Kyllikki Saari !

Ihmettelijä

Niin...tuosta murhasta on aikaa.
Sitä tekijää ei kai sitten löytynyt?

Jumaliste jos se tyyppi on elossa ja säilyttää salaisuuttaan hautaan asti...

Luulis yö unien menevän...

17

2401

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • leijona-74

Joo ei ole löytynyt eikä öitään nukkunut, toivottavasti!
      Olihan niillä epäilty mut ei tarpeeksi näyttöä. Varmaan jo haudattu salaisuuksineen.

• mies savosta

Ellei tule tekijä tunnontuskiinsa kuolinvuoteellaan yrittäen näin välttää tulikuumaan helvettiin joutumisen.

Tiedä mikä sekopää sekin on ollut? On kyllä tuo Kyllikki Saaren murha yksi historiamme mielenkiintoisimpia tapuksia.

• Moron

tunnustaa?

• mies savosta
        Moron kirjoitti:

tunnustaa?

Mutta tuollaiseen en ole vajonnut sentään minäkään.

Kyllikki Saarihan murhattiin Isojoella vuonna 1953, jolloin savon tuhma setä ei ollut edes syntynyt.

Ellet rupea sitten syyttämään, että tein sen edellisessä elämässäni, MORON?

• Moron
        mies savosta kirjoitti:

Mutta tuollaiseen en ole vajonnut sentään minäkään.

Kyllikki Saarihan murhattiin Isojoella vuonna 1953, jolloin savon tuhma setä ei ollut edes syntynyt.

Ellet rupea sitten syyttämään, että tein sen edellisessä elämässäni, MORON?

Kuten sanotaan, syyllinen on joko hovimestari tai äänekkäimmin spekuloiva.

• mies savosta
        Moron kirjoitti:

Kuten sanotaan, syyllinen on joko hovimestari tai äänekkäimmin spekuloiva.

Voipi muuten olla mahdollista :-DD

• Ilmotelkaa:D

Asun Isojoella ja Kyllikki Saari murhattiin 500 metriä kodistani.
      Jos tiedätte jotai mistä löytäisin hänestä kuvia tai kiinnostavia juttuja niin ilmoitelkaa.

• Haluamaasi tietoa!

Itse olen saanut paljon tietoa Kyllikin tapauksesta lukemalla vanhoja mikrofilmejä kirjastossa vuodelta 1953.. JOs asut helsingissä on Pasilan kirjastossa mahdollisuus lukea mikrofilmejä. Lisäksi kirjastossa vanha kirja Murha ei vanhene koskaan. Tekijä: Aake Jermo. Minulla on lisäksi itselläni harvinainen teos Kyllikki Saaren arvoitus vuodelta 1981. Voin pientä korvausta vastaan ottaa kopioita kirjasta jos haluat.. terveisin: Päivi

• Sakira
        Haluamaasi tietoa! kirjoitti:

Itse olen saanut paljon tietoa Kyllikin tapauksesta lukemalla vanhoja mikrofilmejä kirjastossa vuodelta 1953.. JOs asut helsingissä on Pasilan kirjastossa mahdollisuus lukea mikrofilmejä. Lisäksi kirjastossa vanha kirja Murha ei vanhene koskaan. Tekijä: Aake Jermo. Minulla on lisäksi itselläni harvinainen teos Kyllikki Saaren arvoitus vuodelta 1981. Voin pientä korvausta vastaan ottaa kopioita kirjasta jos haluat.. terveisin: Päivi

En asu Helsingissä vaan Isojoella.. Kyllikki Saaren suohauta on kodistani 3 kilometrin päässä.
        Itse tapahtuma paikka puolen kilometrin päässä.

• Sakira
        Haluamaasi tietoa! kirjoitti:

On se omituista ku tämmösellä pikkupaikkakunnallaki on jotai tapahtunu..

• Kotipaikka
        Sakira kirjoitti:

En asu Helsingissä vaan Isojoella.. Kyllikki Saaren suohauta on kodistani 3 kilometrin päässä.

Kirjoitat vähän oudosti!
        Jos suohauta on kolmen kilometrin päässä sinun asuinpaikasta niin myöskin murhapaikka on yhtä kaukana!!
        Vai onko Kyllikki murhattu jossakin muualla?
        Mitä sinä tarkoitat??

• Missä sitten?
        Sakira kirjoitti:

Jos olet oikeassa ja puhut totuutta niin tämä kuuluisa rikos saa aivan uuden käänteen!!
        Sinä kirjoitat että murhapaikka on puolen kilometrin ja suohauta kolmen kilometrin päässä sinun asuinpaikasta.
        Asutko Heikkilänjoella, Möykyssä vai Pettukylässä?
        Jos Heikkilänjoella niin asut lähellä Kyllikin kotia.
        Sama koskee Möykkyä.
        Sinun nimimerkistä voi löytää mielenkiintoisen nimen: SAARIK jos sitä vähän muokkaa!!
        Onko se sattuma vai vihje?
        Seuraava kysymys:
        Miten ruumis tuotiin suohaudalle ja koska?
        Autolla vai hevosella?
        Maanantaina vai tiistaina?
        Samoin koska tuotiin pyörä, kenkä ja näre?
        Vastaa näihin kysymyksiin ja olet Suomen kuuluisin henkilö!!!

• Sakira

Kyllä murhaaja on saatu selville, mutta sekin on jo kuollut..
      En muista kuka se oli..
      Asun itte Isojoella
      Se tapahtui puolikilometriä kodistani..xD

• ratkaisu22

Puoli kilometriä on lyhyt matka.
        Olen itse käynyt suohaudalla ja minun laskujeni mukaan lähimpään taloon on noin kilometri.
        Mutta ei se ole niin tärkeää.
        Tärkeämpää on se että nyt on löytynyt silminnäkijä joka kertoo että maanantaina 18/5-53, siis seuraavana päivänä oli hän nähnyt kolme miestä,yksi vanhempi ja kaksi nuorempaa tarkkailevan tien reunaa juuri sillä kohdalla mistä Kyllikki löydettiin metsästä myöhemmin syksyllä.
        He olivat kääntyneet takaisin Heikkilänjoen suuntaan.
        Mitä he olivat etsimässä?
        He eivät ole kertoneet poliisille että he olivat siellä maanantaina.
        Kyllikki ilmoitettiin kadonneeksi tiistaina illalla.
        Ainoa mahdollisuus minun mielestäni on että he tutkivat oliko jäänyt jälkiä edellisiltana siis sunnuntaina 17/5.
        Tämä henkilö joka kertoi minulle tunsi kaikki kolme.
        Keskusrikospoliisi on saanut heidän nimensä.
        Tällä palstalla niitä ei voi julkaista.
        Jos kerran asut Isojoella niin sinähän voit käydä haastattelemassa niitä henkilöitä jotka muistavat ja tietävät asiasta.
        Muunmuassa Kyllikin veli Kalevi asuu aivan lähellä meijärinristeystä.
        Hänellä on uusi komea talo siellä.
        Hän jos kukaan muistaa tapauksen.

• Sakira
        ratkaisu22 kirjoitti:

Puoli kilometriä on lyhyt matka.
        Olen itse käynyt suohaudalla ja minun laskujeni mukaan lähimpään taloon on noin kilometri.
        Mutta ei se ole niin tärkeää.
        Tärkeämpää on se että nyt on löytynyt silminnäkijä joka kertoo että maanantaina 18/5-53, siis seuraavana päivänä oli hän nähnyt kolme miestä,yksi vanhempi ja kaksi nuorempaa tarkkailevan tien reunaa juuri sillä kohdalla mistä Kyllikki löydettiin metsästä myöhemmin syksyllä.
        He olivat kääntyneet takaisin Heikkilänjoen suuntaan.
        Mitä he olivat etsimässä?
        He eivät ole kertoneet poliisille että he olivat siellä maanantaina.
        Kyllikki ilmoitettiin kadonneeksi tiistaina illalla.
        Ainoa mahdollisuus minun mielestäni on että he tutkivat oliko jäänyt jälkiä edellisiltana siis sunnuntaina 17/5.
        Tämä henkilö joka kertoi minulle tunsi kaikki kolme.
        Keskusrikospoliisi on saanut heidän nimensä.
        Tällä palstalla niitä ei voi julkaista.
        Jos kerran asut Isojoella niin sinähän voit käydä haastattelemassa niitä henkilöitä jotka muistavat ja tietävät asiasta.
        Muunmuassa Kyllikin veli Kalevi asuu aivan lähellä meijärinristeystä.
        Hänellä on uusi komea talo siellä.
        Hän jos kukaan muistaa tapauksen.

Tiedän sen talon. Se on aivan lähellä kotiani.
        Mistä päin sinä sitten olet kotoisin?
        Tai mihnä asut nykyään?

• totuus22
        Sakira kirjoitti:

Tiedän sen talon. Se on aivan lähellä kotiani.
        Mistä päin sinä sitten olet kotoisin?
        Tai mihnä asut nykyään?

Olen sanomalehtimies Satakunnasta , noin 50 kilometriä Isojoelta.
        Olen haastatellut henkilöitä jotka asuivat siihen aikaan Isojoella ja asuvat vieläkin.
        Viimeisen vietin sain toukokuussa joka oli aika karmeaa pilaa!!
        Joku oli käynyt suohaudalla ja löytänyt naisten alushousut noin 20 metrin päästä suohaudan polun varrelta!!
        Ne ei tietenkään olleet Kyllikin vaikka ne on myös kateissa, mutta minun mielestä se on hirvittävää pilaa että joku tahallaan jättää ne sinne mistä ne varmasti löydetään.
        Suohaudalla on kävijöitä varmasti satoja joka vuosi.
        Vai onko niin että syyllinen haluaa keventää omaatuntoaan?
        Tämä henkilö otti kuvan digikameralla ja hän lupasi lähettää sen minulle.
        Uskomattoman julmaa pilaa!!

• Ihmettelijä222

Kyllä on sinulla huono muisti kun et muista murhaajan nimeä!!
        Taitaa olla niin että et halua muistaa, liian läheinen henkilö!!??
        Kuollut on mutta sukulaiset elävät!!
        Yritähän muistella kuka hän oli niin pääset historian kirjoille!!
        Minullakin on omat epäilykset ja johtolangat.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      50
      2234
    2. Aavistatko että moni tietää

Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut
      Ikävä
      82
      922
    3. Yritin saada

Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.
      Ikävä
      11
      904
    4. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      24
      889
    5. Onko vielä

mahdollista nähdä?
      Rakkaus ja rakastaminen
      68
      863
    6. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      51
      831
    7. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      118
      819
    8. Kronikat..

Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu
      Imatra
      9
      753
    9. Täällä istun ja mietin

Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu
      Ikävä
      49
      749
    10. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      22
      733
    Aihe