Kävin nenäleikkauksessa ja luu nenän sivulla(jota piti muokata) näyttää samanlaiselta kuin ennen leikkausta. Osaako kukaan sanoa että voiko luu olla turvoksissa ja muutoksen näkee vasta myöhemmin?
Turpoaako luu
3
722
Vastaukset
- -----
Luu ei voi turvota, mutta onhan siinä luun päällä ja ympärillä ihoa ja kudosta, joka voi turvota. Leikkauksessa nenä saa sellaista kyytiä, että turvotusta esiintyy poskillakin, ympäri kasvoja. Eli älä sure, turvotusta se on.
- normaalilta
Minusta kuullostaa pehmytkudososan turvotukselta. Erityisesti, jos leikkauksesta on aika vähän aikaa, tuo kuuluu asiaan. Luun päällä oleva ihokerros ja sen alainen kudos turpoavat käsittelyn seurauksena, jolloin sinusta näyttää siltä, että luu olisi edelleen samassa muodossa kuin ennen leikkausta.
- Anonyymi
Lääkärit poistukaa toisen id, seuranta pääsee oppimisen alkuun alkaa IVA syöttö,Timo Roimela Kalevi Kekkonen Pekka.
Rikos
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1113607
- 643232
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342714- 832533
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422154- 972113
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121716