Demarien mielestä pätevyysvaatimuksista voidaan poiketa jos kysymyksessä on demari. Ehdottaisinkin, että perustettaisiin lääkäriasema, johon rekrytoitaisiin luunsahaajiksi kirvesmiehiä, aivokirurgeiksi konekirjoittajia ja sydän- sekä verisuonispesialistiksi autonasentajan apumiehiä. Täällä voisivat kaikki demarit käydä hoidattamassa vaivojaan yhteiskunnan tuella.
Lääkäriasema demareille
9
230
Vastaukset
- Nimetön
- suomalisilla päähän pinttymä.et sossu hotaa kohdusta - hautaan. minulla sentään omaa rahaa,vaik oon demari ja mulla bemari,niin tärkeä asia kuin terveys, hoidan terveyttä sairautta omilla rahoillani,en sorru köyhille tarkottetujen tarveys palveluiden ruuhkauttajaksi,,ot jarki käteen ja käsi taskuun syvemmälle? mok.
- ei osteta edes Ladaa
Työtönkin ostaa tavransa omalla rahalla. Kun on tehnyt työtä yli kolmekymmentä vuotta, on maksanut veroja ja elättänyt naapurin kakarat ja luonut työpaikkoja. Nyt niistä työpai9kkosta sa nauttia Bemarikuskit ja muut egoistit. Työnraskaan raataja on työkyvytön ja väsynyt, eikä saa enää töitä iän puolesta. Onneksi on luonut aikoinaan demarivallan aikaan järjestelmän , jossa rupsahtanuttakin autetaan. tee työtäs työllistääksesi muita, älä vain itseäsi. Sinulla on vielä paljon opittavaa , ennenkuin rupeet aukomaan vähäiseksi jäännyttä päätäsi.
- Tyyris Tyllerö
ei osteta edes Ladaa kirjoitti:
Työtönkin ostaa tavransa omalla rahalla. Kun on tehnyt työtä yli kolmekymmentä vuotta, on maksanut veroja ja elättänyt naapurin kakarat ja luonut työpaikkoja. Nyt niistä työpai9kkosta sa nauttia Bemarikuskit ja muut egoistit. Työnraskaan raataja on työkyvytön ja väsynyt, eikä saa enää töitä iän puolesta. Onneksi on luonut aikoinaan demarivallan aikaan järjestelmän , jossa rupsahtanuttakin autetaan. tee työtäs työllistääksesi muita, älä vain itseäsi. Sinulla on vielä paljon opittavaa , ennenkuin rupeet aukomaan vähäiseksi jäännyttä päätäsi.
Olihan tuo ilkeää, vaikka kirjoitinkin sen huumorimielellä. Minä kannatan yleistä terveydenhoitoa, mutta SDP:tä en. Lisäksi ymmärrän pienillä tuloilla elävien ahdingon. Anteeksi jos loukkasin sinua. Juttuhan pohjautuu siihen ajatukseen, että demareiden osalta on pätevyysvaatimuksista tehty poikkeuksia monta kertaa (esim. oikeusministeri Luhtanen). Nyt pitkään ajattiin Ihalaista valtakunnansovittelijaksi, jolta myös puuttui riittävä pätevyys. Viimeksi tänään sain selville yhden iljettävän oman edun ja omaan napaan katsomisen esimerkin, joka yllätys, yllätys taas kerran oli demari. Tiesitkö, että SDP vastusti työmarkkiatuen nostamista, koska se olisi halunnut nostaa myös suuria ansiosidonnaisia päivärahoja nostavien henkilöiden korvauksia.
- Puuseppää tarvitaan
Kiva ajatusleikki. Dimarit tarvitsisivat aivogirurgia. Puusepällä olisi tällöin töitä töitä.
- aivan varmasti
Mun mielestä demaripuoueessa olisi eniten töitä psykiatrille. Itse asiassa tarvittaisiin tietystikin enemmän kuin yksi kallonkutistaja.
- varma.kosto
ammattimiehiä hoitamaan sinut pois päiviltä. Ýhteiskunta säästäsi kymmeniä tuhansia vuositasolla! Laitoshoito on kallista!
- Miksi työttömyyspv rahaa
ei voi nostaa ilman, että ansiosidonnaisia nostetaan myös. Kerro, jotta minäkin ymmärrän.
- Tyyris Tyllerö
Ei varma tajuu.
Täytyisi ajatella ensin ja ottaa ne ihraiset osamaksudemarin kädet pois toisten taskuista.
Minä en tarvitse muuta kuin, että demarit lopettavat epärehellisyytensä, vilppinsä ja omaan napaan tuijottamisen.
Maria Guzenina-Richardsson kuuluu surullisella tavalla tähän epäosaajien ryhmään.
Onhan sanottu, että sosialismiakin olisi ensin pitänyt kokeilla hiirillä. Se olisi varmaan ollut eläinsuojelijoiden mielestä eläinten hyväksikäyttöä ja rääkkäystä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti39341092Särkynyt sydän
Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s1199634Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..
Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos316240Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta
Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös225018Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi623945Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!
Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta543859Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D783498- 403047
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192498Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!212338