vale maailma harhaa, INTERNET ILMIÖ... KIELLETTY TOTUUS= HENKISYYS KIELLETÄÄN? ----------------------------- jos kirjoittaa suoraan sielusta, niin valvojat poistaa viestin netistä. Ainoastaan epätotuus, ajatteluun perustuvat viestit saa olla. Minulta poistettu ainakin 10 todella sellaista viestiä , jotka olisi todella ehkä voineet muuttaa kaiken - ovat kadonneet usein sekunnin ennen kuin olisin pystynyt seivaamaan ne.... ilmiö toistuu jatkuvasti. tyhjänpäiväinen viestitys saa olla, mutta totuutta kertovat viestit poistuu.... eli Ajatteluun, mieleen perustuvat viestit saa olla, koska mielei on enemmänkin tähän maailmaan kuuluvaa, sensijaan Sielusta suoraan tuleva on totuutta, jossa ei vaikuta tämän maailman harhat, ja siksi ne poistetaan....ehkä jotkut ihmiset ei kestä totuutta, tai ei kestä sitä että ihmiset saa totuutta...ehkä ne reagoi vaistonvaraisesti poistamalla, ja spammaamalla totuuden pois...? Jeesusta rukoilkaamme- Jeesus on kuitenkin se suurin totuus, ja meidän ei tule muuta tavoitella.
KIELLETTY TOTUUS-vale maailma harhaa
6
722
Vastaukset
- asfsdgdfh
netti ei ole sinun laisillesi ihmisille oikea paikka, ei en puhu uskovaisista vaan niistä jotka oikeasti haluavat tuoda asian esille näissä asioissa, internet ei ole paikka uskonnolle, ainut mitä saat täällä siitä etä yrität kertoa asiasta ihmisille on pilkkaa ja naurua, täältä ihmiset eivät hae noita asioita joita sinä haluat jakaa, kasvoton internet, täällä kuka vain voi sanoa mitä vain, kenelle vain, milloin vain, toki netistä löytyy uskovillekin tarkooitettuja sivuja, mutta sen perusteella mitä itse olen nähnyt, ne eivät eroa näistä sivuista paljoakaan, ovat vain päin vastaisia, eli moderaattorit ovat hardcore fanaatikkoja jotka poistavat kaiken jossa vähänkin kyseenalaistetaan jumalaa, sen sijaan että kertosivat henkilölle jumalasta, mitä tästä voimme päätellä? sen voi kukin itse miettiä.
- Huhhahhei
varmaankin viihtyisit maailmassa, jossa mielipiteet sanellaan jostain ylhäältä. Tyypillinen uskovainen.
- Huhhahhei
Huhhahhei kirjoitti:
varmaankin viihtyisit maailmassa, jossa mielipiteet sanellaan jostain ylhäältä. Tyypillinen uskovainen.
tämä oli tarkoitettu ketjun avanneelle viestille. Sori.
- faktadonisti?
Ja millä oikeudella esität tuon FAKTANA? Onko olemassa mitään vedenpitävää todistusta maailman synnystä? Uskonnoissahan on kiinni tietysti uskosta mutta ei sitä pidä faktana esittää. Itsekin Jumalaan uskon, Jeesus nyt on siinä kiikunkaakun.
- First person Shooter
Ei ole todisteita maailman synnystä. Ei ole todisteita jumalasta. Ei ole todisteita siitä, ettei jumalaa ole. Tai on sittenkin. Kaikki todisteet löytyvät yksilön päästä. Itse uskon vakaasti ettei jumalaa ole. Ja silloin sitä ei ole. Asia pipari. Jos uskot että jumala on, silloin jumala on olemassa. Yksinkertaista.
- jeesuksen elämä on totuu
Pitäisi oppia erottamaan , että Jeesuksen elämä on totuutta, eikä julistaa pelkästään jeesusta sinällään totuusarvona. Meidän tulee oppia jeesuksen elämästä olelliset, miten saamme kokea Jumalan valtakunnan ja rakkauden. Minä olen tie, totuus ja elämä, kertoo siitä että minä elää totuudessa, ei siitä, että totuus on uskoa, vaan että totuus on totuus. Usko voi viedä pois totuudesta, johon Jeesus halusu ihmisten uskovan Jumalan avulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387705Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381925Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251900- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801555Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104988- 49920
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4859Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28820- 33793