On palattu kivikauteen.
Että tämmönen tapaus
28
421
Vastaukset
on masentavan näköstä..:(
- Adria
Uusi lelu.
TaikisN kirjoitti:
aneemista.
että täs on muitaki kirjottanu,mut ne ei näy normaalisti..
Täytyy oikeen kunnolla sulatella tätä kauheaa shokkia...:P
Ääh....multa on viety kirjotusilot..:((((
palstan etusivulla ei näy että tähän avaukseen olisi vastattu. Ei taida päivitys kulkea reaaliajassa vielä. Ohos...ei edes antanut vastata toista kertaa..Kokeilen vielä..
- Adria
Kaippa tähän tottuu. Jotenkin haaleeta toi teksti.
Voi elämän kevät, nyt voi antaa avauksille pisteitä! Olikohan se tärkein uudistus?
- Adria
Älä muuta sano. Montaks bojoo annoit.
- norMix evk
Adria kirjoitti:
Älä muuta sano. Montaks bojoo annoit.
Ei paha! :)
Kaippa tähänkin tottuu kun ei vanhaa enää nää
- Adria
Pitää muutosvastarinta kurissa.
vielä pienempi, kuin mitä olinkaan;)
Tämä näyttää lehtien mielipidepalstalta, ei saa näkyä ei oikein kuulua, mutta mikä tällä pohjalla oikein näkyy? Ny ei ymmärrä koko jutun pointtia, paitsi ehkä tuo oikean puoleinen mainos iskee silmään..usko, että tajuntaan.
Ei kiva paikka!- Adria
Suurentaa fonttia.
Adria kirjoitti:
Suurentaa fonttia.
Kiitti ruusuista, mutta mä näen ne kuihtuneina..*parkuu*
Muuten; tämä pohja saattaa miellyttää miespuolisia enemmän, pois turhat krumeluurit ja värit..silkkaa asiaa;D
- Adria
Klikkasin itse itselleni kun halusin kokeilla niiden 'logiikkaa'. Joten se sitten niistä.
on jotenkin epäonnistunut juttu mun mielestäni. käykö kuitenkin niin että niillä mitataan, ei niinkään kirjoitusten tasoa kuin kirjoittajan tasoa :)) Jää nähtäväksi.
- Dorodea
koskee, liian sekava, hirveä, kauhea, kamala.. en tykkää yhtään, haluun entisen takasin!!! Möks! En kirjoita enää! No ehkä vähän, joskus.. :D
- Adria
Hengitä välillä, kas noin. Helpottiko?
- Dorodea
Adria kirjoitti:
Hengitä välillä, kas noin. Helpottiko?
hengitä, en varmasti, tarvitsen tekohengitystä, nopeasti..*pyörtyy Adrian käsivarsille* :D
- Adria
Dorodea kirjoitti:
hengitä, en varmasti, tarvitsen tekohengitystä, nopeasti..*pyörtyy Adrian käsivarsille* :D
Mitä mä teen tajuttomalla naaraksella?!
- Dorodea
Adria kirjoitti:
Mitä mä teen tajuttomalla naaraksella?!
on siinä ritari sitten.. tietysti kutsut ambulanssin :D
- Adria
Dorodea kirjoitti:
on siinä ritari sitten.. tietysti kutsut ambulanssin :D
Tuskin on tarpeen. Etköhän sä virkoo kun mä vähän elvyttelen. Ensin täytyy varmistua tekstiilipuolelta, ettei mikään purista jotta henki kulkee. Jollei kulje, puhallan pari palkeellista ja painelen ... hm. mistä mä painelen kun tissit on tiellä. Dee dee.
- Dorodea
Adria kirjoitti:
Tuskin on tarpeen. Etköhän sä virkoo kun mä vähän elvyttelen. Ensin täytyy varmistua tekstiilipuolelta, ettei mikään purista jotta henki kulkee. Jollei kulje, puhallan pari palkeellista ja painelen ... hm. mistä mä painelen kun tissit on tiellä. Dee dee.
sun elvytystaitosi ovat tosi hyvät, mutta epäilen kyllä ovatko aivan ohjeitten mukaiset? Toi tissien hiplaus virvoitti, taitaa kuulua uuteen elvytysmenetelmään :D
- Adria
Dorodea kirjoitti:
sun elvytystaitosi ovat tosi hyvät, mutta epäilen kyllä ovatko aivan ohjeitten mukaiset? Toi tissien hiplaus virvoitti, taitaa kuulua uuteen elvytysmenetelmään :D
Elvytys viikonloppua viettämään.
Näillä sanoilla pakenen itse maakuntaan ja toivotan sulle sopivassa suhteessa sekä railakasta, että rauhallista viikonloppua. - Dorodea
Adria kirjoitti:
Elvytys viikonloppua viettämään.
Näillä sanoilla pakenen itse maakuntaan ja toivotan sulle sopivassa suhteessa sekä railakasta, että rauhallista viikonloppua.elvyttelyä muru, mä häippäsen kanssa ja rauhaa ja rakkautta sinunkin viikonloppuusi :D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata1062972Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2141827- 1361802
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois491671Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641322- 931122
Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻841108- 581087
- 591077
- 67932