anne pohtamo

omathop

Anne Pohtamo on uskovainen "evankelista". Minäkin olisin mielelläni jos minullakin olisi yhtä varakas mies joka "sponsoroi" kaikkea. Anne Pohtamo on harrastanut "reiki-eneggiaa" parantamista josta hän myöhemmin kuulikin että pahat hengetnän ne siinä ovatkin ja lopetti jutun sikseen. Nyt kysyisinkin että onkohan kyseinen Anne Pohtamo (joka on kuulemma myös joku miss universum?) käynyt koskaan köyhien esim. Hurstin leipäjonossa tai Myllypurossa, nimittäin se jos mikä osoittaisi todellista USKOVAISUUTTA!

18

2253

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vähän julkisuudenkipeä

      Pitää ihan väkisin pysyä julkisuudessa. Ensin missinä ja sitten evankelistina. Haluavat olla julkisuudenvalokiilassa ja siihen ei sovi reppanoiden kanssa heilastelu.

      • Helluntaiseurakunnan jäsen

        Hellareihin voi kuulua vain jos on mustalainen. Valtaväestöön kuuluvalta edellytetään hyvää toimeentuloajamieluusti julkista asemaa. Köyhälistöä ei mielellään nähdä saleissa likaamassa temppelin mattoja.


      • äläpäs valehtele
        Helluntaiseurakunnan jäsen kirjoitti:

        Hellareihin voi kuulua vain jos on mustalainen. Valtaväestöön kuuluvalta edellytetään hyvää toimeentuloajamieluusti julkista asemaa. Köyhälistöä ei mielellään nähdä saleissa likaamassa temppelin mattoja.

        >>Hellareihin voi kuulua vain jos on mustalainen.>Valtaväestöön kuuluvalta edellytetään hyvää toimeentuloajamieluusti julkista asemaa. Köyhälistöä ei mielellään nähdä saleissa likaamassa temppelin mattoja.


      • vaan...
        Helluntaiseurakunnan jäsen kirjoitti:

        Hellareihin voi kuulua vain jos on mustalainen. Valtaväestöön kuuluvalta edellytetään hyvää toimeentuloajamieluusti julkista asemaa. Köyhälistöä ei mielellään nähdä saleissa likaamassa temppelin mattoja.

        luterilaisen Suomen Raamattuopiston evankelista. Tos uskova ja ihana ihminen, olen ollut tilaisuuksissa, joissa hän on ollut puhumassa, ja todennut, että aivan oikeata evankeliumia julistaa. Kateelliset lopettakoot panettelunsa!


      • vaan... kirjoitti:

        luterilaisen Suomen Raamattuopiston evankelista. Tos uskova ja ihana ihminen, olen ollut tilaisuuksissa, joissa hän on ollut puhumassa, ja todennut, että aivan oikeata evankeliumia julistaa. Kateelliset lopettakoot panettelunsa!

        Puhua osaa jokainen rahan eteen ja valmiita puheita saa, jos ei ole ulosantia itsellään. Se kielillä puhuminen on sitten toinen juttu. En pidä ketään joka istuu eturivissä tolella, aidosti uskovaisena. Jeesus puhui palvelemiseta, ihmeiden tekemisestä ja rakkauden (lähimmäisen rakkauden) tärkeydestä. Ei hän työntänyt luotaan ketään ei homoja ei lesboja, ei köyhiä, rumia, sairaita. Mutta nämä etupenkin uskovat...


      • ottoalli

        en usko että Anne Pohtamolla on julkisuudenkipeyttä.Jos tuon tason julkkis tulee puhujamatkallaan paikkakunnalle,niin luulempa että media on jo siellä kameroineen,nauhureineen,paikalla ja kenenkään tilaamatta. Muutoin Anne Pohtamo on hoitanut leiviskänsä ihan hienosti. Mietippä julkkisten arkea,kun ei ole virastoa,kahvilaa,ravintolaa,etteikö kaikki tunne. Hei,toihan on se Anne Pohtamo. Minä en kestäisi sellaista menoa.On ihan kiva olla tavis,jota kukaan ei huomioi erityisellä tavalla,ja saa liikkua vapaasti.Ketään ei kiinnosta menikö Ottoalli sinne vai tänne. Joten kiitetään Herraa,että ollaan vaan tällasia tavallisia sählääjiä.


      • ottoalli
        maagikko kirjoitti:

        Puhua osaa jokainen rahan eteen ja valmiita puheita saa, jos ei ole ulosantia itsellään. Se kielillä puhuminen on sitten toinen juttu. En pidä ketään joka istuu eturivissä tolella, aidosti uskovaisena. Jeesus puhui palvelemiseta, ihmeiden tekemisestä ja rakkauden (lähimmäisen rakkauden) tärkeydestä. Ei hän työntänyt luotaan ketään ei homoja ei lesboja, ei köyhiä, rumia, sairaita. Mutta nämä etupenkin uskovat...

        sillä eikö ole luonnollista ja järkevää,että tilaisuuden puhujat istuvat etupenkissä. Eikö myös Veikko Hursti puhujamatkoillaan istunut etupenkissä. Kyllä istui,mutta se ei tee hänestä ollenkaan huonompaa kristittyä,niinkuin sinä väität. Seurasin mielenkiinnolla kun paikallinen Lions klubi remontoi erään alkoholistin mökkiä.Muutaman päivän kuluttua kutsuttiin media paikalle ja kuvat juttujen kera lehteen. Näin toimivat nykyajan fariseukset. mutta kun kristityt toimivat hyväntekijöinä,niin valtaosa tekee sen vähin äänin. Jos soppaa jossain jaetaan,niin onhan se hyvä siitä tiedottaa että väki tietää tulla.


      • Anonyymi

        Uskon avullako ovat ihmisiä huijanneet. Pillu on kova sana. Anne huorasi maailmalla aikansa ei kelvannut oikeesti kellekkään vaan tuli häntä koipien välissä takas kyllä pillu on kova s@na


    • kyllä lehdestä

      kerran noin 1 1/2 vuotta sitten jotta Pohtamo kyllä oli varannut paikan reikikurssille, mutta loppumetreillä perui menonsa sinne vaikka olikin jo maksanut kurssin. Ja varoitteli samassa pakinassa henkimaailman olevan totta. Ehkä hän on ottanut vain hoitoja joltakulta?

    • Ei ole. Olen itse ollut useampana jouluna jakamassa messuhallissa ruokaa pöytiin ja koin siellä ihmeen. Kävin ennenkuin siitä tuli muoti-ilmiö eli 80-luvulla. Tässä se jouluihmeeni: olen todella tuhtia kokoa, mutta kun pujoittelin kahden täysinäisen tarjottimen kanssa pöytien välissä joissa tuolien selkänojien rako olin30cm niinmahduin siitä ja kevyesti. Yritin sitä järkeillä ja selvitellä itselleni... Muuten kaikki julkkikset jotka on hurahtaneet uskoon, ovat aloittaneet huipulta ja jääneet huipulle. Viki, Purtsi, etc

      • ihmisiä

        Niin, Jumala kutsuu ihmisiä kaikilta yhteiskunnan portailta eikä kaikki ole tarkoitettu syrjäytyneiden auttajiksi. Siellä ylätasollakin tarvitaan julistajia. Siellä erityisesti, jossa rahan valta on sokaissut ihmiset ja kuvitelma omasta kaikkivoipaisuudesta elää vahvana. Yleensä vaikkakaan ei aina Jumala laittaa itse kunkin sellaiseen työhön, josta ihmisellä on kokemusta ennestään.


      • olen huomannut,
        ihmisiä kirjoitti:

        Niin, Jumala kutsuu ihmisiä kaikilta yhteiskunnan portailta eikä kaikki ole tarkoitettu syrjäytyneiden auttajiksi. Siellä ylätasollakin tarvitaan julistajia. Siellä erityisesti, jossa rahan valta on sokaissut ihmiset ja kuvitelma omasta kaikkivoipaisuudesta elää vahvana. Yleensä vaikkakaan ei aina Jumala laittaa itse kunkin sellaiseen työhön, josta ihmisellä on kokemusta ennestään.

        että Jumala todellakin käyttää meitä sellaisissa tehtävissä, johon Hän on antanut valmiudet. Itselläni on paljon sairauksia, ja lähelleni on johdatettu useita ihmisiä, joilla on samanlaisia ongelmia. Omien kokemusteni kautta olen ymmärtänyt heitä ja olen saanut olla heitä tukemassa. Esimerkiksi masennus on sellainen sairaus, jota ei voi ymmärtää, ellei sitä ole itse kokenut.


      • Aritta
        olen huomannut, kirjoitti:

        että Jumala todellakin käyttää meitä sellaisissa tehtävissä, johon Hän on antanut valmiudet. Itselläni on paljon sairauksia, ja lähelleni on johdatettu useita ihmisiä, joilla on samanlaisia ongelmia. Omien kokemusteni kautta olen ymmärtänyt heitä ja olen saanut olla heitä tukemassa. Esimerkiksi masennus on sellainen sairaus, jota ei voi ymmärtää, ellei sitä ole itse kokenut.

        samaa puoleensa. Se on kosminen laki, ei Jumala.


    • sunnyriver

      Ei uskon mitta ole se, että hyvinvoiva ihminen menee leipäjonoon ja vie tarvitsevien leivän.

    • Hanna

      Sinun oma tulkintasi uskon todellisuudesta. Ei kaikki leipäjonossa parveilevat ole usovaisia eikä monetkaan rikkaat ja kauniit seuraa Jeesusta Kristusta. Ei minullakaan ole ponsoroimassa rikasta miestä uskoni asioissa enkä omista paljoakaan, mutta evankeliumia tahdon julistaa ja vain Jumala tekee elämästä elämisen arvoisen ja sydämestä onnellisen.

      • Julkikset uskoon!

        Olen helluntailainen käyn leipäjonossa,en kuuluisuus!!Olen syntinen ja kadotettu olisin ilman Jeesusta!
        Mikä pännii??Jeesujselle kelpaa julkikset rikkaat,niin kuin ei julkikset ja köyhät!!Sehän olisi hienoa,jos ihmiset,jotka on synnin ja p¤¤¤¤leen rääkkämiä tulisi uskoon.Missejä urheilijoita laulajia politiikkoja ja taiteenalan ihmisiä.Uskon,että Pohtamolla ei ole mitään rimaa,etteikö vois käydä stadin leipäjonossa ja tuskin Hursti olisi vastaan.(kateus on synti)Iloitaan Annesta,että on uskossa ja evankelistana.Rukoillaan evankeliuminmenestystä ja jos menestyy muutenkin,ei se synti ole!!!


    • Anonyymi

      Anne huorasi aikansa ja hölmö ukko otti takas kyllä pillulla on kova vaikutus. Tyhmä mies. Onko mies koko aika elättänyt naisensa. Pillumaniaaaaaaa

    • Anonyymi

      Jos noin huoraava nainen huijaa ihmisiä niin olkas varovaisia

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8176
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2519
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2233
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1899
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1644
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1469
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1435
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1379
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1153
    Aihe