kellään tiedossa jotain projektia? Saunan kunnostusta, terassin maalausta tai jotain? Mökillä pitää ikkunanpieliä kunnostaa ja saunan terassia kyllästää. Sitten olis noita istutushommia uuden tien viereen. Jotain vähän näköesteeks.
Onko tänä kesänä
24
689
Vastaukset
pensasaita pitäisi laittaa..Kyllä sitä aina löytyy laitettavaa.Ei edes yksi kesä piisaa..:)
- Puhurix
sata yötä valvoisin.....
- Masse setä
Auton pohjaa pitäisi hiekkapuhaltaa ja tallin ovet maalata. Ja lahjat valmistaa ja pakettiin vielä pistää. Se on tontunt tehtävä.
- Puhurix
on tietysti hyvä tehdä etukäteen. Ajoissa.
- Adria
Olis saada kulkineen takuukorjaukset hoidetuksi ennen suven varsinaista turneeta.
- Puhurix
Mä tiesin et sä odotat turneeta.
- Adria
Puhurix kirjoitti:
Mä tiesin et sä odotat turneeta.
Et sä tiedät mitä mä venttaan.
- Puhurix
Adria kirjoitti:
Et sä tiedät mitä mä venttaan.
tästä ollu puhetta kuten mun mökistäkin.
- imalamaika
kiitos - tälle kesälle ei projekteja liene. Viime kesänä tein "japanilaistyylisen" takapiharakennelman (eli koko piha laatoille, havukasveja ja pensasaidat) eli tämä kesä menee vain kasvun ihmettä odotellessa... Pensasaidan toivon kasvavan vauhdilla, että naapuri lakkaisi nojaamasta väliaitaan aina kun laitan naamani pihalle (vaikka mukava naapuri onkin, niin silti haluaisin joskus olla ilman hänen seuraansa).
- Puhurix
on niiiiiin seurallisisa. Eikä ne sit ymmärrä ettei aina jaksais.
yksi isompi projekti on edessä tänä kesänä ja tuttavavn rakennustalkoisiin oon luvannut osallistua kykyjeni mukaan :)) jos en muuta osaa, niin huolehdin talkooväen muonituksesta.
- Puhurix
puuhaa. Toivottavasti kesä ei ole sateinen.
saunan ympärille lisää terassia tjn mutta mitä se terassin kyllästäminen on? oluella? :=)
- Puhurix
jollain kyllästysaineella. Osaavat varmaan rautakaupassa neuvoa.
meitillä toisen veneen kunnostus, siinä sitä menee paljon hiomapaperia ja kurkun kostuketta ;)
- Puhurix
se niinku meressä vai järvessä?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata1053068Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2141887- 1361829
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois561790Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641342- 951187
Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻831137- 581132
- 591117
- 67962