Hyvät selitykset....

ninro

siis 1000 ja yksi selitystä. Niitä olen vuosien varrella kuullut monta ja monta... Paras, että lähtee tupakalle ja vierähtää kokonaiset 3 päivää...

36

1592

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pirpzu

hyvä aihe. Mulle ei tuu nyt oikein mitään hyvää selitystä mieleen. Kirjoitan sitte tähän, ku keksin.

• ninro

aina juolahda heti mieleen selityksiä. Ja sana vapaa.

• ...sitten polttaa koko askillisen sillä tupakkatauollaan? Jos tarkoitus olisi vakoilla millaisia selityksiä on jo tullut käytettyä, niin taisitpa kohdallani lyödä kirveesi kiveen,mä olen ainakin unohtanut kaikista parhaat selitykseni.. ;))

• ninro

niin ollut tais olla muut aatokset... En kyllä aatellut vakoilla ja kirveskin on ihan tylsä entuudestaan... lie käynyt kiveen...

• ninro kirjoitti:

niin ollut tais olla muut aatokset... En kyllä aatellut vakoilla ja kirveskin on ihan tylsä entuudestaan... lie käynyt kiveen...

...niin ettei tunnustushaluisia ihan hevin löydy,aihe polttelee mieltä liikaa..?

• ninro
        Kadunmies kirjoitti:

...niin ettei tunnustushaluisia ihan hevin löydy,aihe polttelee mieltä liikaa..?

olla niinkin. Arka asia...

• imalamaika

Nyt päästiin "parhaisiin" miesten antamiin selityksiin! Yksi huonoimmista mitä olen kuullut (ei siis kannata kerätä "Kootut selitykset"-teokseen") on: "No kun avain jäi kotiin ja koputtelin ovella, mutta nukuit niin sikeästi ettet herännyt". Ja tämän selityksen sain, kun soitin ja kyselin perään. Kysyin vielä, että "miksipä et soittanut ovelta" ja siihen vastaukseksi "nukuit niin sikeästi, etten viittinyt herätellä". Ja kuitenkin omilla avaimillaan illan suussa saapui ovesta sisään... Ei muistanut enää selitystään. Eli huonoja on herrain selitykset...

• ...3:n asteen ristikuulustelussa syytönkin tunnustaa, ei siis kelpaa todistukseksi ;)) Mutta oikeassa olet, kaiken kieltämällä hyvinkään laadittu meriselitys ei mene läpi, koska puoliskolla saattaa olla ilkeämielinen ennakkoasenne sellaisia kohtaan,parempi tunnustaa vähän,ja loppu voi olla vaikka vähän palturia,jopa suoranaista valetta..emävalekin käy hätätapauksessa!

• imalamaika
        Kadunmies kirjoitti:

...3:n asteen ristikuulustelussa syytönkin tunnustaa, ei siis kelpaa todistukseksi ;)) Mutta oikeassa olet, kaiken kieltämällä hyvinkään laadittu meriselitys ei mene läpi, koska puoliskolla saattaa olla ilkeämielinen ennakkoasenne sellaisia kohtaan,parempi tunnustaa vähän,ja loppu voi olla vaikka vähän palturia,jopa suoranaista valetta..emävalekin käy hätätapauksessa!

puhetta! :-)))

• imalamaika kirjoitti:

...mutta jotain saatan aiheesta tietää ;))

• imalamaika
        Kadunmies kirjoitti:

...mutta jotain saatan aiheesta tietää ;))

se sinun sanoituksesi siinä Mikko Perkoilan biisissä: "Olen myöhässä rakkaani, tiedän hyvin - voin selittää rakkaani, voin selittää..."???

• ninro
        imalamaika kirjoitti:

että ammattimiehillä on hyvät puhelahjat. Selitys löytyy joka mahdolliseen asiaa... ja enemmänkin...

• imalamaika kirjoitti:

se sinun sanoituksesi siinä Mikko Perkoilan biisissä: "Olen myöhässä rakkaani, tiedän hyvin - voin selittää rakkaani, voin selittää..."???

...minun käsialaa, minä en ole juurikaan sortunut selittelyihin, aina olen ottanut turpaani kuin mies ;)

• imalamaika

jos lupaisit kaikille kirjoittajapojille "Lymypoika-patsaan" - saattaisi houkuttaa (pelosta huolimatta, hrrrrrr) tunnustuksiin; synninpäästön voisit luvata ei-materialisteille.

• ninro

tuo patsas juttu. Pitää varmaan aloittaa patsaan valmistus... kohtapuoleen. Eipä tiedä mikä rynnäkkö tulee tunnustuksissa.

• ninro kirjoitti:

tuo patsas juttu. Pitää varmaan aloittaa patsaan valmistus... kohtapuoleen. Eipä tiedä mikä rynnäkkö tulee tunnustuksissa.

...on jo oikeastaan minun, sen verran voin avautua että voitto tulee kotiin ;))

• ninro
        Kadunmies kirjoitti:

...on jo oikeastaan minun, sen verran voin avautua että voitto tulee kotiin ;))

se menee jotta meinasit patsaan napata ja selitykset jättää selittämättä. Tuo on epäreilua kanssa ihmisiä kohtaan. Nyt sitten selitykset kehiin...

• ninro kirjoitti:

se menee jotta meinasit patsaan napata ja selitykset jättää selittämättä. Tuo on epäreilua kanssa ihmisiä kohtaan. Nyt sitten selitykset kehiin...

...nähdä sen patsaan,niin voisin miettiä millaisen onnistuneen meriselityksen tunnustan?

• ninro
        Kadunmies kirjoitti:

...nähdä sen patsaan,niin voisin miettiä millaisen onnistuneen meriselityksen tunnustan?

vähän tuntuu, että pieni tunnustus tulikin jo. Patsasta ei näytetä ennenkun voittaja on varmistunut.

• ninro kirjoitti:

vähän tuntuu, että pieni tunnustus tulikin jo. Patsasta ei näytetä ennenkun voittaja on varmistunut.

...pieni tunnustus vain, onneksi rikokseni ovat jo vanhentuneet, uskallan siis tehdä kohupaljastuksiakin...Saiskos nyt nähdä sen pystin?

• ninro
        Kadunmies kirjoitti:

...pieni tunnustus vain, onneksi rikokseni ovat jo vanhentuneet, uskallan siis tehdä kohupaljastuksiakin...Saiskos nyt nähdä sen pystin?

pienen tunnustuksen. Siis vanheneeko rikos??? Ei suinkaan. Kohupaljastusta vielä uupuu... Ei pystiä vielä voi näyttää.

• ninro kirjoitti:

pienen tunnustuksen. Siis vanheneeko rikos??? Ei suinkaan. Kohupaljastusta vielä uupuu... Ei pystiä vielä voi näyttää.

...jos tunnustan naapurin miehen meriselityksen? Omia meriselityksiä on niin kipeä mennä tunnustelemaan, pikkasen jos tuomaristo osoittaisi armeliaisuutta tässä asiassa?

• ninro
        Kadunmies kirjoitti:

...jos tunnustan naapurin miehen meriselityksen? Omia meriselityksiä on niin kipeä mennä tunnustelemaan, pikkasen jos tuomaristo osoittaisi armeliaisuutta tässä asiassa?

ole hyvä sotkea naaruria tähän soppaan.Tässä kisassa pitää olla omat selitykset. Ei se nyt muukaan auta. Tuomaristo pitää tiukan linjan tässä asiassa.

• imalamaika

liian ahtaalle mies kokee joutuvansa, niin ottaa marttyyrinkaapunsa ja lähtee pariksi päiväksi pois - niin on loukkaavaa naisen epäily miehen "rellisyydestä"...

• imalamaika

piti olla tietenkin "rehellisyydestä" - tuli krijoitusvihre...

• ninro

karvahattu päähän ja huopikkaat jalkaan. Oli kesä tai talvi. Niin on mies tohkeissaan.

• ...naiset välillä on,saavat rehellisen perheenisän ahdistumaan aiheettomilla epäilyillään, vähemmästäkin syy painella rakastajattaren vierihoitoon viikoksi... Siis tarkoitin jonkun kaverin luoksen hätätilamajoitukseen pakosalle kodin hirmuhallintoa ;))

• imalamaika
        Kadunmies kirjoitti:

...naiset välillä on,saavat rehellisen perheenisän ahdistumaan aiheettomilla epäilyillään, vähemmästäkin syy painella rakastajattaren vierihoitoon viikoksi... Siis tarkoitin jonkun kaverin luoksen hätätilamajoitukseen pakosalle kodin hirmuhallintoa ;))

kuitenkin, että viikossa jo "hirmuhallintoa" kaipaisit :-))) Olet elämäsi aikana varmaan monta ruusukauppaa elossa pitänyt... Ja kotona "Helgalla" (jos sinä olisit se Harald) paljon, paljon kukkavaaseja....

• imalamaika kirjoitti:

kuitenkin, että viikossa jo "hirmuhallintoa" kaipaisit :-))) Olet elämäsi aikana varmaan monta ruusukauppaa elossa pitänyt... Ja kotona "Helgalla" (jos sinä olisit se Harald) paljon, paljon kukkavaaseja....

...ruusuja, eikä kukkia muutoinkaan, saa hirmuhallinnolle viedä,se on jo melkein tunnustus, parempi esittää syvästi katuvaa, ehkäpä jopa filosofisesti mietiskellen ääneen omaa typerää käyttäytymistään ;)

• riisisuklaa
        imalamaika kirjoitti:

Niin voi kukkavaasi parkoja jos pirtti amazoni on vauhdissa voi tulla monen monet sirpaleet mutta taas sitten sirpaleet tuottaa onnea.. Vähän kaksipuolisia nämä asiat, hyvää ja pahaa samassa. Hajottaako suutus päissään kukkavaaseja kun mies selittelee ja sitten kummiskin tulee onnea.. Elämä on monimutkaista.

• riisisuklaa
        riisisuklaa kirjoitti:

Niin voi kukkavaasi parkoja jos pirtti amazoni on vauhdissa voi tulla monen monet sirpaleet mutta taas sitten sirpaleet tuottaa onnea.. Vähän kaksipuolisia nämä asiat, hyvää ja pahaa samassa. Hajottaako suutus päissään kukkavaaseja kun mies selittelee ja sitten kummiskin tulee onnea.. Elämä on monimutkaista.

Miettikääs mitä niiden ihmisten päissä oikeen liikkuu kun ne selittää asioita.. Sain eilen makeat naurut, poika 10 vuotta eilen tuli koulusta kotiin, college takki märkänä. Minä totta kai kysymään että miksi sinulla ei ollut sadetakkia päällä. No poika 10 vuotta tähän "Nokun siis niinkun se sadatakki oli siellä repussa liikkavaate pussin alla ja sitten en saanut sitä pois kun siis ootas nyt.." Siinä vaiheessa rupesin nauramaan ja totesin että älä selitä enää vaan mene ja laita takki henkariin kuivumaan. Että nuo lapset on aina niin ihania.. :))

• ninro
        riisisuklaa kirjoitti:

Miettikääs mitä niiden ihmisten päissä oikeen liikkuu kun ne selittää asioita.. Sain eilen makeat naurut, poika 10 vuotta eilen tuli koulusta kotiin, college takki märkänä. Minä totta kai kysymään että miksi sinulla ei ollut sadetakkia päällä. No poika 10 vuotta tähän "Nokun siis niinkun se sadatakki oli siellä repussa liikkavaate pussin alla ja sitten en saanut sitä pois kun siis ootas nyt.." Siinä vaiheessa rupesin nauramaan ja totesin että älä selitä enää vaan mene ja laita takki henkariin kuivumaan. Että nuo lapset on aina niin ihania.. :))

tuossa oli tosi hyvä selitys... niin lapset ottaa mallia aikuisista... no kenestäs muista. Ajatuksen juoksu parhaimmillaan... tosi herttaista. :) Lapset on ihania!

• ninro

mukava oivallus. Sitähän voi käyttää hyväkseen. Nyt vaan selityksiä kehiin. :))

• ...Nyt tarttis sellaisen aika hyvän selityksen miksi ei ole ottanut yhteyttä kymmeneen vuoteen, myös tarjousselitys kelpaisi kun rahat tuli ryypittyä

• kyykyttäjä

riittää mikkelipojalla

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      28
      2577
    2. paras asia kaivatussasi?

❤️‍🔥
      Ikävä
      127
      2253
    3. Vihaan sua todella paljon.

Tiedoksi vaan 🙃
      Ikävä
      128
      1916
    4. Syitä välttelyyn

En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?
      Ikävä
      106
      1897
    5. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      10
      1634
    6. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      143
      1196
    7. Miksi kaivattunne

ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo
      Ikävä
      90
      1095
    8. Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu

Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu
      Ikävä
      24
      1072
    9. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      89
      1051
    10. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      36
      999
    Aihe