Mitä muut varanotaarit saa palkkaa ?

Olen koulutukseltani varanotaari (aiempi tutkinto markkinointimerkonomi), työkokemusta 15 vuotta, josta tutkinnon suorittamisen jälkeen 8 vuotta. Saan 1800 € / kk, ja meidän firmassa ei tunneta yleiskorotuksia, sama liksa ollut 3 vuotta jonka ko firmassa olen ollut. Luottamusmiestä ei ole, ja firma ay- vastainen. Uuden työn hakeminen ei ole onnistunut, lienenkö jo liian vanha ( 35 v ). Vai onko palkkatoiveet pilvissä, kun ajattelen että vastuullisesta hommasta sitoutunut työntekijä saisi sentään vähintään 2000 € / kk..... Vai olenko täysin väärässä,että kokemus ja koulutus mitä palkassa merkitsee....
94034
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 9

Vanhimmat

mitä hommaa teet.

Eihän lakimieskään tienaa siivouksesta neljää tonnia kuukaudessa...

Äänestä
  • VAIHDA FIRMAA , PALKKASI ON KURJA....ÄLÄKÄ USKO NÄITÄ ÄÄRIOIKEISTOLAISÄLÄMÖLÖJÄ VERONKIERTÄJIÄ TÄLLÄ KOMMENTTIPALSTALLA

Äänestä

hoidan firman talousasiat kaikki ( verosuunnittelu, tilinpäätös), palkat yms, laatu- ja ympäristöasiat laatujärjestelmän ylläpito, viranomaisyhteydet,perinnät, oikeudelliset asiat jotenka kuvittelisin ainakin että ihan siivoojan hommia en sentään tee, vaikkakin omat roskikseni tosin tyhjennän !

Äänestä
  • Kun tuolla tavalla tankkaat. Tee työtä ja tulosta, älä täällä sivuilla itke liksaasi. Turha ajatella politrukkeja avuksesi. Niiden aika päättyi N-liiton romahduksen aikoihin myös Suomessa.
    Ole parempi kuin muut, yritä. Älä itkeskele vai oletko todella kumipää-varanotaari?

Äänestä

• kyllä mielestäni pitäisi olla jossain 2500-3000
    paikkeilla ellet sitten ole kioskissa töissä.
    miettisin kyllä vaihtoa... toinen akateeminen

Äänestä

• lähde kirjoitti:

kyllä mielestäni pitäisi olla jossain 2500-3000
    paikkeilla ellet sitten ole kioskissa töissä.
    miettisin kyllä vaihtoa... toinen akateeminen