinna, saati että ihan valitsemaan asti pääsisi. Ja yh:na en mielellään hae töitä kauhean kaukaa - ) pitenee työpäivät liikaa...
        Toinen juttu: Ihmettelen ihmisiä joita toisten keskustelu ja kysely ärsyttää niin että heti tarttee olla haukkumassa. Ei ole pakko tulla näille sivuille ollenkaan, jos heti alkaa niin paljon ärsyttämään....


      • OPSERVER

        SINUN TULISI SAADA 1800 NETTONA TUOSTA TYÖSTÄ....
        työntekijöillä tulisi olla luottamusmies....muutoin olette alipalkattuja


    • calvin

      Itse olen ollut samalla koulutuksella n. 7 vuotta valtiolla avustavana ulosottomiehenä.
      Palkka vaihtelee, koska se perustuu osittain (n. 60 %) perimispalkkioihin, jotka muodostuvat
      perityista summistä. Keskipalkka on n. 3.800 € /kk brt. Koska työ on aika vapaata ja
      valtion lomapolitiikka on kohtalainen, niin ei kai tässä syytä ole valittaa. Paikkoja
      ainakin valtakunnallisesti on auki melkoisen useasti.

      • komments

        Noin vmäisestä hommasta tulee palkaa maksaakin tuon verran.....
        siinä kun kohtaa kaikenlaisia taatelintallaajia jotka jättävät laskunsa maksamasta


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1218
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      119
      1062
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      132
      948
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      299
      763
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      676
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe