KIELLETTY TOTUUS-vale maailma harhaa

ilmiö internet

vale maailma harhaa, INTERNET ILMIÖ... KIELLETTY TOTUUS= HENKISYYS KIELLETÄÄN? ----------------------------- jos kirjoittaa suoraan sielusta, niin valvojat poistaa viestin netistä. Ainoastaan epätotuus, ajatteluun perustuvat viestit saa olla. Minulta poistettu ainakin 10 todella sellaista viestiä , jotka olisi todella ehkä voineet muuttaa kaiken - ovat kadonneet usein sekunnin ennen kuin olisin pystynyt seivaamaan ne.... ilmiö toistuu jatkuvasti. tyhjänpäiväinen viestitys saa olla, mutta totuutta kertovat viestit poistuu.... eli Ajatteluun, mieleen perustuvat viestit saa olla, koska mielei on enemmänkin tähän maailmaan kuuluvaa, sensijaan Sielusta suoraan tuleva on totuutta, jossa ei vaikuta tämän maailman harhat, ja siksi ne poistetaan....ehkä jotkut ihmiset ei kestä totuutta, tai ei kestä sitä että ihmiset saa totuutta...ehkä ne reagoi vaistonvaraisesti poistamalla, ja spammaamalla totuuden pois...? Jeesusta rukoilkaamme- Jeesus on kuitenkin se suurin totuus, ja meidän ei tule muuta tavoitella.

6

671

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asfsdgdfh

      netti ei ole sinun laisillesi ihmisille oikea paikka, ei en puhu uskovaisista vaan niistä jotka oikeasti haluavat tuoda asian esille näissä asioissa, internet ei ole paikka uskonnolle, ainut mitä saat täällä siitä etä yrität kertoa asiasta ihmisille on pilkkaa ja naurua, täältä ihmiset eivät hae noita asioita joita sinä haluat jakaa, kasvoton internet, täällä kuka vain voi sanoa mitä vain, kenelle vain, milloin vain, toki netistä löytyy uskovillekin tarkooitettuja sivuja, mutta sen perusteella mitä itse olen nähnyt, ne eivät eroa näistä sivuista paljoakaan, ovat vain päin vastaisia, eli moderaattorit ovat hardcore fanaatikkoja jotka poistavat kaiken jossa vähänkin kyseenalaistetaan jumalaa, sen sijaan että kertosivat henkilölle jumalasta, mitä tästä voimme päätellä? sen voi kukin itse miettiä.

      • Huhhahhei

        varmaankin viihtyisit maailmassa, jossa mielipiteet sanellaan jostain ylhäältä. Tyypillinen uskovainen.


      • Huhhahhei
        Huhhahhei kirjoitti:

        varmaankin viihtyisit maailmassa, jossa mielipiteet sanellaan jostain ylhäältä. Tyypillinen uskovainen.

        tämä oli tarkoitettu ketjun avanneelle viestille. Sori.


    • faktadonisti?

      Ja millä oikeudella esität tuon FAKTANA? Onko olemassa mitään vedenpitävää todistusta maailman synnystä? Uskonnoissahan on kiinni tietysti uskosta mutta ei sitä pidä faktana esittää. Itsekin Jumalaan uskon, Jeesus nyt on siinä kiikunkaakun.

      • First person Shooter

        Ei ole todisteita maailman synnystä. Ei ole todisteita jumalasta. Ei ole todisteita siitä, ettei jumalaa ole. Tai on sittenkin. Kaikki todisteet löytyvät yksilön päästä. Itse uskon vakaasti ettei jumalaa ole. Ja silloin sitä ei ole. Asia pipari. Jos uskot että jumala on, silloin jumala on olemassa. Yksinkertaista.


    • jeesuksen elämä on totuu

      Pitäisi oppia erottamaan , että Jeesuksen elämä on totuutta, eikä julistaa pelkästään jeesusta sinällään totuusarvona. Meidän tulee oppia jeesuksen elämästä olelliset, miten saamme kokea Jumalan valtakunnan ja rakkauden. Minä olen tie, totuus ja elämä, kertoo siitä että minä elää totuudessa, ei siitä, että totuus on uskoa, vaan että totuus on totuus. Usko voi viedä pois totuudesta, johon Jeesus halusu ihmisten uskovan Jumalan avulla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      328
      2786
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      94
      2086
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1610
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1144
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1022
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      983
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      940
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      145
      899
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      832
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      744
    Aihe