Rakkaus pysyy, mutta laki häpee !

Olen suurin ... Sillä kukaan ei voi minua estää siitä, että uskossa omistan tuon jakeen, 1.Tim.1:15 - omin sen itselleni - koko jakeen tietysti. Eipä täällä kukaan ole koettanutkaan kyseenalaistaa tuota loppuosaa jakeesta, kun minusta on kysymys. 1. Tim. 1:15 Varma on se sana ja kaikin puolin vastaanottamisen arvoinen, että Kristus Jeesus on tullut maailmaan syntisiä pelastamaan, joista minä olen suurin.

6

168

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olet Jumalalle rakas.

Siunausta sinulle. Jaksat tuoda valoa adventtipimeyteen.

• tuo kehukantola

Ootko kehuessas varma, että oot suurin? Kovasti sitä yrität, menehän sirottelee tuhkaas päälle ja revi hieman paltootas, että tupsut näkysi enempi, kun kovasti pokkuroit syntis suuruuksilla. Katsos, kehua voi monin sanoin, noinkin. nuuh. haiskahtaa fariseukselle.

• Sapattia ei kuulemma saa ottaa levon ja latautumisen kannalta. Onneksi sapattia seuraa lepopäivä! ### Sapatti ei ole laiskottelua varten Kirjoittanut: kolme-enkeliä 18.5.2009 klo 20.02 ### Haiskahtaa sapattikiireisiin hiillostamiselta. Suoranaista lusifer-grillaamisen löyhkää siinä. Lepopäivän ratoksi vanhaa liittoa, jota asiaa itse Jumalakin huvittuneena irvailee!: Jesaja 28:9-10 9 "Keitähän tuokin luulee taitoon neuvovansa, keitä saarnalla opettavansa? Olemmeko me vasta maidolta vieroitettuja, äidin rinnoilta otettuja? 10 Käsky käskyn päälle, käsky käskyn päälle, läksy läksyn päälle, läksy läksyn päälle, milloin siellä, milloin täällä!" Olen varma - enemmän ei kukaan osaa syntiä tehdä kuin minä. Pikkusen olen oppinut jo Jumalaa rakastamaan ja toisia armahtamaan juuri siksi, että niin kovin paljon olen anteeksi saanut. Ymmärrän että edessäpäinkin on halpamaisia lankeemuksia Herra sen tietää kuinka paljon. Kuule ei ne kieltäymyksillä lähde ne synnit, sen olen toki kokeillut senkin. Eikä ne lähde sillä, ettävetäytyisi erilleen lähimmäisistä, luostariin tai erämajalle. "Sirottele tuhkaa" - ei kuules helvetin tuhkat poista synnin tuskaa, sillä sen tekee vain Jeesus. Syystä että sellaisen lain Jumala näki hyväksi asettaa. Olen onnellinen puolestasi kun sinulla on vain vähän syntiä. Kyllä armo pienetkin pilkut peittää. Jos tahdot että Herra saa ne näyttämään suurilta, niin sitten koet sitä suuremman rakkaudenkin. Luuk. 7:47 Sentähden minä sanon sinulle: tämän paljot synnit ovat anteeksi annetut: hänhän näet rakasti paljon; mutta jolle vähän anteeksi annetaan, se rakastaa vähän." Siunaten Antti

• montakaan
        AnttiVKantola kirjoitti:

Sapattia ei kuulemma saa ottaa levon ja latautumisen kannalta. Onneksi sapattia seuraa lepopäivä! ### Sapatti ei ole laiskottelua varten Kirjoittanut: kolme-enkeliä 18.5.2009 klo 20.02 ### Haiskahtaa sapattikiireisiin hiillostamiselta. Suoranaista lusifer-grillaamisen löyhkää siinä. Lepopäivän ratoksi vanhaa liittoa, jota asiaa itse Jumalakin huvittuneena irvailee!: Jesaja 28:9-10 9 "Keitähän tuokin luulee taitoon neuvovansa, keitä saarnalla opettavansa? Olemmeko me vasta maidolta vieroitettuja, äidin rinnoilta otettuja? 10 Käsky käskyn päälle, käsky käskyn päälle, läksy läksyn päälle, läksy läksyn päälle, milloin siellä, milloin täällä!" Olen varma - enemmän ei kukaan osaa syntiä tehdä kuin minä. Pikkusen olen oppinut jo Jumalaa rakastamaan ja toisia armahtamaan juuri siksi, että niin kovin paljon olen anteeksi saanut. Ymmärrän että edessäpäinkin on halpamaisia lankeemuksia Herra sen tietää kuinka paljon. Kuule ei ne kieltäymyksillä lähde ne synnit, sen olen toki kokeillut senkin. Eikä ne lähde sillä, ettävetäytyisi erilleen lähimmäisistä, luostariin tai erämajalle. "Sirottele tuhkaa" - ei kuules helvetin tuhkat poista synnin tuskaa, sillä sen tekee vain Jeesus. Syystä että sellaisen lain Jumala näki hyväksi asettaa. Olen onnellinen puolestasi kun sinulla on vain vähän syntiä. Kyllä armo pienetkin pilkut peittää. Jos tahdot että Herra saa ne näyttämään suurilta, niin sitten koet sitä suuremman rakkaudenkin. Luuk. 7:47 Sentähden minä sanon sinulle: tämän paljot synnit ovat anteeksi annetut: hänhän näet rakasti paljon; mutta jolle vähän anteeksi annetaan, se rakastaa vähän." Siunaten Antti

minuuttia Antin lähimmäisen rakkaus riittänyt kun piti alkaa jo toista potkimaan päähän. Syntinen olet, mutta yritä edes pyytää anteeksi sekä lähimmäiseltäsi että Jumalalta ja TEE PARANNUS.

• montakaan kirjoitti:

minuuttia Antin lähimmäisen rakkaus riittänyt kun piti alkaa jo toista potkimaan päähän. Syntinen olet, mutta yritä edes pyytää anteeksi sekä lähimmäiseltäsi että Jumalalta ja TEE PARANNUS.

Mitä sinulal on sanottavaa itse asiasta? Kas kun henkilöön katsominen
        on suurinta lainrikkomista Jaakobin kirjeen 2. kuvun mukaan.
        Jumala koettelee ihmistä silläkin lailla, että antaa sanansa non grata personan
        kautta.

• Mariah777

kyllä aika pieneksi itsensä tuntee joka päivä.Mutta me saamme anoa sellaista mikä on Jumalan mieleistä. Herra armahtakoon meitä kaikkia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      105
      1099
    2. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      61
      1062
    3. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      61
      830
    4. Miehen ja naisen ystävyys

Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa
      Ikävä
      144
      808
    5. Pidätkö itseäsi varattuna

Kaivatullesi?
      Ikävä
      65
      695
    6. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      103
      601
    7. Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta

ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto
      Pyhäjärvi
      89
      581
    8. 78
      551
    9. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      53
      547
    10. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      39
      528
    Aihe