anne pohtamo

omathop

Anne Pohtamo on uskovainen "evankelista". Minäkin olisin mielelläni jos minullakin olisi yhtä varakas mies joka "sponsoroi" kaikkea. Anne Pohtamo on harrastanut "reiki-eneggiaa" parantamista josta hän myöhemmin kuulikin että pahat hengetnän ne siinä ovatkin ja lopetti jutun sikseen. Nyt kysyisinkin että onkohan kyseinen Anne Pohtamo (joka on kuulemma myös joku miss universum?) käynyt koskaan köyhien esim. Hurstin leipäjonossa tai Myllypurossa, nimittäin se jos mikä osoittaisi todellista USKOVAISUUTTA!

18

2616

Vastaukset 18

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vähän julkisuudenkipeä

Pitää ihan väkisin pysyä julkisuudessa. Ensin missinä ja sitten evankelistina. Haluavat olla julkisuudenvalokiilassa ja siihen ei sovi reppanoiden kanssa heilastelu.

• Helluntaiseurakunnan jäsen

Hellareihin voi kuulua vain jos on mustalainen. Valtaväestöön kuuluvalta edellytetään hyvää toimeentuloajamieluusti julkista asemaa. Köyhälistöä ei mielellään nähdä saleissa likaamassa temppelin mattoja.

• äläpäs valehtele
        Helluntaiseurakunnan jäsen kirjoitti:

Hellareihin voi kuulua vain jos on mustalainen. Valtaväestöön kuuluvalta edellytetään hyvää toimeentuloajamieluusti julkista asemaa. Köyhälistöä ei mielellään nähdä saleissa likaamassa temppelin mattoja.

>>Hellareihin voi kuulua vain jos on mustalainen.>Valtaväestöön kuuluvalta edellytetään hyvää toimeentuloajamieluusti julkista asemaa. Köyhälistöä ei mielellään nähdä saleissa likaamassa temppelin mattoja.

• vaan...
        Helluntaiseurakunnan jäsen kirjoitti:

luterilaisen Suomen Raamattuopiston evankelista. Tos uskova ja ihana ihminen, olen ollut tilaisuuksissa, joissa hän on ollut puhumassa, ja todennut, että aivan oikeata evankeliumia julistaa. Kateelliset lopettakoot panettelunsa!

• vaan... kirjoitti:

luterilaisen Suomen Raamattuopiston evankelista. Tos uskova ja ihana ihminen, olen ollut tilaisuuksissa, joissa hän on ollut puhumassa, ja todennut, että aivan oikeata evankeliumia julistaa. Kateelliset lopettakoot panettelunsa!

Puhua osaa jokainen rahan eteen ja valmiita puheita saa, jos ei ole ulosantia itsellään. Se kielillä puhuminen on sitten toinen juttu. En pidä ketään joka istuu eturivissä tolella, aidosti uskovaisena. Jeesus puhui palvelemiseta, ihmeiden tekemisestä ja rakkauden (lähimmäisen rakkauden) tärkeydestä. Ei hän työntänyt luotaan ketään ei homoja ei lesboja, ei köyhiä, rumia, sairaita. Mutta nämä etupenkin uskovat...

• ottoalli

en usko että Anne Pohtamolla on julkisuudenkipeyttä.Jos tuon tason julkkis tulee puhujamatkallaan paikkakunnalle,niin luulempa että media on jo siellä kameroineen,nauhureineen,paikalla ja kenenkään tilaamatta. Muutoin Anne Pohtamo on hoitanut leiviskänsä ihan hienosti. Mietippä julkkisten arkea,kun ei ole virastoa,kahvilaa,ravintolaa,etteikö kaikki tunne. Hei,toihan on se Anne Pohtamo. Minä en kestäisi sellaista menoa.On ihan kiva olla tavis,jota kukaan ei huomioi erityisellä tavalla,ja saa liikkua vapaasti.Ketään ei kiinnosta menikö Ottoalli sinne vai tänne. Joten kiitetään Herraa,että ollaan vaan tällasia tavallisia sählääjiä.

• ottoalli
        maagikko kirjoitti:

Puhua osaa jokainen rahan eteen ja valmiita puheita saa, jos ei ole ulosantia itsellään. Se kielillä puhuminen on sitten toinen juttu. En pidä ketään joka istuu eturivissä tolella, aidosti uskovaisena. Jeesus puhui palvelemiseta, ihmeiden tekemisestä ja rakkauden (lähimmäisen rakkauden) tärkeydestä. Ei hän työntänyt luotaan ketään ei homoja ei lesboja, ei köyhiä, rumia, sairaita. Mutta nämä etupenkin uskovat...

sillä eikö ole luonnollista ja järkevää,että tilaisuuden puhujat istuvat etupenkissä. Eikö myös Veikko Hursti puhujamatkoillaan istunut etupenkissä. Kyllä istui,mutta se ei tee hänestä ollenkaan huonompaa kristittyä,niinkuin sinä väität. Seurasin mielenkiinnolla kun paikallinen Lions klubi remontoi erään alkoholistin mökkiä.Muutaman päivän kuluttua kutsuttiin media paikalle ja kuvat juttujen kera lehteen. Näin toimivat nykyajan fariseukset. mutta kun kristityt toimivat hyväntekijöinä,niin valtaosa tekee sen vähin äänin. Jos soppaa jossain jaetaan,niin onhan se hyvä siitä tiedottaa että väki tietää tulla.

• Anonyymi

Uskon avullako ovat ihmisiä huijanneet. Pillu on kova sana. Anne huorasi maailmalla aikansa ei kelvannut oikeesti kellekkään vaan tuli häntä koipien välissä takas kyllä pillu on kova s@na

• kyllä lehdestä

kerran noin 1 1/2 vuotta sitten jotta Pohtamo kyllä oli varannut paikan reikikurssille, mutta loppumetreillä perui menonsa sinne vaikka olikin jo maksanut kurssin. Ja varoitteli samassa pakinassa henkimaailman olevan totta. Ehkä hän on ottanut vain hoitoja joltakulta?

• Ei ole. Olen itse ollut useampana jouluna jakamassa messuhallissa ruokaa pöytiin ja koin siellä ihmeen. Kävin ennenkuin siitä tuli muoti-ilmiö eli 80-luvulla. Tässä se jouluihmeeni: olen todella tuhtia kokoa, mutta kun pujoittelin kahden täysinäisen tarjottimen kanssa pöytien välissä joissa tuolien selkänojien rako olin30cm niinmahduin siitä ja kevyesti. Yritin sitä järkeillä ja selvitellä itselleni... Muuten kaikki julkkikset jotka on hurahtaneet uskoon, ovat aloittaneet huipulta ja jääneet huipulle. Viki, Purtsi, etc

• ihmisiä

Niin, Jumala kutsuu ihmisiä kaikilta yhteiskunnan portailta eikä kaikki ole tarkoitettu syrjäytyneiden auttajiksi. Siellä ylätasollakin tarvitaan julistajia. Siellä erityisesti, jossa rahan valta on sokaissut ihmiset ja kuvitelma omasta kaikkivoipaisuudesta elää vahvana. Yleensä vaikkakaan ei aina Jumala laittaa itse kunkin sellaiseen työhön, josta ihmisellä on kokemusta ennestään.

• olen huomannut,
        ihmisiä kirjoitti:

Niin, Jumala kutsuu ihmisiä kaikilta yhteiskunnan portailta eikä kaikki ole tarkoitettu syrjäytyneiden auttajiksi. Siellä ylätasollakin tarvitaan julistajia. Siellä erityisesti, jossa rahan valta on sokaissut ihmiset ja kuvitelma omasta kaikkivoipaisuudesta elää vahvana. Yleensä vaikkakaan ei aina Jumala laittaa itse kunkin sellaiseen työhön, josta ihmisellä on kokemusta ennestään.

että Jumala todellakin käyttää meitä sellaisissa tehtävissä, johon Hän on antanut valmiudet. Itselläni on paljon sairauksia, ja lähelleni on johdatettu useita ihmisiä, joilla on samanlaisia ongelmia. Omien kokemusteni kautta olen ymmärtänyt heitä ja olen saanut olla heitä tukemassa. Esimerkiksi masennus on sellainen sairaus, jota ei voi ymmärtää, ellei sitä ole itse kokenut.

• Aritta
        olen huomannut, kirjoitti:

että Jumala todellakin käyttää meitä sellaisissa tehtävissä, johon Hän on antanut valmiudet. Itselläni on paljon sairauksia, ja lähelleni on johdatettu useita ihmisiä, joilla on samanlaisia ongelmia. Omien kokemusteni kautta olen ymmärtänyt heitä ja olen saanut olla heitä tukemassa. Esimerkiksi masennus on sellainen sairaus, jota ei voi ymmärtää, ellei sitä ole itse kokenut.

samaa puoleensa. Se on kosminen laki, ei Jumala.

• sunnyriver

Ei uskon mitta ole se, että hyvinvoiva ihminen menee leipäjonoon ja vie tarvitsevien leivän.

• Hanna

Sinun oma tulkintasi uskon todellisuudesta. Ei kaikki leipäjonossa parveilevat ole usovaisia eikä monetkaan rikkaat ja kauniit seuraa Jeesusta Kristusta. Ei minullakaan ole ponsoroimassa rikasta miestä uskoni asioissa enkä omista paljoakaan, mutta evankeliumia tahdon julistaa ja vain Jumala tekee elämästä elämisen arvoisen ja sydämestä onnellisen.

• Julkikset uskoon!

Olen helluntailainen käyn leipäjonossa,en kuuluisuus!!Olen syntinen ja kadotettu olisin ilman Jeesusta!
        Mikä pännii??Jeesujselle kelpaa julkikset rikkaat,niin kuin ei julkikset ja köyhät!!Sehän olisi hienoa,jos ihmiset,jotka on synnin ja p¤¤¤¤leen rääkkämiä tulisi uskoon.Missejä urheilijoita laulajia politiikkoja ja taiteenalan ihmisiä.Uskon,että Pohtamolla ei ole mitään rimaa,etteikö vois käydä stadin leipäjonossa ja tuskin Hursti olisi vastaan.(kateus on synti)Iloitaan Annesta,että on uskossa ja evankelistana.Rukoillaan evankeliuminmenestystä ja jos menestyy muutenkin,ei se synti ole!!!

• Anonyymi

Anne huorasi aikansa ja hölmö ukko otti takas kyllä pillulla on kova vaikutus. Tyhmä mies. Onko mies koko aika elättänyt naisensa. Pillumaniaaaaaaa

• Anonyymi

Jos noin huoraava nainen huijaa ihmisiä niin olkas varovaisia

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä on mietteissäsi

Tänään?
      Ikävä
      71
      830
    2. En olis uskonu

et kuulut tollaseen porukkaan
      Ikävä
      113
      779
    3. Mikä on hulluinta?

Mitä ikäväsi kohde on tehnyt?
      Ikävä
      37
      706
    4. Meiltä löytyy kyllä älliä

Vai mitä oot mieltä...
      Ikävä
      134
      700
    5. En haluaisi sanoa tätä

Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari
      Ikävä
      40
      609
    6. Et taida olla ihan varma

Päätöksestäsi?
      Ikävä
      70
      607
    7. Miltä tuntuu

olla erossa kaivatustasi?
      Ikävä
      28
      508
    8. Vasemmiston aloite

Pyhäjärvellä, ihan hyvä aloite. Toteutus ja puhdistus pitäisi alkaa ihan omasta pesästä. Näkeehän tuon sokeakin mitä ja
      Pyhäjärvi
      58
      493
    9. Koska Sofia kertoo totuuden, että ovat eroneet miljonääri miehen kanssa?

Eikö olisi hänelle itselleen helpotus, kun voisi kertoa totuuden. Miksi salata asiaa ja pitkittää sitä harmaan tulevaisu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      142
      492
    10. Onko suhtautuminen kaivattusi

Fyysiseen vetovoimaan muuttunut? Jos, mihin suuntaan? Tunnetko enemmän vai vähemmän vetoa häneen fyysisesti kuin silloin
      Ikävä
      35
      468
    11. Tunnistan mun rakkaan

Kirjoituksen heti kun se on täällä. Mä vaan tiedän sen ja tunnen 🤗
      Ikävä
      69
      455
    12. Muistelen lämmöllä

Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti
      Ikävä
      43
      439
    13. Miksi vihainen

Miksi olet vihainen mulle?
      Ikävä
      41
      432
    14. Ajattelitko ikinä pyytää anteeksi?

Tiedät kyllä mistä.
      Ikävä
      62
      432
    15. Tyrkytät ittees liian

tasokkaille :)
      Ikävä
      45
      423
    16. Maajussille morsian: Farmiviikon voittajat ja häviäjät - Itkua ja pettymystä ei salattu

Maajussille morsian -suosikkisarjassa farmiviikolla selviää, onko ilmassa "sitä jotakin". Rakkauden etsintä on täynnä i
      Maajussille morsian
      0
      422
    17. Hei, alettaisko oleen yhdessä?

Miltä tuntuisi jos joku ihminen josta tykkäät sanoisi haluavansa yhteen asumaan? Ajattelisitko menettäväsi vapauden, pys
      Sinkut
      73
      414
    18. Näyttää siltä ettet edes sinä.

Kukaan ei uskalla kohdata aitoa ja syvää sielun rakkautta. Hyvin harvat vain. Ihmisten on turha tavoitella sitä oikeaa
      Ikävä
      30
      408
    19. Miten oletkin noin

osaamaton kaikin tavoin :)
      Ikävä
      35
      408
    20. Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi

Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks
      Ikävä
      59
      395
    Aihe