jolla ei ole mitään merkitystä minkään asian kannalta. Lopettakaa typerä vouhottaminen Norjan viisuista.
Vastaukset 4
- pärjätä
Onhan se tosi typerää kun Suomi ei voita. Toista oli lordin aikaan. Silloin viisut oli todella tärkeä tapahtuma.
Euroviisut on nykyään varsin heikko tasoinen tapahtuma. viime aikoina ei ole tullut juurikaan menestysbiisejä viisuista. Oikeastaa 2000-luvulla vain lordin kappale on edes hieman menestynyt . No ehkä tällä norjan Alexander Rybakin biisillä on mahdollisuus myös menestyä. 70-luvulla kaikki viisuvoittajat olivat kesän menestys hittejä, entä nyt. Koko vuosikymmenellä vain kaksi jonkinlaista menestystä. siinä kaikki ja se se siitä tasosta.
- melko outoa
Melko outoa, että kansa hyväksyy, että Yle ja muut yleisradiota kautta euroopan maksattavat vuosittaisen kevään henkilöstöjuhlansa kansalla. Eihän noista viisuista ole iloa kuin niille, jotka pääsevät paikanpäälle bilettämään!
- tulipahan mieleen
kun on niin outuoa, niin onhan tällä kuitenkin euroopassa vissiinkin eniten katsojia, joten muutamaa ihmistä tuntuu juhlat kiinnostavan :) meillä ainakin oli lauantaina kivat juhlat, yhtä kivat olleet aina pärjäsi suomi tai ei :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta632902- 951176
Kysymys miehille ...
Kertokaapas miehet, että miksi monille miehille on niin hirveän tärkeää määritellä mitä mies saa tehdä ja mitä ei ja mil3141130Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli
Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii3501071Itsensäpaljastelija
Mikä juttu tämä nyt on. Ulkomaalainen ahdistelee naisia simpsiöllä Ei pysty lukea Lapuansanomista juttua loppuun asti. O621011Ttp:llä kuontalot ojennukseen
Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste77883- 73796
- 90745
Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut
Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty63728- 33673