Toivotan vain....

Cynthia1

Hyvää päivää itse kullekkin. :)) Elämässä kerääntyy risukasoja..ja kun se kasa on oikein suuri,niin ystävät lohduttavat ..."paistaa se aurinko sunkin risukasaan ennenpitkää".. Usein sitä on niin menettänyt uskonsa,että ajattelee,et ei se kyllä mun kasaan paista ikinä :( Mutta mutta....ihminen on erehtyväinen.. :) Kaikkea yllättävää voikin sattua ;)) Mulla..se risukasa on edelleen suuri..mutta näen jo auringon säteet..Ei se ihan kokonaan ole "perille asti" päässy paistamaan,mutta sen verran kuitenkin,että lämmittää niin mukavasti :)) Mä usein oon linkittäny kaipuu-aiheisia kipaleita..Jospa nyt laittaísin hiukan iloisempaa musaa :)) Nautitaan kesän(kin) lämmöstä,eiks jee??? :)) Tarja..ollu aina yks mun suosikki artisteista :) http://www.youtube.com/watch?v=hM-IODJvexY&feature=related Tarja Lunnas - Naurus sun,Katseesi sun -

13

607

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mikhaildenisov

hyvää päivän jatkoo sullekki!

• Cynthia1

tai nyt jo pitäisi iltaa toivottaa..Samapa tuo... Iloinen mieli ja hymy herkässä..Kiva :)

• selviää sisulla ja oksa kerrallaan. Ne pienet auringon pilkahdukset oksien seassa antaa tunteen että sieltä pääsee pois, ei aina heti mutta siinä välillä voi aina miettiä muita iloisia asioita. Ja ne oksathan ovat jo kuivia joten ne on helppo polttaa sitten jälkikäteen. http://www.youtube.com/watch?v=ot3cVY1JESQ Ai niin, meinasi unohtua, päivä on tosiaan kaunis ja sen voi luokitella myös hyväksi.

• Cynthia1

huomio... :)) Ne risut voikin polttaa... Jospa polttaisi ne juhannuksena :D

• Akkametso69
      • Cynthia1

Juu...päivä ollu mitä mainioin ja illasta tulee vieläkin mainiompi... Joskus mennään lujaa alaspäin mut nyt kyllä suunta on oikea...Ylöspäin mennään ja lujaa...JEEEE... ;)))

• kalaturk

Tulin vaa kertomaa et risukasast pääsee eroon kätevästi oksasilppuril ja ei muuta ku tulta perään...mut täytyy kattoo varoiks mistä päi tuulee ;o)

• Cynthia1

tai sitten kerää ne yhteen kasaan ja tekee juhannuskokon....sekin kun on kuitenkin tulossa :) Ai mut se tuuli...hmm...*miettii* ;)

• Aurinko heloittaa ,kaaanista..

• Cynthia1

niin tuo tekee...Mäkin ollu polvipökät ja hihaton paita pääl koko päivän..Lämmintä :))

• sun_kanssa
      • Cynthia1

• impi-lempi

Ihanaa, että näet jo valoa tunnelin päässä :) Hyvän biisin laitoit :)

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      81
      3678
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      32
      2459
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      93
      2083
    4. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      20
      1607
    5. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      26
      1448
    6. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1441
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      7
      1394
    8. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      67
      1347
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1247
    10. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      19
      1103
    Aihe