Ihan tyhmää...

Cynthia1

Kai se on niin et mihin tottuu niin siihen jämähtää.. heh..
En mä vaa saa oikee mitään tolkkua tästä "uudesta Huuhaasta"...
Jälleen voi sanoa..."vanhassa vara parempi"... ;)

Noh...harmi sinänsä..Niin mukava ku tääl oliki aina silloin tällöin "rupatella",niin kai se vaan väistämättä jää tämäkin palsta meikäläisen osalta aika vähiin...Ku mitää Ymmärrä :(
Mut lohdutukseksi itselleni huomaan että onhan täällä muitakin ,jotka ovat kuin pölkyllä päähän lyötyjä :)))

Ja niin se munkin näkö heikkenee..:DDD ei oikee tahdo nähdä ku toi tekstikin niin haalea.. :-/

Tää neiti ei tykkää ei.... :(

Siltikin ..ihanusta päivystä kaikille :)

16

187

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • teksti

      Ctrl ja

      • sanomani,

        laita viestien esitystapa ykköselle.
        Ainakin minua auttoi.
        .
        .
        .
        .


      • Cynthia1
        sanomani, kirjoitti:

        laita viestien esitystapa ykköselle.
        Ainakin minua auttoi.
        .
        .
        .
        .

        Suurennus onnistui ja esitystapakin nyt hiukan selvempi :)
        Kiitos...Taidampa sittenkin poiketa täällä aika ajoin :)


    • ja vasta vähän ajan päästä päättää mitä mieltä on. Kyllähän sitä itselläkin välillä on tuota muutosvastarintaa.

      • Suurennettua...kiitoksia kovasti ,nyt on kirjaimet isoimmat


      • Cynthia1

        Mä en kyl vaa yhtää tykkää muutoksista..."vanhat" on jotenki aina paljo turvallisempiikin ;DDD

        Vaan eiköhän tämä tästä....aikanaan :)


    • Niin se viesti?? missääää``???

      • Cynthia1

        Moi vaan :)
        En oo kerkiny viel...Kiirusta ollu ;)))


    • the.mechanic

      Kirjoituksen kokoa voit muuttaa, kun pidät CTRL (vasemmassa alakulmassa) "pohjassa" ja toisella sormella "näppäät" miinus näppäintä. Joka näppäyksellä kirjoitus tulee suuremmksi.
      Tämä ainakin toimii englanninkielisellä näppäimistöllä suomenkielen asennuksella.
      Ja enlanninkielen näppäimillä CTRL pohjaan ja Plus näppäin isontaa ja Miinus näppäin pienentää kirjaimiston. ( CTRL / ) ( CTRL / - )

      Toivottavasti sait selvän selityksestä ! Riemukasta "surffailua" ...........

      • Cynthia1

        ei tartte lähtee optikolle ;))) Nyt näkyy ja kunnolla :DDDD


    • J.Dunbar

      Vaan tottumiskysymys...ja tietysti hienosäätöö....palautteiden mukaisesti :o)

      • Cynthia1

        Tottuu tottuu....Säädellää säädellää...Hiljaa hyvää tulee,sanotaan :)


    • impi-lempi

      Älä anna periksi, opetella tässä täytyy itsekunkin...kyllä me tämä vielä opitaan, usko pois :)

      • Cynthia1

        Periksi ei anneta..perkl...HaHaaaa..
        Nooh..ei se kyllä mua hirveesti vaivais,jos pois jo jäiskin...Ja onhan nuita palstoja,jos jossain haluu rupatella...
        Tääl vaa ku tottu teihin joihinkin ihmisiin jo...Hö...taas tuo TOTTUU sana...Hitsi...Onko musta todellakin tullu jo vanha...ku millää meinaa tottumuksista päästä..:(
        Ei vains...Kyl tää tästä.. :)))))


    • näköjään joutuu opettelemaan näitten ulkomaanelävien, siis Eniro/Aller yrityksen toiminnnasta.
      Tuo aikaisempi viritys oli selvempi mutta viime yönä vaihdoin selaimen teksti-,väri- ja koko asetukset uusiksi niin nyt erottaa kirjaimetkin.
      Kaipa tähänkin mukautuu, niinkuin kaikkeen muuhunkin, ja jos ei ni sit siirrytään satukirjojen lukuun, niitäkään ei enää muista ulkoa;
      Et sillee meillä, entäs teillä.

      • Cynthia1

        Eikä....ei vielä....Mä otan ne kyllä esiin vasta sitten,kun lastenlapset syntyy ja ovat sen ikäisiä että niille voin lukea :)))
        Siihen asti mulle passaa kaikki satusedät- ja tädit,keitä täällä kirjoittelee ;)))


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      192
      4622
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      122
      2883
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      137
      2294
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      332
      2290
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1962
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1536
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      114
      1451
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      32
      1370
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1200
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1081
    Aihe